Montag, 9. Februar 2009

Whiff of Joy Preview 1 - Chance to win

My week starts with the announcement of a new Whiff of Joy release on Feburary 14th!! *yay*
We have a fabulous and fun Medieval Collection designed by Alison Acton with the characters "Charlotte & Charlie" coming and the WoJ Design Team and I will show you previews the whole week long :) There is also the chance to win a whole set of the new release (consisting of 10 stamps), but more of this below.

Meine Woche startet mit der Ankündigung einer Whiff of Joy Neuveröffentlichung am 14. Februar!! *wohoo*
Alison hat eine fabelhafte Mittelalterkollektion mit den beliebten Charakteren "Charlotte und Charlie" für uns designed. Die ganze Woche werden das WoJ Design Team und ich euch Vorschauen auf die neuen Stempel zeigen :) Es gibt ausserdem die Chance wieder ein komplettes Set dieser Neuerscheinungen zu gewinnen, aber mehr davon weiter unten.

My first "medieval" card shows Jester Charlie on a male birthday card. I actually wanted to design a set of medieval sentiments with this one included, but time ran too fast. I hope to be able to get in done for the next release.

Meine erste "mittelalterliche" Karte zeigt Hofnarr Charlie auf einer Geburtstagskarte für einen Mann. Der Text ist am Computer erstellt (obwohl ich eigentlich ein passendes Set designen wollte...aber die Zeit!!!) und ist ein Wortspiel. Jester = Hofnarr, just to klingt ausgesprochen so ähnlich, also würde der Satz eigentlich heißen "Just to say, Happy birthday" (Ich will dir einfach nur einen schönen Geburtstag wünschen).


And here comes the chance to win a whole set of the Medieval Charlotte and Charlie release designed by Alison Acton:
  • Just write a post about the new release (which is on Feburary 14th) on your blog to help me spread the word about it :) you can post the above picture along with it if you like.
  • Write a comment under this post to let me know that you want to enter.
  • That's it!! The winner will we chosen by random.org on February 16th

Und hier ist die Chance ein komplettes Set der Mittelalterkollektion von Charlotte und Charlie designed von Alison Acton zu gewinnen:

  • Schreibt einfach einen Beitrag auf eurem Blog über die Neuerscheinung am 14.Feburar. Ihr könnt das obige Foto verwenden, wenn ihr wollt :)
  • Schreibt mir hier einen Kommentar, damit ich weiss dass ihr mitmacht.
  • Das wars schon!! Der Gewinner wird am 16. Februar von random.org ermittelt.

I hope to see you tomorrow for another preview :)

Ich hoffe euch morgen für die nächste Vorschau wieder zu sehen :)


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps (newly to be released on February 14th)
  • Paper: SU cardstock chocolate chip, Basic Grey
  • Accessories: brads and fotoholder Making Memories, ribbon Stampin' Up, buttons Autumn Leaves, sewing machine, Spellbinders round Nestabilities
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os, white gel pen

Kommentare:

  1. Hallo,

    na das sind ja tolle Neuigkeiten!!
    Ich versuch mal mein Glück!!


    lg annett

    AntwortenLöschen
  2. Hi Katharina,
    just to say that i have posted about the new release on my blog..
    and to say good luck with the new release.

    love the card that you made with your jester charlie, it looks wonderful... great sentiment.

    hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  3. Oh my gosh this one is so cute! I did post him and a write up on my blog! You can view it here at http://mamascroppingcollections.blogspot.com/

    Thanks for the change to win! Right now this is the only way I can get new items is by drawings! No income means no new fun toys!

    Denise Wells
    mamascollections@aol.com

    AntwortenLöschen
  4. Hi Katharina,
    the jester stamp is just too cute - I definitely need more boy stamps!
    I would love to be entered to win the whole set. Have posted on my blog about it.
    best of luck with the release
    Debbi

    AntwortenLöschen
  5. Ooh, I can't wait! I've left you a link on my sidebar with the details.
    Are the new Elizabeth Bell stamps that were offered on pre-order going to be available individually? xx

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Katharina,

    wow, ich bin schon total gespannt auf die Kollektion, der erste Stempel ist ja schonmal genial! Ich versuche auch mein Glück und habe schon auf meinem Blog gepostet!

    LG Kerstin

    AntwortenLöschen
  7. Hi, very exciting news, have left a link on my blog. The stamps look brill. here is link
    Pinky

    AntwortenLöschen
  8. I am going to post this right now :-) I can't wait to see the rest of them, this one's fabulous :-)
    Lorraine

    AntwortenLöschen
  9. Lovely card Katharina and such a cute stamp, I can't wait to see the rest of them. I would love to be included in the draw, I have posted a link on my blog.

    Liza x

    AntwortenLöschen
  10. Hi Katharina
    This is so amazing you are truly spoiling us what a great start to a new year with another collection.
    I would love to take part in the draw off to post news on my blog.
    Hugs Tracy x

    AntwortenLöschen
  11. What a cute image! I can't wait to see the rest. I thought you said to post the link ON 14 Feb., but maybe it's the translation that got muddled. Anyway, I have posted a link to your sneak preview in my sidebar HERE. Thanks for a chance to win the new release set!

