Freitag, 13. März 2009

Speedy Recovery

I did a quick recovery card yesterday. I was in a sort of shabby, distress mood...haha
I received some new Stampin' Up design paper, which I totally love. It is called "Bella Bleu".

Ich habe gestern eine schnelle "Baldige Besserung" Karte gemacht. Irgendwie war mir nach distressing und shabby chic zumute..haha Ausserdem habe ich mir neues Stampin' Up Motivpapier gegönnt und bin total begeistert. Es heißt "Bella Bleu".

The sentiment is from Whiff of Joy's Fairy Useful Sayings collection, which I designed myself :) The swirl is a QuicKutz flourish die. The center piece of the Prima flower is from Stampin' Up and I also added a rhinestone brad.
Have a great weekend and there will be some news on the new WoJ Elisabeth Bell release soon!

Der Text ist von Whiff of Joy's Fairy Useful Sayings collection, die ich selbst designed habe :)
Der Schnörkel ist ein QuicKutz flourish die. Das Zentrum der Prima Flower ist von Stampin' Up und ich habe noch einen rhinestone brad hinzugefügt.
Ich wünsche euch ein schönes Wochenende. Bald gibt es auch Neuigkeiten zu dem immer näher Rückenden WoJ Elisabeth Bell release.

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper Stampin' Up designer paper "Bella Bleu"
  • Accessories: QuicKutz flourish die, Prima Flower, rhinestone and flower brad from SU, halfpearls from stash, sewing machine

Kommentare:

  1. Simpel but nice!
    Love the paper too!

    love Lilian

    AntwortenLöschen
  2. beautifull!! love your sentiment stamps (wish you could make som in norweegian too ;-))

    AntwortenLöschen
  3. what a beautiful card Katharina.

    hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card Katharina and i do love the sentiment, must invest in the WOJ sayings stamps Ummmm
    Trish (-:

    AntwortenLöschen
  5. Hi Dear, I am linking thw simple cards, they do convey the message so well
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  6. Graet card! I love its simplicity and the paper is just gorgeous.
    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  7. I agree with you that paper is simply stunning...beautiful card xxx

    AntwortenLöschen
  8. beautiful card and I love the flower center. I need to get some of these.

    I have blog candy, go check it out!

    Blog Candy!

    AntwortenLöschen
  9. such a beautiful card Katharina, love that sentiment and the pretty flower treatment!
    have a great evening, hugs Debx

    AntwortenLöschen
  10. Hi Katharina Just beautiful and I love the saying stamp and must invest in some.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  11. Just gorgeous!
    Love that paper and your detail is perfect!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  12. Hello Katharina, I love the beautiful paper and I love the sentiment.
    love
    Zoe
    xxxx

    AntwortenLöschen
  13. Love the elegance in this card! Great colors and wonderful text!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous card as always!Has a nice clean feel to it-sentiment stamp is perfect-must get some of these beauties :-))
    Dei x

    AntwortenLöschen
  15. Schlicht und wunderschön!
    Manchmal ist weniger wirklich mehr ;O)
    Die Karte gefällt mir sehr gut!
    lg
    Alex

    AntwortenLöschen
  16. so eine schöne schlichte Karte!!!!

    LG Sandra

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...