Mittwoch, 11. März 2009

Simplicity and a little teaser

I bet you are wondering why it got so quite around here. Well.... today's card will maybe give you a small hint why I am so busy :)

Ich wette ihr habt euch schon gewundert warum es hier bei mir so ruhig ist diese Woche. Meine Karte von heute wird euch einen Hinweis geben warum ich momentan so beschäftigt bin :)
The funky cloud is a brand new stamp designed by Elisabeth Bell for Whiff of Joy Stamps. Yes, there will be a new release of fabulous new images soon. I simply couldn't resist to tease you a little bit *giggles*. The sentiment is from the general sayings collection. I scored a line above and below it with my ScorPal.

Die verschnörkelte Wolke ist ein neues Motiv designed von Elisabeth Bell für Whiff of Joy Stamps. Ja, es wird bald einen neuen Release mit neuen Motiven geben. Ich konnte mich einfach nicht zurückhalten euch schon jetzt einen kleinen Vorgeschmack zu geben. Der Text ist von der gebräuchliche Texte Kollektion. Ich habe darüber und darunter mit meinem ScorPal je eine Linie gefalzt.
I stamped the cloud directly on my card base one time and another time on whisper white cardstock from SU. I coloured the second cloud with Copic Sketch Markers and cut around it to adhere it over the first cloud with stamping dimmensionals from SU.
The "raindrops" are from a cuttlebug flower die, I put some crystal effects over them.
Ich habe die Wolke einmal direkt auf meine weisse Kartenbasis gestempelt und ein zweites Mal auf whisper white cardstock von Stampin' Up. Die zweite Wolke habe ich mit Copic Sketch Markern coloriert und ausgeschnitten. Dann habe ich sie mit Abstanshaltern über die erste Wolke geklebt. Die "Regentropfen sind von einem cuttlebug flower die. Ich habe sie mit crystal effects von Stampin' Up bestrichen.
Tomorrow is a huge birthday party at the Cute Card Thursday challenge blog. You won't miss it! We'll have a lot of prizes and a special Guest Designer.
Thanks for visiting.
Morgen steigt eine tolle Geburtstagsparty auf dem Cute Card Thursday challenge blog. Es gibt einen Haufen Preise und einen speziellen Gast Designer.
Danke für euren Besuch.
  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • ink: Memento tuxedo black
  • Accessories: SU crystal effects and stamp dimmensionals, ScorPal
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. I cannot WAIT Katharina - you are such a tease!! Lol Lynn ♥

    AntwortenLöschen
  2. Oooooh You are such a huge teaser!!!! I cannot wait to see these stamps!! I better start saving up now!! LOL

    Hugs, Cathy

    AntwortenLöschen
  3. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  4. stop teasing! please show us some more! pretty please! hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  5. Oooh I can't wait for the new release! I'm so excited to see the new stamps!! I'm sure we will all love them, but please don't tease us any more, cuz I don't think we can handle it! LOL!!

    Love the card you made, great idea to score a line above and below the sentiment! Looks fab!!

    xx Naoual.

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katharina, I love the simplicity of this. joey.xxx

    AntwortenLöschen
  7. Super card, look forward to seeing more sneak peeks. My stamps arrived this morning, thank you for fantastic service. Looking forward to inking them up.

    AntwortenLöschen
  8. OHHH I can't wait either! Just loving playing with the one's that I have already!

    AntwortenLöschen
  9. WOW! weather themed stamps are coming? I can't wait to see the new release *_*

    AntwortenLöschen
  10. Hi Katharina Beautiful.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  11. Oooh you are such a tease Katharina!!

    AntwortenLöschen
  12. I can't wait to see the new stamps.
    Sam xx

    AntwortenLöschen
  13. Oh wow, I can't wait! You are such a tease!!! If the new set is even half as fab as the Spring Set, I'll be in heaven.

    AntwortenLöschen
  14. Oh wow...I cannot wait to see the rest...you are definitely one of the biggest teasers around :)

    AntwortenLöschen
  15. Geduld ist eine Tugend...*:o(...
    ich hab doch keine Geduld,aber ich freu mich schon riesig wenn man was von den neuen Stempeln sehen darf.

    Ungeduldige Grüße
    Ela :o)

    AntwortenLöschen
  16. This is beautiful Katharina,
    I should have guessed you'd be teasing us. I can't wait to see what else will be released.
    Hugs
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  17. YAY!!! Im so happy it will be a new stampset soon. I wanna see mooooore Katharina, i bet we all do :P

    Hugs!

    AntwortenLöschen
  18. I'm so excited ... I just can't hide it ... (Thank goodness you can't HEAR me sing that, lol). I'll be close to the front of the line when these new ones are released, thanks for the "Sneaky" peek, Katharina ... can't wait.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...