    AntwortenLöschen
  12. Hi Katharina!

    Great preview! I like this stamp already!

    I've posted about the new release on my blog!

    Would love to win these stamps!

    Annelies

    AntwortenLöschen
  13. Hi Katharina
    off to post on me blog right now, would luv to be added for a chance to get my hands on these lovely stamps, sue.x

    AntwortenLöschen
  14. Das hört sich ja gut an, hab gleich mal Deine Ankündigung auf meinem Blog gesetzt und bin schon auf die anderen Motive gespannt.
    Warte auch schon ganz ungeduldig auf das Kit... soviel Neues!!!

    LG Karin

    AntwortenLöschen
  15. Love this card, and the new stamps will be snapped up I'm sure. Good luck with all of that.

    I've posted a link on my blog, fingers crossed.

    Hugs Debbie xx

    AntwortenLöschen
  16. Ui, wieder neue Motive. *freu*
    Ich stecke doch noch voller Vorfreude auf das Frühlings-Kit. :)
    Habe natürlich sofort einen Beitrag auf meinem Blog gepostet und die Neuigkeit verbreitet.

    LG,Mireille

    AntwortenLöschen
  17. Hi Katharina
    I have posted about the new release, Charlie looks fab as a jester and I can't wait tosee the rest.
    Fab card and I love the sentiment.
    Good luck with th release.
    Hugs
    Cathy xx

    AntwortenLöschen
  18. Hi!
    What a great stamp!
    I'm looking forward to see the rest of the collection!
    I've left you a link on my sidebar with the details.

    Camilla
    xx

    AntwortenLöschen
  19. I've written a little blog in Dutch, so Dutch fans will know there a new stamps coming.

    I like Hofnarr very much.

    AntwortenLöschen
  20. Oh I am so excited. What a great card I can't wait to see the rest of the images.
    I have posted on my blog to let everyone know.

    hugs
    Tracey xxx

    AntwortenLöschen
  21. Oh cant wait for the new releases...good luck to you, but, you dont need it!

    Thanks for the orrfer, Id love to be added too, off to add you now

    hugs mandi xx

    AntwortenLöschen
  22. I can't wait to see the whole of the next release Jester Charlie looks fab x
    I have posted about this on my blog, good luck with the release x

    AntwortenLöschen
  23. Hi Katharina,

    I LOVE the previes of jester Charlie, beautiful card and a beautiful stamp!

    I would love a chance to win the whole collection, I've posted on my blog about your new release.

    Good luck with the new release Katharina.

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  24. Would love to see all the new stamps!
    I've posted about the new release on my blog!

    Leonie xx

    AntwortenLöschen
  25. Hei Katharina wow was für eine TOLLE Kollektion,obwohl ich nur dea einen Stempel gesehen habe bin ich schon voll begeistert und Deine Karte ist mega spitze geworden!
    Habe meinen Beitrag hier veröffentlicht!

    Grüßlie DREA ;)

    AntwortenLöschen
  26. I am soooo excited!! I posted a link in the sidebar of my blog. Thanks for a chance to win.
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  27. So very cute. I can't wait to see the rest. I just love charlie. I've linked you on my blog.

    AntwortenLöschen
  28. Ohh doesn't charlie look great. Thanks for the chance to win these fabulous stamps. I've added a link on my sidebar. Michele x

    AntwortenLöschen
  29. I love this Charlie jester stamp, so different for a male card and perfect! Love the way you have coloured him Katharina! I have linked this with a picture on my side bar and fingers crossed to win this lovely set...oooh can't wait!

    Hugs
    Julie

    AntwortenLöschen
  30. ich möchte gerne mit machen....vielleicht hab ich ja mal Glück...*g*.

    Wow..... die Stempel sind ja Klasse, ich beneide euch echt um eure tollen Ideen..
    Liebe Grüße Nadja

    AntwortenLöschen
  31. Oh, da versuch ich doch mal mein Glück. Die Stempel sehen ja wieder zuckersüß aus. Hab auch schon die Prizessin bei Flati gesehen.

    Gerne hinterlasse ich einen Post auf meinem Blog.

    Alles Liebe,
    Nicole

    AntwortenLöschen
  32. A delight to come to your blog and see talented inspirations on all your creations! Gorgeous male card and all the best for the release. Post is on the right bar.

    AntwortenLöschen
  33. Katharina- you have outdone yourself this time! this new set is looking like a must have! I am excited! Here is my blog post.

    AntwortenLöschen
  34. wow i will surtainly spread the word! i love the new stamps, can't wait till the stamp set gets in.


    daisy

    AntwortenLöschen
  35. Oh thats very generous of you Katharina! The sneak peek of the new release looks great, can I be entered for the chance to win please :0)

    I have put a link on my blog
    **Hugs** Heather x

    AntwortenLöschen
  36. Hallo,
    da versuche ich doch glatt mein Glück.
    Bin schon auf die weiteren stempel gespannt.

    Liebe Grüße
    MauMau

    AntwortenLöschen
  37. Hallo! Das sind ja super schöne Motive, die ich bis jetzt gesehen habe. Und gute Neuigkeiten sind ja immer noch die schönsten! Bin schon auf die anderen neuen Motive gespant.

