Sonntag, 15. März 2009

Easter Farm

"No patterned paper" is this weeks challenge at the High Hopes blog. Well, it was quite easy for me this time, because I am somehow on a "no patterned paper" trip anyway ;)

"Kein Motivpapier" ist das Thema auf dem High Hopes blog diese Woche. Eigentlich war es für mich sogar recht leicht diese Vorgabe zu erfüllen, weil ich momentan sowieso eher zu wenig Motivpapier auf meinen Werken neige ;)

I used High Hopes "Farm Background" and coloured it with Copic Sketch Markers. I use my blender pen a lot for colouration. I teared two pieces of Su's kraft cardstock and one wild wasabi for the ground. I added 3 Prima flowers for the "spring" touch :) The sentiment is also from High Hopes.
Thanks for your visit enjoy the evening!


Ich habe High Hopes "Farm Hintergrund" verwendet und mit Copic Sketch Markern coloriert. Den Copic blender Stift verwende ich sehr viel für meine Colorationen. Für den "Boden" habe ich zwei Stück "kraft" cardstock und 1 "wild Wasabi" von Stampin' Up gerissen und übereinander geklebt. Die 3 Prima Flowers habe ich für den Frühlingshaften touch hinzugefügt. Der Text ist ebenfalls von High Hopes und bedeutet "Ostergrüße"
Danke für euren Besuch, genießt den Feierabend :)

  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • ink: Memento tuxedo black, StazOn jet black
  • paper: SU cardstock bordering blue, wild wasabi, kraft
  • Accessories: Prima Flowers, brads from The Happy Hammer, charm from embellishments.de, sewing machine
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. Gorgeous card Katharina! Love how you used the teared cardstock, and the colouring looks beautiful. Fab stitching too!

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  2. This looks really great hun that torn paper just ads to the depth of the card and as always your colouring is amazing, hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  3. WOW this is gorgeous katharina :)
    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card Katharina. Love the image and the beautiful colouring. Love the cute bunny charm also. Michele x

    AntwortenLöschen
  5. great colorjob!!! such a cute little barn too :)

    AntwortenLöschen
  6. What a gorgeous card!
    Love your fabulous colouring and your tearing and flowers are just perfect!
    Such a cute charm.
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  7. Very lovley card! It can be so gorgeous even if not using patterned papers! And you are very good at it!!

    AntwortenLöschen
  8. This is so beautiful Katharina! You are the only one I know who can make a barn look beautiful, girl!!! I love the torn paper, looks like hills. Gorgeous!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...