Montag, 2. März 2009

Di tutto cuore

No, I don't speak italian...LOL But my sisters's husband dies and he is a huge Italy fan, so I simply had to do him a special card for his birthday :)
Nein, ich spreche kein italienisch ..haha aber mein Schwager in spe, ausserdem ist er ein riesiger Italien fan. Da mußte ich ihm doch eine passende Karte machen :)

Luigi from High Hopes Rubber Stamps is such a fun stamp, perfect for my needs. I kept the card quite simply and plain, because it is for a man, right? ;) But the little felt heart had to be, because this is the theme at the High Hopes challenge blog this week "This fuzzy feeling".

Luigi from High Hopes Rubber Stamps ist ein absolut charmantes und lustiges Motiv und perfekt für mein Vorhaben :) Ich habe die Karte einfach und ohne "Schnickschnack" gehalten, da sie ja schließlich für einen Mann ist..haha Aber das kleine Filzherz mußte sein, da es sich diese Woche auf dem High Hopes challenge blog um filzige Sachen dreht.

I stamped Luigi on whisper white cardstock from Stampin' Up with Memento tuxedo black ink and coloured him with Copic Sketch Markers. The image below shows which colours I used. I cut the image with Spellbinders curved rectangle Nestabilities.
Luigi habe ich auf weissen Cardstock von Stampin' Up mit Memento tuxedo black ink gestempelt. Coloriert ist er mit Copic Sketch Markern. Das untere Foto zeigt welche Farben ich verwendet habe. Ausgestanzt habe ich ihn dann mit Spellbinders curved rectangle Nestabilities.

I designed the text on the computer. It means "from the heart" and cut it with Spellbinders tags trio die.
Den Text habe ich am Computer generiert und mit Spellbinders tags trio die ausgestanzt. Übersetzt heißt es "Von ganzem Herzen".

Thanks for your visit!
Danke für euren Besuch!

  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • ink: Memento tuxedo black
  • Paper: Basic Grey Stampin' up design paper riding hood red
  • Accessories: ribbon Stampin' Up, button Autumn leaves, Spellbinders curved rectangle Nestablities, sewing machine, brads Making Memories, felt heart from stash, Spellbinders tags trio dies
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. Beautiful card Katharina, that image is adorable. Making a card for a man is hard, but you make it seem so easy!!

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  2. Oh he will love this!
    Such an apt image for him and love your paper and detail.
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  3. So darling!! Beautifully colored as well!! TFS! :)

    AntwortenLöschen
  4. wow katherina your card is beautiful I love it
    hugs Lia

    AntwortenLöschen
  5. A me piace la carta. (Mir gefällt die Karte)
    Die ist Dir wirklich sehr gut gelungen.

    LG Netty

    AntwortenLöschen
  6. Fabulous card!! That image is so cute!! I love the way you can get the sentiments from your computer! That really looks like it is stamped! Love the font and placement! Hope your feeling better! :)Kathy

    AntwortenLöschen
  7. Hi,
    das ist ja ein tolles Motiv und auch eine süße Karte!

    Domi

    AntwortenLöschen
  8. Great card Katharina! I do hope you are in full health again now babes. Lol Lynn ♥

    AntwortenLöschen
  9. Deine Karte ist toll geworden, ich habe sie gestern schon auf dem Challenge Blog bewundert.

    AntwortenLöschen
  10. wowww Katharina,what a beautiful card,l love the image.

    hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  11. Your card is fantastic Katharina, great for any hungry man. Love the stamp to!
    Clairex

    AntwortenLöschen
  12. Kiatharina
    Beautiful card and love the colours. I love the way you show what copice you have used too as I find this very helpful as I am a beginner with these. Thank you.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  13. Hallo Katharina
    Die Karte ist dir echt super gelungen und das Motiv ist zum Todlachen :-)
    Gruss
    Ranita

    AntwortenLöschen
  14. Die Karte ist super geworden. Genau auf den kleinen Italiener warte ich, hab ihn mir bestellt.
    LG
    Heike

    AntwortenLöschen
  15. Brilliant man card, love the fab colouring! Have a great day.

    AntwortenLöschen
  16. That pizza man is just perfect for your siter's futur husband... love how you fixed the tag with a button!

    AntwortenLöschen
  17. Love this image, i think its the tash all curly, love your colouring too, hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  18. hi Katharina!
    dein luigi ist zucker suess geworden, ja er schaut wie ein echter italiener das weiss ich ich komme aus rom. deine coloration ist so schoen, die copics sind echt klasse muss ich mir mal welche besorgen ........... ich habe aber noch ganz neue tombows und polycrhomos zu hause.
    ich sende dir liebe gruesse BA

    AntwortenLöschen
  19. very nice work and perfect italian ;)
    Alice

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...