Mittwoch, 18. März 2009

Little Kitty Notebook - WoJ preview III

What a fantastic weather we have over here in Switzerland. The sun is shining, birds are singing and flowers are blooming :) The kids and I already spent the whole morning outside and worked in the garden. My 3 year old son Niklas is a real Workaholic when it comes to gardenwork...haha Maybe he will become a landscape designer when he is grown up ;)

Was für ein fantastisches Wetter haben wir heute. Die Sonne scheint, die Vögel zwitschern und die Blumen blühen. Meine Kinder und ich haben den ganzen Vormittag draussen verbracht. Mein 3 jähriger Sohn Niklas ist ein Workaholice wenn es um Gartenarbeit geht...haha Vielleicht wird er ja Gartengestalter, wenn er groß ist :)
I did this little notebook with my Bind It All the other day, which is perfect as a small give away.
The base are two chipboard squares, which I covered with paper. I used the cute kitty with large bow designed by Elisabeth Bell for Whiff of Joy Stamps, which will be release on Sunday 22nd, because who doesn't love cats...haha
Papers are from the new speciality lines from Stampin' Up called Parisian Breeze. I did a lot of distressing, added lace from my local crafting store and cut the letters with Cuttlebug's fancy pants alphabet. The cat is coloured with Copic Sketch Markers and cut out with Spellbinder's Lable 1 Nestabilities.

Ich habe dieses kleine Notizbuch mit meiner Bind It All gemacht. Ein perfektes kleines Mitbringsel. Die Basis dafür sind 2 viereckige Bierdeckel, die ich mit Motivpapier überzogen habe. Die süße Katze ist von dem neuen Elisabeth Bell release, der ab Sonntag 22. März im Whiff of Joy store erhältlich sein wird. Die Papiere sind von der neuen Stampin' Up Spezialpapier Kollektion "Parisian Breeze". Alle Kanten sind mit einem braunen Stempelkissen distressed, die Spitze ist von meinem Bastelladen, die Buchstaben habe ich mit Cuttlebug's fancy pants alphabet ausgestanzt. Die Katze habe ich mit Copic Sketch Markers coloriert und mit Spellbinder's Lable 1 Nestabilities ausgestanzt.

I used the QuicKutz flourish die for the back of my notebook again. The sentiment is from a Stampin' Up set, which includes a lot of such useful word explanations. This one was perfect for my needs :) I cut it with Spellbinder's long rectangle Nestabilities.
Have a lovely day everyone!!

Ich habe eine QuicKutz flourish Stanzschablone für die Rückseite verwendet. Der große Schnörkel ist ein wahrer Hingucker :) Der text ist von einem Stampin' Up set, darin sind haufenweise nützlicher Worterklärungen enthalten. Diese hier war perfekt für mein Projekt ("remember = erinner dich" ;) Ausgestanz habe ich den Text mit Spellbinder's long rectangle Nestabilities.
Genießt den Tag!

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps, Stampin' Up
  • Ink: Memento tuxedo black, StazOn jet black
  • Paper: SU "Parisian Breeze" dp
  • Accessories: halfpearls and lace from stash, QuicKutz flourish die, Spellbinders long rectangles and Labels 1, Cuttlebug fancy pants alphabet die, chipboard, Bind it all
  • coloured with Copic Sketch Markers

------------------------------------------------------------------

Wanna have the chance to win some stamps of the new Whiff of Joy release? Have a look at this weeks Whiff of Joy challenge blog.

Habt ihr Lust Stempel des neuen Whiff of Joy release zu gewinnen? Dann schaut doch mal auf dem Whiff of Joy challenge blog vorbei.

Kommentare:

  1. Good monring Katharina, this is such a gorgeous notebook and those new whiff of joy images look gorgeous, can't wait for their release. I love this cute cat image. Hope your lovely weather continues, its so nice to have sunshine, makes you feel so much brighter! have a good day, hugs Linda x

    AntwortenLöschen
  2. That cute cat is just adorable! Love the notebook you made.

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  3. Oh, my, this previews are killing me. I LOVE them!
    x Natasha x

    AntwortenLöschen
  4. This is so swee and absolutely adorable!! Love it!!

    AntwortenLöschen
  5. Really cute, and of course all people are cat lovers :)

    AntwortenLöschen
  6. WOW gorgeous notebooks. Love the cute kitty image and perfect colouring. Michele x

    AntwortenLöschen
  7. Lovely notebook, hugs pops x x x

    AntwortenLöschen
  8. wow.... sieht richtig toll aus.

    LG Joey

    AntwortenLöschen
  9. Oh this is absolutely adorable!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  10. Cute. It seems like I'm the only one without a Bind it All.

    AntwortenLöschen
  11. oh, what a cute notebook, and I LOVE the cat! You're right, who doesn't love cats?!;)

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful little cat! Hugs, Moni

    AntwortenLöschen
  13. superniedlich geworden, wunderschön.

    AntwortenLöschen
  14. Such a cute little book, fabulous image too!!

    AntwortenLöschen
  15. This notebook is beautiful! Very adorable!!

    Keep up the great work!
    Jenn
    www.LearnHowToMakeBows.com

    AntwortenLöschen
  16. A gorgeous notebook! The stamp is absolutely adorable!
    Vanja

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...