    Natascha

    AntwortenLöschen
  38. Ich bin auch gespannt auf die neue Kollektion, der erste Stempel sieht toll aus.
    Ich versuch mal mein Glück...

    Liebe Grüße
    Doris

    AntwortenLöschen
  39. ohh Katherina they look fab, more spending lol, I have added a link to my blog, thanks for the chance to win hugs Jill x
    here.

    AntwortenLöschen
  40. Hallo Katharina,
    habe über Sonja (Flati) zu Dir gefunden nachdem ich bei Sonja die Prinzessin gesehen hatte. Die Motive sind ja wirklich herzallerliebst und ich freu mich schon auf die weiteren Motive. Gern habe ich einen Beitrag zu dieser Kollektion mit Verlinkung auf Deinen Blog in meinem Blog verfasst. Bin Stempelnewbie und noch auf der Suche nach Ideen und Anregungen. Danke für Die Chance auf ein so tolles Geschenk, ich wünsch Dir noch viele weitere so kreative und bezaubernde Ideen, lass mich gerne von Euch inspirieren (infizieren *lol*)
    Liebe Grüße
    Antje

    AntwortenLöschen
  41. love to see the new stamps!
    can't whait to see al the new ones!

    daisy

    AntwortenLöschen
  42. I would love to enter and get the chance to win the set! Really excited to se the new medieval collection :) Thank u!
    I'm spreading the word about the new collection on my blog.
    Good luck!

    AntwortenLöschen
  43. Ich hab auch die frohe Kunde von der Neuerscheinung auf meinem Blog "verankert" und hoffe, die Glücksfee steht mir diesmal zu Seite.
    LG Verena

    AntwortenLöschen
  44. What a fun theme for Charlie & Charlotte!! I would love a chance to win these stamps.

    AntwortenLöschen
  45. Ich gratuliere dir herzlich zur Neuerscheinung. AUf Sonjas Blog habe ich die Prinzessin gesehen.

    Die Motive schauen sehr toll aus.

    Ich werde die Neuigkeiten auf meinem Blog erzählen.

    AntwortenLöschen
  46. I am so excited about this release. I have posted on my blog for a chance to win. Thanks

    http://gorillamamagreats.blogspot.com/

    Hugs
    Nic

    AntwortenLöschen
  47. how cute! I have posted about the new release on my blog!!!

    AntwortenLöschen
  48. Da kommen ja süße Stempelchen auf
    uns zu !!! Freu!!
    Da versuche ich doch gerne mal mein Glück.
    Habe einen Beitrag auf meinem Blog
    gepostet.
    LG
    Bea

    AntwortenLöschen
  49. Schon wieder so schöne neue Motive!!!

    Na, dann werd ich das mal gleich auf meinem Blog verbreiten!
    Ich freu mich schon drauf mehr zu sehen!!!

    LG Marion

    AntwortenLöschen
  50. Oh mann Katharina! Du machst einen fertig. Sind die schön, die neuen!!!!! Ich hab bei flati grad die Prinzessin gesehen und wusste sofort...Die muss ich haben!
    Und dann seh ich den Harkekin....muss ich noch was sagen???*g

    Ich verlink mal ganz schnell auf meinen Blog*g.

    LG

    Heide

    AntwortenLöschen
  51. Wow, the ones I have seen so far are great! I have made a post in my blog!

    Hugs, Eba.

    AntwortenLöschen
  52. Charlie is so cute. I can't wait to see the rest.I've linked you on my blog.

    AntwortenLöschen
  53. Hallo Katharina,
    ich habe bei Sonja die Prinzessin gesehen und musste doch gleich mal wieder hier vorbeischauen. Die Neuigkeit habe ich schon auf meinem Blog verkündet, auch wenn ich mir so gar keine Gewinnchancen einräume.
    Auf jeden Fall bin ich gespannt auf die neuen Motive!
    LG Kerstin

    AntwortenLöschen
  54. How stinkin cute! I adore anything medieval and can’t wait to see more peeks during the week! I would so love winning this collection! I’ve copied the card and posted an entry on my blog as well as put it on my right side bar under my blog candy. Thanks so much for the generous offer! You can see my entry here here.

    AntwortenLöschen
  55. How fun! I cannot wait to see the whole line. I would love to win the new set. I have added a link on my blog and am off to visit the dt's blogs!

    AntwortenLöschen
  56. Hi Katharina!Your card is gorgeous, fabulous colouring as always and the new Charlie is so cute! I posted about the new release here
    Have a lovely evening
    Vanja

    AntwortenLöschen
  57. Hallo Katharina,

    wow sind das klasse Stempel. Ich hab nun schon zwei gesehen (Jester und Prinzessin)und die gefallen mir total gut !!!!!
    Bin schon auf die anderen gespannt und werde gleich einen Beitrag auf meinem Blog schreiben.
    Liebe Grüße
    Vanny

    AntwortenLöschen
  58. oh how lovely cant wait,ive posted all about on my blog

    http://lizascraftyspot.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  59. Nice stamps, I hope for som luck.
    I have linked at my blogg.

    AntwortenLöschen
  60. Hi, what a lovely chance to win some more (I'm sure) fantastic stamps. I have put a post in my sidebar about the new release. The Jester looks fab.

