Sonntag, 26. April 2009

I am still alive - although I almost died of boredom in a traffic jam

Yes, I am still here...haha - Although I thought I would never get home again after getting stuck in a huge traffic jam on a german highway for over 4 hours yesterday *yack*
I went to a stamping fair in Stuttgart yesterday, which is about 2 hours drive from where I live. First I took the wrong road while driving there (although I had a navigation system and a printed route plan ...LOL ) and then I got stuck in a traffic jam which occured because of a car crash. So it took me 4 hours to get there. Ok, this was really annoying, but I bought like mad to get my good mood back...LOL
But only a few glasses of red wine could calm me down again after the journey back home!!!! They had closed a long part of the highway and it took me 7!!!!! (yes SEVEN!!) hours to get home. *ahhhhh* - pure horror!!
But now I am back at home and still need to sort through everything I bought, but that's a fun thing to do :)

Ja, ich lebe noch...haha - Obwohl ich schon dachte ich würde nie wieder zu Hause ankommen nachdem ich gestern 4 Stunden in einem riesigen Stau auf der Autobahn von Stuttgart nach Münschen festgesessen bin. Ich war gestern auf der Stempelmesse Süd in Stuttgart, was normalerweise eine nur 2-stündige Fahrt von mir aus ist. Aber zuerst habe ich mich verfahren (das ist bei mir sowieso schon normal - trotz Navi und ausgedrucktem Routenplan...haha) und dann bin ich in einen Stau geraten, der auf Grund eines Unfalls entstanden ist. Also habe ich 4 Stunden gebraucht um zu der Messe zu kommen. Naja, das ist zwar nervig gewesen, aber ich habe meine schlechte Laune durch exzessiven Kauf von Stempelzubehör wieder gehoben ;)
Das ganze war auch nichts im Vergleich zur Rückfahrt!!!! Da wurde nämlich ein Stück der Autobahn komplett gesperrt und ich saß geschlagene 4!!!! (ja, VIER!!!) Stunden im Stau (10km, also könnt ihr euch vorstellenin welchem Schneckentempo ich da vorangekommen bin). Insgesamt habe ich dann 7 Stunden bis nach Hause gebraucht. Da mußte ich erst mal ein paar Gläschen Rotwein trinken um mich zu beruhigen...haha
Aber jetzt ist alles gut und ich werde mich heute durch meine Kaufrauschbeute durchwühlen ;)
I still have some cards, which I received for my birthday, I would like to show you. The above card is from Sonja - Flati's Stempelwelt

Kommentare:

  1. oh Katharina, you poor thing, how awful for you, still at least you managed to buy some goodies so I am sure it was worth it!
    Fabulous card, I so love that horse, I will have to get him in my next order!

    Have a lovely afternoon! Debx

    AntwortenLöschen
  2. Da hast du aber wunderschöne Karten bekommen. Das mit dem Stau ist natürlich weniger schön,aber hauptsache du bist wohlbehalten wieder zu hause angekommen. Deine Stempelausbeute wird dich schon entschädigen!!!!!!!*lach*
    Schade,für mich ist sowas immer zu weit weg.Und hier in Hamburg gibt es nicht so schöne Messen!
    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  3. oh wow that sounds like the traffic jam from hell... glad that you are home safe and sound though.. enjoy your goodies that you bought. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  4. LOVE your cards! You are such an inspiration!Glad you made it home and the red wine is good for your heart!
    I love my visits to your blog!
    hugs
    Brenda

    AntwortenLöschen
  5. Oh no what a traffic jam,that is almost your whole day.Your card is gorgeous,I love it and the design is fantastic!!! Your colouring is perfect!
    xx

    AntwortenLöschen
  6. Fantastic card!!! The horse stamp is amazing :)

    Sorry about the traffic jam.. glad you got home safely with your purchases ;)

    AntwortenLöschen
  7. Welch ein Horror so im Stau zu stecken, und das gleich zwei Mal.
    Und ich habe dich auf der Messe gar nicht gesehen.
    Schade.

    Die Karten die du bekommen hast sind wunderschön.

    AntwortenLöschen
  8. I'm sure it was all worth your while though,lol!
    Beautiful card and awesome b'day raks you rec'd!!

    AntwortenLöschen
  9. Your cards are so beautiful..Josefa Laura

    AntwortenLöschen
  10. Oh my goodness Katahrina! That sounds like torture....that is a long time to be behind the wheel of a car in traffic! Good thing you were able to get a bunch of goodies! In the time it took you to go and come back, you could have visited me and had lunch before heading home! LOL! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  11. omg you poor thing! must have been dredfull 7 hours in traffic jam! you for shore wished you had something with you to do!

    hope today you'r feelin'better

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  12. I dont think i could have done it, hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen
  13. How terrible! Good thing you got there on time to shop. If it had been me they would have closed, lol. I'm always in the last minute.
    Hope you'll show us what you got :)

    AntwortenLöschen
  14. huhu kathatina!

    ich war auch auf der messe und wir standen beim hinfahren 1 stunde im stau. schade das wir uns dort nicht gesehen haben, hätte dich gerne kennengelernt!!! lg betty

    AntwortenLöschen
  15. Ohhhh Katharina, how terrible for you. I am sure you wished you had something to do while being in that traffic jam. I was once in a jam for 4 hours, I HATED IT SO BAD, it makes you tired just sitting there. I can't even imagine 7 hours of it.
    Hope you are feeling better today.
    Hugs
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  16. Hallo Katharina,
    das tut mir echt leid, dass du so im Stau gelandet bist. Da hatten wir am Sonntag ja viel Glück, kein einziger Stau und die Messe war auch sehr angenehm.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...