Montag, 20. April 2009

You are a special friend

The new release of extremely cute stamps is up at the High Hopes Website, if you are curious go and check them out here... Have you seen the absolutely adorable little girls?? I can't wait to get them!!

Die neuen, absolut süßen High Hopes Stempel sind seit gestern im Webshop anzusehen. Ihr müßt unbedingt einen Blick auf die süßen kleinen Mädchen werfen. Ich kann es gar nicht abwarten bis ich sie endlich bekomme :)

In the meantime I want to show you a High Hopes image that has been released in february. I couldn't resist and create a friendship card with it. The stamp is called Lenny's Love Me Nots and is part of a bunch of cute dragon stamps. The theme at the High Hopes challenge blog is "distressing". I distressed all borders of the wonderful Cosmo Cricket paper and also the water colour paper on which the image is stamped. I designed the sentiment on the computer. It means "You are a special friend".

In der Zwischenzeit will ich euch eine Karte mit einem High Hopes Motiv des letzten Release zeigen. Ich mußte einfach eine Freunschaftskarte damit machen. Der Stempel heißt Lenny's Love Me Nots und ist Teil einer Reihe von süßen Drachen Stempeln. Das Thema des High Hopes challenge blog diese Woche ist "distressing". Deswegen habe ich alle Kanten des wundervollen Cosmo Cricket Papiers und auch das Aquarellpapier auf das ich das Motiv gestempelt habe distressed. Den Text habe ich am Computer erstellt.

I coloured the High Hopes image with water soluble pens and Twinkling H2Os. I also put some red Flower Soft on the flower.

Ic hhabe das High Hopes Motiv mit Aquarellstiften von Caran D'Ache und Twinkling H2Os coloriert. Ausserdem habe ich etwas rotes Flower Soft auf die Blume geklebt.

The base of my flower is a Woodware flower punch. I also used a cuttlebug flower die for the red leaves, the crocheted flower was sent to me by my dear Bev( Thanks so much Sweety!) as well as the center of the flower. I got the huge heart at embellishments.de and adhered it to the brad with a small chain, the way Bev shows on her blog. The leaves are done with a Martha Steward punch and a SU Sizzit die.
Thanks so much for your visit!

Die Grundlage für meine große Blume ist ein Woodware Blumenstanzer. Ich habe auch noch ein cuttlebug flower die für die roten Blätter verwendet. Die gehäkelte Blume kommt von meiner Freundin Bev (Vielen lieben Dank!) und das große Herz habe ich von embellishments.de. Angemacht habe ich es an dem brad mit einer kleinen Kette, so wie es Bev auf ihrem Blog zeigt. Für die Blätter habe ich einen Martha Steward Stanzer und ein Stampin' Up Sizzit die verwendet.
Ich danke euch sehr für euren Besuch!


  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: Cosmo Cricket Ever After, SU cardstock "So Saffron & kraft"
  • Accessories: brad Trimmings, SU linen thread, heart charm and white flower embellishments.de, Fiskars lace border punch, crocheted flower sent to me by Bev, Woodware flower embossing punch, SU Sizzit leaves die, Martha Steward leaves punch, flower soft, halfpearl from stash, sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. Gorgeous card - love the dragon image.
    Hugs Beccy x

    AntwortenLöschen
  2. beautifully coloured Katharina i love how you've used all the different flowers
    hugs
    helen x

    AntwortenLöschen
  3. Lovely work, beautiful flower!!!!!

    Greetings,
    Saskia

    AntwortenLöschen
  4. So cute!! The coloring is gorgeous and I love how you matched the papers to it (which are gorgeous as well!)
    :)

    AntwortenLöschen
  5. Wowww Katharina,what a beautiful card,l love the image and colours.

    Hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  6. What a wonderful card, just love this image, he is a cutie. And your flowers, so beautiful

    AntwortenLöschen
  7. oh wow don't know where to start hun,..
    gorgoeus card, love the flowersoft on the flower and your flower detail with the charm is fabulous.. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  8. Wow this is just wonderful!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  9. Lovely card Katharina, lovely colors to.

    Hugs Suze

    AntwortenLöschen
  10. This is such a beautiful card Katharina the image is so beautifully coloured! and i love the heart charm and the crochet flower....

    Emma xxx

    AntwortenLöschen
  11. Oh Katharina that image is just so cute! Love the delish papers you have used and all the fabulous details - what a wonderful card xx

    AntwortenLöschen
  12. This is an incredible card Katharina! I love this image!!

    AntwortenLöschen
  13. This is beautiful Katharina, love your colouring on this image, gorgeous details. Joey.x

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous card, I adore that image, so sweet.
    Barbara
    x

    AntwortenLöschen
  15. Die Karte ist ja absolut oberknuffig bzw. das Motiv :-)) die Karte ist klasse geworden.

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  16. Very beautiful cards ! I like the flower very much

    AntwortenLöschen
  17. Stuuning i love the little flower, hugs Pops x x x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...