Samstag, 18. April 2009

Winner of my WoJ Medieval Collection II candy

Happy Saturday! I am sorry for being late with my winner's post, but it was my birthday yesterday and the celebrations took longer than expected :)
I received some fantastic birthday cards and good wishes and want to say "Thank you so much" to everybody who thought of me on my special day!

Einen schönen Samstag wünsche ich euch! Es tut mir leid, dass ich mit der Verkündung des Gewinners so spät dran bin, aber gestern war mein Geburtstag und ich habe den Tag in vollen Zügen genossen :)
Ich habe einige wunderbare Geburtstagskarten bekommen und will mich hier ganz herzlich bei euch für eure guten Wünsche bedanken! Ich hatte viel Freude an meinem gestrigen Tag :)

I don't want to tease you any longer. The winner of my WoJ Medieval collection II blog candy, who wins a complete set of the new stamps is: Number 61 in the Mr.Linky Widget: daisy
Congratulations daisy! Please let me know your adress and I will ship your stamps on monday.
Thanks to everybody for taking part and for spreading the word about Whiff of Joy's second medieval collection.
I will be back today with my promised Summer Stamp Kit candy - new chance, new luck for all of you :)
See you later!

Ich will euch nicht länger auf die Folter spannen. Die Gewinnerin meines WoJ Medieval collection II blog candy, die ein komplettes Set der neuen Stempel gewinnt ist: Nummer 61 in dem Mr.Linky Widget: daisy
Herzlichen Glückwunsch daisy! Bitte schick mir deine Adresse und ich werde deine Stempel am Montag losschicken. Ich danke euch allen für die Teilnahme und dafür, dass ihr für die neue Whiff of Joy Mittelalterkollektion Werbung gemacht habt.
Ich komme heute noch mal wieder mit meinem versprochenen blog candy für das Sommer Stempel Kit.
Bis dann!

Kommentare:

  1. WELL DONE DAISY .. what a candy to win. I'm sure you will have so much fun. off to cry now, lol

    AntwortenLöschen
  2. Oh hon I didn't know it was your birthday!!!! Please forgive me for not wishing you a very special day. Happy Late birthday dear
    Hugs

    AntwortenLöschen
  3. Congrats Daisy! WTG! You'll have lots of fun with your candy!

    Nachtraeglich alles Liebe und Gute zum Geburtstag Katharina!!!

    Hugs,
    Iris

    AntwortenLöschen
  4. congrats daisy have fun with those delish stamps
    hugs
    helen x

    AntwortenLöschen
  5. congrats Daisy - am soooooooooo jealous :)

    AntwortenLöschen
  6. Liebe Katharina,auch von mir nachträglich alles Gute zum Geburtstag. Und an Daisy herzlichen Glückwunsch zu so einem tollen Gewinn!
    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  7. omg thank you so much for givin me such gorgeuse candY!!!!! i totally was blown away by it, that i forgot to wish you a HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations Daisy!!!

    And thank you so much Katharina for the chance to win the Fantastic WoJ Medieval Collection II :o)

    Kim x

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations to Daisy and happy birthday for yesteday, Katharina. It was my birthday yesterdy too! Small world.

    Donna

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...