Montag, 27. April 2009

A little Something - Think outside the card

I am finally back into things, even managed to answer most of my emails :), but I still need to pack away a lot of new stamping goodies. But I couldn't wait any longer to show you a creation with one of the new High Hopes stamps which I finally received.

Ich bin langsam wieder in Schwung und habe es sogar schon geschafft (fast) alle meine emails zu beantworten. Ich muss nur mehr meine neuen Stempelsachen verräumen :) Trotzdem konnte ich es nicht mehr abwarten euch dieses Werk mit einem der neuen High Hopes Stempel zeigen, die ich nun endlich auch bekommen habe.

"Think outside the card is this weeks High Hopes challenge and I found this great tutorial for a little goodie bag on Betty's blog. It is totally easy to make with your Scor Pal and super fast. I used Mildred from the new High Hopes release, coloured her with water soluble pens and Twinkling H2Os. The paper is from the Basic Grey Porcelain paper pad, which I received from the lovely Jeanette (Thanks again my friend :)

"Alles ausser einer Karte" ist das Thema bei der High Hopes challenge diese Woche. Ich habe dieses tolle Tutorial für eine kleine Handtasche auf Betty's blog gefunden. Es war total einfach und schnell nachzubasteln (und Betty weiss wieviel Angst ich vor komplizierten Tutorials habe..haha). Ich habe die größere Variante gemacht und mit Basic Grey Papier der Porcelain Serie (ein Geschenk der lieben Jeanette) und dem Stempelmotiv Mildred von der neuen High Hopes Kollektion dekoriert. Coloriert habe ich mit Aquarellstiften und Twinkling H2O.

The sentiment is from Stampin' Up. I stamped it with StazOn jet black ink on SU kraft cardstock and cut it with my round Nestabilities. I stamped the sentiment again on the back of my design paper and cut out the present to adhere it over the one on the kraft cardstock. I also added some little halfpearls as embellishment.
Der Text ist von Stampin' Up. Ich habe ihn mit StazOn jet black auf Kraft cardstock von SU gestempelt und mit meinen runden Nestabilities ausgestanzt. Dann habe ich den Text noch ein zweites Mal auf die Rückseite meines Motivpapiers gestempelt und das Geschenk ausgeschnitten um es über das erste zu kleben. Noch ein paar Halbperlen als zusätzliche Dekoration und fertig :)

Tomorrow is my son's (Niklas) 3rd birthday, we a re going to a big indoor playground with his best friends. I already made some little goodie bags ready for them and now I'll start baking cake :) I hope it will be a special day for him. I'll be back with pictures :)
Thanks for stopping by!!
Morgen ist Niklas' 3. Geburtstag. Wir werden mit seinem besten Freunden auf einen großen Indoorspielplatz gehen. Ich habe schon einige kleine Säckchen mit Süßigkeiten für die Kinder dekoriert und jetzt werde ich anfangen Kuchen zu backen. Ich hoffe es wird ein besonderer Tag für Niklas. Ich zeige euch dann Fotos :)
Danke für's Reinschaun!
  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps, Stampin' Up (Deer Friends)
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: SU cardstock chocolate chip, kraft, pink pirouette, Basic Grey Porcelain collection
  • Accessories: brads Making Memories, lace from stash, SU scalloped circle punch, round Nestabilities, halfpearls, Martha Steward border punch doily lace, sewing machine, Scor Pal
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. Mildred looks so happy after her baking, beautiful colours used on this pretty bag, so adorable!

    AntwortenLöschen
  2. hallo katharina,

    das täschchen ist gigantisch schön geworden, habe vor solchen sachen auch immer etwas angst!

    gruß
    alexandra

    AntwortenLöschen
  3. such a sweet little bag! Hope your son has a lovely birthday tomorrow!
    Have a great evening! Debx

    AntwortenLöschen
  4. hi katharina

    looks awesome!

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  5. Love it Katharina! Hope your son will have a fab b'day tomorrow. What's on his wish list? Isac turns 3 in July and it's only bikes, tractor, cars and a Swedish soccer team outfit that's on his wish list ;-)) Kram and have fun!

    Anki

    AntwortenLöschen
  6. This is the third time that i have tried to leave you a comment.. arghh! lol
    righty. i love your little bag and the image that you have used hun, it looks adorable.. the little pearls are so sweet. Birthday wishes for little Niklas for tomorrow. hope that he has a fantastic day..oh and good luck with the cake baking.. hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  7. Yay!!!!!
    it posted this time...lol.
    hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  8. Wonderful goodie bag, it looks fabulous! Have a nice day tomorrow! :)
    X, Ava

    AntwortenLöschen
  9. Oooh I adore your bag, just fabulous and your colouring of Mildred is awesome, love it!
    Hugs Tab xxx

    AntwortenLöschen
  10. what a cute wee bag - think I need to get a Scor-pal!!
    hope your son has a super birthday
    xx

    AntwortenLöschen
  11. Great bag - Hope your son has a brilliant birthday x

    AntwortenLöschen
  12. this is so cute and what a fab gift for someone...I love your perfectly coloured image xxx

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous creation here honey i so love this one, hugs Pops x x

    AntwortenLöschen
  14. Love the image. Great little treat bag.
    Hugs
    Heather

    AntwortenLöschen
  15. hi katharina!!
    deine tasche ist so schoen geworden
    xoxox BA

    AntwortenLöschen
  16. Katharina this is so cute!! That image is the cutest!! Love this one!! Your creation is fabulous as well!! Love the colors that you have used!! Have a great night :)kathy

    AntwortenLöschen
  17. This is such a sweet purse and a great size to attach a cute little image! Love the soft coloring! Glad you are enjoying your goodies :) Happy birthday to your sweet little guy! Hope the day is very special for you all! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  18. This is absolutely adorable. Just Too Perfect!
    Hugs =)
    Lynda

    AntwortenLöschen
  19. Hallo Katharina
    Das Täschchen ist ja der Hammer. Habe mich kaputt gelacht, als ich das Motiv sah. Ist echt genial die Lady :-) Du hast das Täschchen echt super schön gemacht.
    Gruss
    Ranita

    AntwortenLöschen
  20. Hi Katharina,

    Such a sweet goody bag !!!

    Hugs,

    Peggy

    AntwortenLöschen
  21. Hi Katharina......I just wanted to pass on this award to you that was given to me! - I visit your blog often although I dont always leave a comment - and I adore your stamps and needless to say that I have most of them. When this award was passed to me, I immediately thought of you! Thanks for your inspiration!

    Awardlol Maria xx

    AntwortenLöschen
  22. This is sooooo adorable!!
    hugs
    Brenda

    AntwortenLöschen
  23. Lovely little goodie bag. Very cute.

    Hope your son has a wonderful day.

    Hugs
    Nic

    AntwortenLöschen
  24. Waouh, merveilleux, j'adore
    Amitiés
    Rachel (r_me@windowslive.com)

    AntwortenLöschen
  25. This is fabulous Katharina! Love it!!

    AntwortenLöschen
  26. WOW, das sieht ja fantastisch aus!

    GLG
    Melanie

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...