    Jayne xx

    AntwortenLöschen
  61. Gorgeous card, love the stamp image! I am in for the chance to win, I tell all about it on my blog! Hugs, Moni

    AntwortenLöschen
  62. Oooh i can't wait for the new releases,I have left a post and link on my blog for you. :-)


    Sue
    xx

    AntwortenLöschen
  63. Uiiii toll!!! Ich freu mich schon auf die neuen Stempel!!
    Habe die Neuerscheinung auch auf meinem Blog gepostet ;)

    Liebe Grüße,
    Cori

    AntwortenLöschen
  64. oh my goodness i am super excited about these stamps! i deffinatly posted on my blog about it, and will happily share future preview images as you post them, if thats alright. anyways you can see the posting at http://socallinz.blogspot.com/2009/02/whiff-of-joy-medieval-release.html

    my email is lillinds811@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  65. Hallo,

    die sehen ja süß aus, die neuen Motive!!!
    Hier ist mein Link:
    http://creativchaos.blogspot.com/2009/02/neue-stempel-bei-whiff-of-joy.html
    Ich versuche nämlich einfach mal mein Glück.

    LG
    Katja

    AntwortenLöschen
  66. Oh, mein Gott! Ich hab gerade die Prinzessin gesehen! Und genau die , und sonst keine, brauch ich bis Ende Februar. Den Stempel brauch ich für die Einladungskarten zur Geburtstagsfeier meiner Tochter! Und Jester würd so gut dazupassen!
    ... Ich bin total begeistert!!!

    AntwortenLöschen
  67. I posted about the new release on my blog. I hope this time is my turn to win:)

    You can view release from here.

    AntwortenLöschen
  68. Terrific card, the image is great.

    AntwortenLöschen
  69. Hi :)
    I have posted about the candy on the sidebar on my blog :)
    Congratulations on the new stamps,and good luck!
    Hugs from Maya :)

    AntwortenLöschen
  70. Wooo Whoooo!!! Now I am loving him. I can't wait to see the rest. I have you on my side bar dear.

    AntwortenLöschen
  71. Hallo Katharina,
    das ist wieder ein so toller Stempel und ne tolle Aktion. Na da versuche ich doch mein Glück nochmal.
    LG Silke

    AntwortenLöschen
  72. Lovely stamps:)
    I´ve posted a link on my blog.

    AntwortenLöschen
  73. Hi Katharina I just love the jester card an goo luck with your new release of the stamps.
    I off to post the new release and tell everyone.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  74. I would love to be entered to win - Charlie is my favorite little guy! I've link you on my blog and in my side bar. Thanks for the chance! :o)

    AntwortenLöschen
  75. I loved the stamps.
    I have linked in my blog.

    AntwortenLöschen
  76. Hi,
    I just posted a news about a new release. Charlie looks great. Thanks for a chance to win :)

    xoxo

    AntwortenLöschen
  77. Katharina, this new image is lovely cant wait for more peeks have bobbed a post on my blog i'd love to be entered in the draw....


    Emma xxx

    AntwortenLöschen
  78. Wow! I surtently want to enter this! I've spread the words in my blog - you can find it at this post!

    AntwortenLöschen
  79. Hi katharina ^_^
    I've done the post about your new release on my blog, now I'm crossing my fingers ^_*

    byebye

    orka

    AntwortenLöschen
  80. I just love these stamps!! Link is in my blog:)

    AntwortenLöschen
  81. Hi Katharina,
    Just to let you know that I have just put a post on my blog and a link to your blog. The stamps look great so I don't think I will need to wish you luck but I will anyway, Good Luck!!

    hugs Patx

    AntwortenLöschen
  82. Hi Katharina,

    Just to say I have posted about your new release on my blog..
    and to say good luck with the new release!!!

    Love the card that you made with jester charlie, it looks fantastic!!! so fun and a great quirky sentiment.

    HuGs Kim :D

    AntwortenLöschen
  83. Awe these are adorable stamps would love to win, thanks for the chance.
    I have posted Here. on my blog.
    Hugzz Val xxx

    AntwortenLöschen
  84. Hi Katharina,
    I can't wait to see the whole collection. Your card is fab. I've added a link in my sidebar on my blog, so please could you include me in the draw,
    Many thanks,
    Julie x

    AntwortenLöschen
  85. I love the new Charlie!! I have posted about the new release on my blog! Here is the link!
    http://sparkleshimmerandtwinkle.blogspot.com/2009/02/whiff-of-joy-awwww.html
    Smiles,

    Brandi

    AntwortenLöschen
  86. Love the Jester Charlie... Can't wait to see the rest. I have listed you in my sidebar along with a pictures of jester charlie. Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  87. Charlie never looked so cute! I would like to enter but I'll be honest...I do not have a blog. Guess I better get hip & start blogging!

    AntwortenLöschen
  88. Love your card Katharina!! Can't wait to see the new release!!

    I have a post scheduled to go up in the morning and I put a little note on there abotu your upcoming release! :)

    Thanks so much for the chance to win some of your fabulous stamps!!

    AntwortenLöschen
  89. Love the card! The WOJ Stamps are absolutely adorable. I have entered a post and a link back to here on my blogger for the contest. Look forward to seeing who wins the great new set.

