Donnerstag, 26. März 2009

Black and Blue

There is another fab challenge ready for you at the Cute Card Thursday blog. It is such a pity that I couldn't finish my card in time. Marcel, my dear husband, has to work overtime at the moment, so I have to handle the children, household, a dog and business alone...haha *enter a maniac laugh here* ;)

Es gibt auch diese Woche wieder eine tolle Challenge auf dem Cute Card Thursday blog. Es ist wirklich schade, dass ich es nicht geschafft habe meine DT Karte rechtzeitig fertig zu bekommen. Marcel, mein Mann, muss momentan Überstunden machen, d.h. ich manage die Kinder, den Haushalt 1 Hund und das WoJ business ganz alleine...haha *an dieser Stelle bitte einen irrsinnigen Lacher einfügen* ;)

I used Elisabeth's presentstower designed for Whiff of Joy Stamps for my card and coloured it with Copic Sketch Markers. The ribbon is from a Raspberry Ribbons kit, I folded it and sewed straight over it two times. The elegant paper is from Stampin' Up. Did I already mention that I love their new design paper collections?? haha

Ich habe Elisabeth's Geschenketurm designed für Whiff of Joy Stamps für meine Karte verwendet und ihn mit Copic Sketch Markern coloriert. Das Band ist von einem Raspberry Ribbons kit, ich habe es willkürlich gefaltet und mit der Maschine zweimal drübergenäht. Das elegante Papier ist von Stampin' Up. Habe ich eigentlich schon erwähnt, dass ich ihre neuen Motivpapier-Kollektionen liebe?? haha

The flowers are from Prima Marketing, the center pieces are from Stampin' Up. I punched the leaves with a Martha Steward punch. The idea to accomplish the flowers with the beautiful swirls Sonja designed came from WoJ Guest Designer Jorunn. I love the flower arrangements she does on her cards.
Thanks for visiting, maybe you manage to do a card for
CCT this week :) And if you need some more challenges... Donalda designed a fabulous sketch for you at the Whiff of Joy challenge blog.

Die Blumen sind von Prima Marketing, das Zentrum von Stampin' Up. Ich habe die Blätter mit einem Martha Steward punch ausgestanzt. Die Idee die Blumen mit den wunderschönen Schnörkeln von Sonja zu vervollständigen kam von WoJ Gast Designerin Jorunn. Ich liebe die Blumenarrangements, die sie auf ihren Karten zusammenstellt.
Danke für euren Besuch. Vielleicht schafft ihr es ja diese Woche eine Karte für CCT zu werkeln :) Wenn euch das noch nicht genug Herausforderung ist... Donalda hat einen tollen Sketch für den Whiff of Joy challenge blog designed.
  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • ink: Memento tuxedo black
  • Paper: SU cardstock black, dp "Bella Bleu"
  • Accessories: SU filigree flower brads, ribbon from a Raspberry Ribbons kit, Prima flowers, halfpearls from stash, Spellbinders round petite Nestabilities, sewing machine
  • coloured with Copic Sketch Markers and Spica glitter pens

Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. very pretty! love the stitching. I love that new paper as well!

    AntwortenLöschen
  3. Lovely card-I love the scalloped circle mats and the image is so cute-must add it to my wish list!
    Dei xx

    AntwortenLöschen
  4. wonderful card katherina
    hugs lia

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card. Love the image and the yummy papers you've used. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  6. gestalltest immer sooo schöne Karten...
    a komm ich ja nie dahin....
    aber ich habe mich auch mal im design versucht *lach*...habe mal 2 HG´s erstellt....

    AntwortenLöschen
  7. What a lovely card, the ruffled ribbon really looks very effective.
    Barbara
    xxx

    AntwortenLöschen
  8. wowww Katharina,what a beautiful card,l love the image.
    so beautiful colours.

    hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  9. This is fabulous Katharina, such brilliant use of the stamp. x

    AntwortenLöschen
  10. die Karte ist ein Traum, wunderschön geworden. Ganz große Klasse.

    AntwortenLöschen
  11. Hello Katharina, I love the way you coloured in the presents and I love the black lace.
    love
    Zoe
    xxxxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...