Donnerstag, 5. März 2009

Cheers to You!

Wohoo, I am going on a date tonight ;) My lovely MiL (her heart is made of pure gold ;) agreed to look after our children tonight, so my husband and I can spend some time together. It's been ages since we last spent an evening outside our house only the two of us. We'll probably have dinner and then watch a movie. I can hardly remember what a cinema looks from the inside...haha

Wohoo, ich habe heute Abend eine Verabredung ;) Meine liebe Schwiegermutter (ihr Herz ist aus purem Gold ;) hat sich bereit erklärt heute Abend nach den Kindern zu schauen, damit mein Mann und ich etwas Zeit miteinander verbringen können. Es ist eine Ewigkeit her, dass wir Abends alleine unterwegs waren. Zuerst gibt es ein gemütliches Abendessen und dann einen Film. Ich weiss schon gar nicht mehr wie ein Kinosaal von Innen aussieht...haha

Today's card is for Cute Card Thursday's challenge "Wine and Dine" (how adequate for my evening tonight :) I chose a beige/pink/black colour combo, because I love the elegant flair of it. The image is from Hänglar and Stänglar's New Year collection. I coloured it with Copic Sketch Markers and put some crystal effects on the glass. I cut it with Spellbinders long rectangle Nestabilities and matted it with 2 layers. The sentiment is from Whiff of Joy's Party Sentiments collection.

Meine heutige Karte ist für die Cute Card Thursday challenge mit dem Thema "Wein und Speise" (wie passend zu meiner Abendgestaltung ;) Ich habe eine beige/rosa/schwarz Farbkombination gewählt, da diese einen sehr eleganten touch vermittelt. Ausgestanzt habe ich das Hänglar Mädchen aus der Neujahreskollektion 2009 mit Spellbinders long rectangle Nestabilities. Coloriert habe ich mit Copic Sketch Markern. Der Text ist von Whiff of Joy's Party Sentiments collection.

I have to hurry now to get myself ready for our evening off. hmmmm, do I still know how to do this?? hahaha
I hope you'll also have a lovely evening. Take care!
Jetzt muß ich mich aber schon beeilen um mich für unseren freien Abend "aufzubrezeln". Mal
sehen ob ich überhaupt noch weiß wie das geht...haha
Ich wünsche euch auch einen schönen Abend!
  • Stamps: Hänglar & Stänglar
  • ink: Memento tuxedo black
  • Paper: EK Sucess, Su cardstock black
  • Accessories: ribbon from a Raspberry ribbon kit, Spellbinders long rectangle and round petite Nestabilities, crystal effects from SU, brads from the happy hammer
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. Wow, die karte ist wieder sehr schön! Dann wünsch ich mal viel Spass heut abend *g*

    Domi

    AntwortenLöschen
  2. Have a lovely evening :-) Fab card :-)
    Lorraine

    AntwortenLöschen
  3. This is really beautiful!! I love this image and the color palette is great!

    Have fun on your date!!

    AntwortenLöschen
  4. woww Katharina,what a beautiful card,l love the image.

    hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  5. gorgeous card hun..love the image and those papers are yummy TFS clare x

    hope you and your hubby have a lovely evening x

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katharine Beautiful card and enjoy your evening out.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  7. Wow Katharina, what a beautiful card.

    xx Monique

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous card! Have a great evening.

    AntwortenLöschen
  9. have a great time out on your own, i know how it feels to be in alot with the kids,
    enjoy xxx

    AntwortenLöschen
  10. Oh this is just so lovely!
    Beautiful colouring and such a lovely design.
    Have a wonderful evening!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  11. eine sehr süße Karte, wunderschön.

    Ich wünsche Euch beiden viel Spaß heute abend.

    AntwortenLöschen
  12. This is a beautiful card! I love the tall cards and this image is adorable! I hope you have a wonderful date with your husband!! It's great to be able to get out!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  13. hi katherina,
    your card is lovely I love the stamp and the colors
    hugs Lia

    AntwortenLöschen
  14. Die Karte ist klasse. Ich wünsche Euch einen wunderschönen Abend, viel Spaß.

    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  15. Sweet card and a great paper & color combination! Also, a very nice colored little hÄngel-girl! =)
    TFS!

    Enjoy your evening!

    Best Wishes, Sara

    AntwortenLöschen
  16. Its gorgeous, i love this image just wish they had them here, have a fabby evening, hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  17. such a cute image on your card Katharina, and beautiful colours. Enjoy your evening out. hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  18. Your card is beautiful! This is such a sweet image, you are so lucky to have her! I hope you have a wonderful evening! hugs Debx

    AntwortenLöschen
  19. What a gorgeous card, Katharina! Great colouring.
    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  20. You are one lucky girl...I hope you have a great time...love this image

    AntwortenLöschen
  21. SURE you still know how to go out on a date! I hope you have a WONDERFUL time! oh yes, Great Card, and I love the colors you've chosen!
    Hugs
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  22. It is really gorgeous, love the colours! Hugs, moni

    AntwortenLöschen
  23. Beautiful card, love the colour combination! Hope you had fun on your night out! I can't remember the last time we went out without kids, so I know how you feel ;o)

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  24. Absolutely gorgeous! :)
    ♥Dawn♥

    AntwortenLöschen
  25. Have a great evening, you deserve a break!
    Hugs

    AntwortenLöschen
  26. Hallo,

    Wir möchten dir gerne einladen für unseren Create4fun Challenge. Siehe www.create4fun.nl und geh zum "challenge"

    Viel Erfolg!

    AntwortenLöschen
  27. Super cute card!! Love that sweet image! Hope you had a fabby evening with your hubby! It's always great to get out together!

    AntwortenLöschen
  28. I hope you both had a fantastic evening...I love this H&S image sssooooo much...beautiful stunning card with gorgeous soft colours xxx

    AntwortenLöschen
  29. Gorgeous card Katharina and I hope you and hubby had a lovely evening out!
    Clairex

    AntwortenLöschen
  30. Awwww.....so cute! Love the colour combo!
    Helen x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...