    AntwortenLöschen
  90. Halli hallo,

    das sind ja klasse News. Und da ich mir die Chance auf den tollen Gewinn nicht entgehen lassen wollte, habe ich die Info auf meinem Blog gepostet.

    Knuddels
    Drea S.

    AntwortenLöschen
  91. Na diesmal werde auch ich mein Glück versuchen und habe naürlich einen Post auf meinem Blog.:)

    AntwortenLöschen
  92. OMG this Stamp is sooo cute... I just posted about it on my Blog and trying my Luck again...
    Can't wait for the 14th!
    ~Chris~

    AntwortenLöschen
  93. Ooooh, he's sooo cute!! And i love all things medieval! :D

    Ive linked on my blog here: http://neliz.se/?p=1037

    Hugs, Daniela/Neliz
    (www.neliz.se)

    AntwortenLöschen
  94. Wow, I love the Jester Charlie, he is very cute....I would love to add Jester Charlie to my collection. I already have hubby Charlie, lol.... Off to look for more sneak peaks.
    I have added your announcement to my blog...http://creationsbyjulie.blogspot.com/2009/02/whiff-of-joy-february-14th-new-release.html

    AntwortenLöschen
  95. Cute stamp. Would love to be included in your drawing. Always spreading the word about your stamps!

    Maria

    AntwortenLöschen
  96. PLEASE include me in the drawing to win the new releases! I have posted on my blog here!

    Tine's Creative Corner: Whiff of Joy Preview 1 - Chance to win

    AntwortenLöschen
  97. Hallo Katharina,
    das hört sich ja klasse an und ich veruche mein Glück auch mal.

    liebe Grüsse
    Sabine

    AntwortenLöschen
  98. Hay Katharina,

    I just love your stamps. I posted a note on my blog about your new stamp kit and I hope to be lucky this time.

    Please look at my blog.

    Best regards from SLovenia

    AntwortenLöschen
  99. Great great stamps.I would love to be entered to win the whole set.can't wait to see the rest of them.I've left you a link on my sidebar
    greetings Emilie

    AntwortenLöschen
  100. Really nice stamps! I've posted a link on my blog.

    AntwortenLöschen
  101. The stamp looks great!! Love the colors in your card..

    I have posted about the release on my blog..

    Hugs!

    AntwortenLöschen
  102. Ta carte est fantatisque, comme d'habitude, je devrai dire.

    Et ces nouveaux tampons m'ont l'air bien sympa.

    AntwortenLöschen
  103. Hallo Katharina,
    die bisher gezeigten Stempel sind ja wieder sooo süß. Bin schon gespannt was noch für süße Motive kommen werden.

    Meinen Post findest Du übrigends hier

    knuddels Melle

    AntwortenLöschen
  104. Mittelalter - sowas gabs ja bisher noch gar nicht und ich als Mittelalterfan bin gespannt, was da noch so auf uns zu kommt *lach*

    Mein Beitrag auf meinem Blog

    AntwortenLöschen
  105. Hallo Katharina,

    vielen Dank für diese tolle Chance.

    Eine Mittelalterkollektion find ich phantastisch und der Hofnarr hat schonmal mein Herz erobert.

    Die Neuigkeit steht schon auf meinem Blog. :-)

    Liebe Grüße Dreja

    AntwortenLöschen
  106. Wieder einmal tolle Motive, die soo vielseitig einsetzbar sind. Schade, ich habe keinen Blog, sonst hätte ich gern die Chance zum Gewinnen genutzt.
    LG
    Sabine

    AntwortenLöschen
  107. Hi!

    I would like very much to take part in your blog candy. I've enter a post on my blog about it.

    Now i'm hoping :)

    AntwortenLöschen
  108. Hallo Katharina,
    das sind tolle Neuigkeiten. Ich habe mich direkt in den ersten Stempel verliebt! Deine Karte ist auch ganz bezaubernd. Ich bin schon sehr auf die anderen Stempel gespannt.
    Liebe Grüße,
    Yvonne

    AntwortenLöschen
  109. Hi Katharina, what a fantastic image. I can't wait to see the rest of them. I have added a link on my sidebar to let everyone know about the release and the chance to win. Thanks and hugs, Denise x

    AntwortenLöschen
  110. Can't wait to see them all I already love this one :D:D
    keep up the good work :o)

    xo Lia

    AntwortenLöschen
  111. Good luck to everyone (and me-hehe!)
    Love the new Charlie Jester stamp:)
    I've posted on my blog:
    http://lc-ellesea.blogspot.com/
    Lynn xx

    AntwortenLöschen
  112. Hi Katharina
    What a super suprise I had this morning when I opened up my emails, This stamp is gorgeous and I know it is going to be so popular amongst your stampers. Men are not easy to make cards for but now you are going to make it easy, thankyou
    New to stamping Sue

    AntwortenLöschen
  113. Just left a comment on my blog - thanks for the chance to win, good luck for the new releases.
    Here is my entry.

    AntwortenLöschen
  114. Hallo Katharina,

    das sind ja spitzen Nachrichten, wo ich doch gerade dabei bin mich in die WoJ Motive zu verlieben. Die Karte ist wundervoll geworden, ich freue mich mehr von Dir zu sehen.

