Samstag, 30. Mai 2009

Love grows happiness

Thank you all for you rlovely and uplifting comments about my computer problems. Marcel (my husband) managed to set up my new laptop properly yesterday and I can even receive new mails *yay*. What a nightmare the last couple of days have been :)

Danke euch allen für die aufmunternden Kommentare zu meinem Computerproblem. Marcel (mein Mann) hat es geschafft mein neues Laptop fertig aufzusetzen und ich kann sogar wieder Emails empfangen *juhu*. Die letzten Tage waren wirklich ein Alptraum :)

I had a sunny feeling yesterday and incorporated this into my card, which shows the WoJ citrus tree and the coordinating sentiment, which were part of the WoJ Summer stamp kit.
Charisma Cards pose the challenge to use dots or circles on our cards, so I am entering mine.

Ich hatte gestern eine sonnige Stimmung und habe diese in meine Karte eingebaut. Sie zeigt das WoJ Zitrusbäumchen und den dazu passenden Text, beides war Teil des WoJ Sommer Stempel Kits. Charisma Cards hat diese Woche als Herausforderung Kreise und Punkte auf unseren Karten zu verwenden, also reiche ich meine Karte ein.

I coloured the image with Copic Sketch Markers and airbrushed the background with Y21 (Buttercup Yellow).
Ich habe das Motiv mit Copic Sketch Markern coloriert und den Hintergrund mit Y21 (Buttercup Yellow) gesprüht.

The hardware is from Stampin' Up's vanilla hodgepodge.
Der Rahmen ist von Stampin' Up's vanilla hodgepodge.

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Ink: Memento tuxedo black, StazOn jet black
  • Paper: Su cardstock Wild Wasabi (retired), dp SU "delicate dots"
  • Accessories: ribbon, linen thread, hardware SU, buttons Autumn leaves, Fiskars border punch, Spellbinders oval Nestabilities
  • coloured with Copic Sketch Markers, Copic Airbrushing System

Kommentare:

  1. Beautiful card Katharina, the new stamp is gorgeous.

    Liza x

    AntwortenLöschen
  2. gorgeous colours on the card he tree looks just as lovely on its own as it does with the rest of the set.
    Hug Beccy x

    AntwortenLöschen
  3. Very pretty. Love the little orange tree.

    AntwortenLöschen
  4. This is beautiful!! I'm glad you are having some success on the computer front! I know that it is so frustrating. Hope it gets all ironed out soon!

    Big Hugs, Cathy

    AntwortenLöschen
  5. What a beautiful card Katharina,l love the image and papers.
    So gorgeous colours.

    Hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  6. Pretty!!! Love the colours and all the buttons! You could enter it on PaperPlay Challenges too, the theme is Buttons!

    AntwortenLöschen
  7. Eine wunderschöne Karte.Das Bäumchen ist einfach klasse!

    Auf meinem Blog wartet noch eine Kleinigkeit für dich. Ich würde mich freuen wenn du mal vorbei schaust!

    Lg
    Sandy

    AntwortenLöschen
  8. a gorgeous card sweetie, those lemons looks delish, wonderful colouring.. glad to hear that your computer problems are getting better..xx

    AntwortenLöschen
  9. So beautiful Katharina!
    So glad to hear your computer problems are getting sorted out.
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  10. Hallo Katharina,

    ein superschönes Kärtchen wieder und das Bäumchen ist wunderschön.

    Liebe Grüße
    Jutta

    AntwortenLöschen
  11. This is such a stunning card Katharina, what lovely papers and a beautifully coloured image. I hope your laptop behaves for you. Big hugs Linda x

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful card! Lovely colours, and the frame is absolutely georgeous! Love the summer kit too!

    Hugs, Lena

    AntwortenLöschen
  13. OMG...this is totally stunning!! Love the design, the colors and coloring!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  14. What a beautiful fresh looking card, love that tree, i,ve not used mine yet Ummmm must get colouring.
    Trish (-;

    AntwortenLöschen
  15. Love the way you put the buttons on the circles! A beauty this card.

    Groetjes, Renata

    AntwortenLöschen
  16. very pretty card. Love the stamp and the papers you have used.
    Glad your computer problems are sorted.
    Hugs Lora x

    AntwortenLöschen
  17. This is a gorgeous card Katharin, love the colours and summery feel
    Clairex

    AntwortenLöschen
  18. This card is just Beautiful!!...love the colors and buttons!!..Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  19. Katharina,
    Your card is just super. I love the sunny colors and the citrus tree, it is a fav of mine. Thank you for joining our challenge this week at Charisma Cardz.

    AntwortenLöschen
  20. I love this!! So pretty and happy!

    AntwortenLöschen
  21. Beautiful card Katharina love the punch detail and all the embelishments.Thanks for playing with Charisma this week.

    xx Vee

    AntwortenLöschen
  22. gorgoeus and love the stamp. I love the edging very much. love how you have the ribbon on the button also.

    AntwortenLöschen
  23. Wow, Katharina deine Karte ist wunderschön gestaltet, so tolle Farben und Details. Danke für mitmachen bei der Charisma Cardz Challenge.....

    Lg.Heike

    AntwortenLöschen
  24. Gorgeous card Katharina and the sentiment is so true. Hugs from Desire

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...