Sonntag, 29. März 2009

Springtime Joy

The amazingly talented Ila set a fabulous challenge on the High Hopes blog this week: "Creative Borders". So I tried to get as many "borders" on my card as possible...haha

Die sehr talentierte Ila setzte die Challenge dieser Woche für den High Hopes blog: "Kreative Ränder und Kanten". Also habe ich versucht soviele "Ränder" auf meiner Karte unterzubringen wie möglich..haha
Those 3 cute fellows are perfect for any kind of spring or easter card. I coloured them in a second with my Copic Sketch Markers.

Thanks for your visit and enjoy the rest of your weekend :)

Die 3 süßen Tiere sind perfekt für alle Arten von Frühlings- oder Osterkarten. Ausserdem habe ich sie in Null komma Nichts mit meinen Copic Sketch Markern coloriert.

Ich danke euch fürs Reinschaun und genießt noch den Rest vom Wochenende!


  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Ink: Memento tuxedo black, StazOn jet black
  • Paper: Su cardstock "barely banana & pumkin pie"
  • Accessories: ribbon and linen thread SU, clear button Trimmings, ScorPal, sewing machine, Spellbinders long rectangle Nestabilities
  • coloured with Copic Sketch Markers, Spica glitter pens

Kommentare:

  1. Wow,was für ein süßes Motiv.Das ist einfach nur knuddelig. Deine Karte ist klasse geworden,soviele Ränder muß man erstmal unterbringen.*lach*
    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  2. Wow, die Karte ist wunderschön! Die Gestaltung ist genial!

    Domi

    AntwortenLöschen
  3. such a lovely image and you've coloured it beautifully
    hugs
    helen x

    AntwortenLöschen
  4. You certainly did a nice job with the borders. The stamp is so perfect!

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous Katharina!! Love all the fun borders:-)

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katherina Beautiful card and those images are so cute.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  7. Awwww this is such a cute card. Love the images and the colouring is fabulous. Hope you had a lovely weekend. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  8. What a cute easter card. I love those cute images. So springy and happy. Terrific card Katharina

    AntwortenLöschen
  9. What an adorable card!.. You did an awesome job on stamping and coloring in. Wished you lived near me so you could teach me how to color in stamps.

    AntwortenLöschen
  10. Awesome card! I love all of your creative borders! And this image is just so cute!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  11. Your card is Gorgeous Katharina...love the colors, coloring and all the Fabulous borders!!....Hugs, Ila

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...