    Liebe Grüße
    Maren

    AntwortenLöschen
  115. Hi Katharina, just made a post on my blog about the new release!
    Wow I've seen a few peeks and am sure these are going to be a huge success. Good luck with it.
    Thanks also for this amazing chance to win the whole collection.
    Joanne x

    AntwortenLöschen
  116. Hi Katharina, I have put a link on my blog to yours. I love the Jester stamp and am sure the rest will be just as good. Please include me into the draw.
    here is my blog

    AntwortenLöschen
  117. I'd love to win, too! Enter me please! I will post a link on my blog at www.jennjunk.blogspot.com
    thank you!

    AntwortenLöschen
  118. Can you say NEED,WANT, Have to have.... OOOOhhh ya!!! So So SO cute....... I have linked you on my blog and cannot wait to see who the lucky winner is!!!!!
    LOVE THEM!!!

    AntwortenLöschen
  119. lovely images, I'm linking you too and hope to win!

    AntwortenLöschen
  120. I've made a post on my blog http://benedihs.blogspot.com/2009/02/whiff-of-joy-release-14-februar.html.

    I also posted a link on my leftr sidebar.

    hugs, Benedicte

    AntwortenLöschen
  121. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  122. Hallo,
    das ist klasse und ich freu mich auf die Chance es zu gewinnen.
    Deine Karte ist allerliebst geworden.
    Ich hab auch auf meinem Blog gepostet.
    Mein Link

    lg gila

    AntwortenLöschen
  123. Hi Katharina,
    I have posted about the new release on my blog Here
    This is fab, Thanks for the change to win:)
    Mel x

    AntwortenLöschen
  124. Hallöchen,

    da bin ich ja gespannt auf die neue WOJ Kollektion und will mal mein Glück nicht unversucht lassen ;o)

    LG,
    Jenny

    AntwortenLöschen
  125. Da freu ich mich schon ganz dolle auf Samstag :)
    Hab natürlich auch einen Post dazu geschrieben und hoffe, dass ich Glück habe ;)
    Viele liebe Grüße, Miriam

    AntwortenLöschen
  126. He looks fab. I would love to enter please and have put the info Here

    fingers crossed
    x

    AntwortenLöschen
  127. OMG! I just orderd a few stamps and now these gorgeous ones! I will post it on my blog! Good luck with the new release!!

    AntwortenLöschen
  128. Der Hofnarr hat mich sehr beeindruckt, das ist mal was anderes. Ich versuche mein Glück auch mal und wünsche Dir viel Erfolg mit der neuen Kollektion

    LG Gisela

    AntwortenLöschen
  129. Wow, schon wieder neue Motive *schmacht*

    Ich hab es direkt auf meinem

    Blog
    gepostet.

    Gruß
    Domi

    AntwortenLöschen
  130. I have posted on my blog about the release and would love the chance to win some

    AntwortenLöschen
  131. Ich habe ja schon lange auf weitere Stempel der Serie Charlotte und Charlie gewartet. Ich freue mich also riesig darauf und abgesehen davon, dass ich bei sowas noch nie gewonnen habe - versuche ich es trotzdem nochmal.
    vlg melle

    AntwortenLöschen
  132. i have posted about your amazing stamps on my blog, and would love the chance to win some of them :-)
    Here is http://sandra-mummy-of-one.blogspot.com/2009/02/chance-to-win.htmlmy post.

    AntwortenLöschen
  133. I've made a post on my blog about the new release - love the one's I've seen so far! Thank you!

    AntwortenLöschen
  134. I soooo posted yesterday at http://socallinz.blogspot.com/2009/02/whiff-of-joy-medieval-release.html

    and I also posted a whole different thing today too here http://socallinz.blogspot.com/2009/02/getting-excited1.html

    and i super impressed and excited and can't wait for these stamps!!!

    AntwortenLöschen
  135. Awesome stamps you have. Would very much like to have some too :) I have told about the release in my blog.

    AntwortenLöschen
  136. Ich versuche auch mei gluck!
    Die sind suss! Die möchte ich gerne bei meiner collection haben.

    Als limburgerin ist die fassenacht nog im blutt, und dieser narre is suss!

    Grusse Lilian

    AntwortenLöschen
  137. Katharina, Thanks so much for the chance to win your new release...I would love to be the lucky one! I have posted your info on both of my blogs and you can check it out at cheribella.wordpress.com / cheribella.com

    AntwortenLöschen
  138. Lovely card! Thanks for the chance to win :)I left a link on my blog

    AntwortenLöschen
  139. Oooh Love the card, he looks so cute. Please enter me I have posted a link on my blog.

    Good luck with the new release

    hugs Debs x

    AntwortenLöschen
  140. Oh, the jester is so cute! I posted the new release information on my blog...

    Can't wait to see the rest of the set! Good luck with the new release!

    AntwortenLöschen
  141. More gorgeous stamps. I think I am going to be bankrupt soon, lol! Off to post about them now

    Thanks for the chance to win

    Hugs
    Suzanne x

    AntwortenLöschen
  142. I would love to win this set. I just have made a post about it on my blog.
    Good luck with the release!

    AntwortenLöschen
  143. Hi I have put a posting on my blog http://coldwaters2.blogspot.com to tell of the launch of the new stamps I have added the picture and would like to be given the chance to win a set of these gorgeous stamps for myself.

    Hugs
    Lorraine

    AntwortenLöschen
  144. Gorgeous card, I love the stamp image!
    I've left you a link on my sidebar

    AntwortenLöschen
  145. Hello, Since I have boys in my family, I would love the chance to win this set and thank you. I am sorry I do not have a blog -- maybe one day. Just too busy working.
    Nadia(nadkos@yahoo.ca)

    AntwortenLöschen
  146. Hi there!
    Wow! The new stamps is so cute. I'd defenetly like to win them all and I have spred the word =)

    AntwortenLöschen
  147. Katharina,
    I am now going to try to comment in German, but I warn you, I am very "rusty" hehehe:

    Ich liebe die Jester Charlie Stempel und habe auf meinen Blog gepostet.

    danke,
    Shannon
    * ok, how bad did I do? hehehe*

    AntwortenLöschen
  148. What a cute new stamp! I can hardly wait to see the rest of them! :-)
    I'd love to win these stamps, and have already linked to you on my blog

    AntwortenLöschen
  149. OH wie schön neue Wiff of Joy Stempelchen. Mittelalter das hört sich spannend an.
    Lg Mel

    AntwortenLöschen
  150. Hiya Katharina,
    Just wanted to let you know I have posted the new release on my blog. http://stampinfrogscreativejourney.blogspot.com/2009/02/Katharinas-blog-candy.html
    Thanks for the chance to win these gorgeous stamps by Alison.Good luck with the release!
    HUGS,
    Connie

    AntwortenLöschen
  151. I'm so excited about your new release!! I worked at my local Renaissance Faire for 13 years and I adore Medieval stamps! I can't wait to see the rest and I hope I win!!!

    I have posted to my blog here: http://annabananacreations.blogspot.com/2009/02/blog-candy_10.html

    AntwortenLöschen
  152. Hi Katharina! Wonderful theme for the stamps! I have posted a link on my blog here! I have loved all the sneek peeks that I have seen so far! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  153. I'm drooling on the little jester. My husband used to have this crazy green and purple jester outfit. Just imagine the fun cards I can make for him.

    Oh, and please enter me in your contest. There's a little mention of your new release up on my blog as we speak. :)

    AntwortenLöschen
  154. Beautiful release!!! Love your stamps!
    I've posted your release in my blog, you can find it here

    AntwortenLöschen
  155. Hallo Katharina,

    sind die neuen Stempel herrlich!!!

    Wunderschöne Motive!

    Da bin ich ja mal total auf die ganze Kollektion gespannt.

    Liebe Grüße
    Moni

    AntwortenLöschen
  156. I'd love to win these new stamps! :D
    Thanks for giving the opportunity.

    - Rhynah

    AntwortenLöschen
  157. Wonder what the other stamps are like, if this one is so cute. Don't have a blog, but not sure if I can enter. Ursula

    AntwortenLöschen
  158. HI from Italy, I often visit Whiff of Joy site and I like your stamps! I have some of them and I will proud to get the new collection!!!
    Thank you!
    Alice

    AntwortenLöschen
  159. I forgot ... this is the link where I talk about you candy: http://justme-alice.blogspot.com/2009/02/whiff-of-joy-blog-candy.html
    Bye!
    Alice

    AntwortenLöschen
  160. Habe gerade Blog-Hopping betrieben um möglichst viele der neuen Motive zu sehen - denn sie sind, im wahrsten Sinne des Wortes, märchenhaft schön.

    Das Angebot mit dem Bild habe ich übrigens gerne angenommen.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  161. Aloha and greeting from Hawaii! Wow this is a great and cute stamp. I have postabout the new release on my blog.
    Thanks!

    Jenny

    AntwortenLöschen
  162. Das sind wunderschöne Stempel und vor allem ist es mal etwas anderes.

    Ich freu mich schon riesig auf die Kollektion und versuche einfach mal mein Glück mit dabei.

    Danke schön für diese tolle Chance und macht weiter so.

    Liebe Grüße

    Gisela

    AntwortenLöschen
  163. Hallo Katharina, dass sind ja wieder ganz reizende Motive. Ich versuche mein Glück und habe von deinem Candy auf meinem Blog berichtet.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  164. Hi!

    I would really love to win the collection of stamps, and since it's my birthday on the 16th It would be a nice surprise :-)

    Love your cards, thanx for the inspiration.
    I will link to your page.

    AntwortenLöschen
  165. These are really different from anything i have seen before, your colouring is amazing....

    Good luck with the new release,

    I have posted here.

    Hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  166. Wow, I love these stamps. I've left you a link on my sidebar with the details.

    AntwortenLöschen
  167. Katarina I posted a link on my blog! This set looks adorable! Please enter me in your drawing! : )

    AntwortenLöschen
  168. Wow, tolles Bild! Kann es kaum erwarten den Rest zu sehen. Hab auf meinem blog hier darueber berichtet!

    AntwortenLöschen
  169. The new stamps are lovely... I'd love to have them. I,ve already posted about the new release on my blog. Now I,ll keep my fingers crossed till the 16th :)
    Greetings from Slovenia

    AntwortenLöschen
  170. Can´t wait to see new stamps...I posted link to my blog...and I´m trying to be patient in order to see, how cute new stamps really are...

    AntwortenLöschen
  171. Great previews of the upcoming release. Congrats! I've posted about it on my sidebar. Hugs, Maria

    AntwortenLöschen
  172. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  173. Ui wie niedlich! Ich versuch auch mein Glück, grade als Anfängerin kann man ja niiiie genug Stempel haben. *g* Hab also auf meinem Bastelblog geworben. http://knoodoosbastelwelt.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  174. Love this. It is too cute. I am linking to here from my blog and would be ever so grateful if the random generator picked me!

    AntwortenLöschen
  175. Hihi, he's cute! I'd love to win this set and I spread the news here on my blog.
    Bye, Kitty

    AntwortenLöschen
  176. Wow... Katharina
    die neuen Stempel sind ja wieder einmalig schön!!!
    Hier ist der Link
    http://mueppis-bastelwelt.blogspot.com/
    Danke für die Chance auf den Gewinn!
    Liebe Grüße
    Gisela

    AntwortenLöschen
  177. I LOVE this one! Must have...even if I don't win! Can't wait for the release!

    www.freewebs.com/lllacademy/

    AntwortenLöschen
  178. erledigt! und nu heißt es Daumen drücken^^

    AntwortenLöschen
  179. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  180. I have added you to my blog along with a Willow in the Rain card I made. I am so excited to get the chance to win these great stamps. I love Charlie as a Jester, just too cute.

    AntwortenLöschen
  181. I love these new stamps Katharina, I added the news and a picture of your fabulous card to this post here

    AntwortenLöschen
  182. oh Katharina it's fabulous !!!
    Thanks for the change to win!
    hugs coco

    AntwortenLöschen
  183. Me apunto a tu sorteo CANDY Y LO DEJO EN MI BLOG: HTTP://MAS-KAPRICHOS.BLOGSPOT.COM

    AntwortenLöschen
  184. Good luck with the new release.
    The stamps are so cute.
    I have posted on my blog about it
    and would love to win the new set.

    Here's the link

    AntwortenLöschen
  185. WOW what a fun new line!!!!! Love princess Charlotte and what a fun castle!! off to post!!!

    AntwortenLöschen
  186. Wow! I would love to win these cute stamps. I don't have any WOJ ones yet but would dearly love some as I think they are great.

    I have posted about the release on my blog here
    http://daisychain-daisychain.blogspot.com/2009/02/whiff-of-joy-new-release.html

    Good luck with the release

    AntwortenLöschen
  187. Hallo Katharina!
    Die sind wirklich toll!
    Möcht mein Glück auch mal versuchen und hab auch auf meinem Blog davon erzählt!

    LG Janina

    AntwortenLöschen
  188. So cute! I can't wait to see the full collection. I have added an announcement of the new release on the sidebar of my blog with a link to the WOJ site. =)

    AntwortenLöschen
  189. Hi Katharina, these stamps are looking so lovely, gorgeous colouring on this one. I will deffo spread the word on my blog. thankyou for the chance to win these. joey.xxx

    AntwortenLöschen
  190. I love this stamp and can't wait to see the entire collection!!

    I am going to post about this wonderful blog candy on my blog right now!!!

    Candy
    http://candy-momentsintime.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  191. Your Charly card is wonderful.
    I like Whiff of Joy stamps very much.
    My link is here

    AntwortenLöschen
  192. How wonderful! I just love knights and dragons and castles!

    I've posted about the contest on my blog - thanks for a chance to win such a great prize!

    AntwortenLöschen
  193. Lovely card Katharina!
    I'm seeing alot of the new releases in blogland...they're fabulous!
    I posted about them on my blog:
    ... Joyful Stamper: WOJ Feb 14 new release
    I would love to own some WOJ stamps, thank you for this opportunity!
    Blessing, Maria

    AntwortenLöschen
  194. What a wonderful new theme! The jester card is very cute, and I already have sketches in my head for my own! Here's my blog address, and good luck with the new releases: www.patacakespages.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  195. hi, Katharina..and again these are so cute..i posted a comment on my blog about the new release..love te card and thanx for the chance to win..i will crossed my fingers..xxx

    AntwortenLöschen
  196. Hach Katharina, deine Karte ist total süß geworden.
    Ich habe auch fleißig Werbung gemacht, das kannst du hier

    http://nicyskreationen.blogspot.com/

    sehen.
    Als Blogger bin ich bei dir mal wieder nicht existent. Komisch ist das. ber egal, so geht es ja auch
    ;-).

    AntwortenLöschen
  197. WOW fab new stamps !!!!! love them, thank you for the chance of winning, im off to put a post on my blog now !!!! good luck with the new release (im sure it will be a sell out) xxx

    AntwortenLöschen
  198. Cute! Of course I want to enter your draw! Love the WoJ stamps! And I haven't got too many "boy stamps"! I will help you spread the word and post about your new release in my blog, rightaway! Have a nice day!

    Hugs, Hege

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...