Samstag, 16. Mai 2009

Summer Stamp Kit Update

Some people already received their Whiff of Joy / Elisabeth Bell summer stamp kits. *wow* was the post fast!!
So there is a change in plans and the Whiff of Joy Design Team will start showing their cards today.
Hop over to Aija, Bev, Camilla, Fran, Jacqui, Jeanette, Murielle, Rach, Sonja, Suzanne, Dawn, Lacey, Malin and Tara to get the first glimpse of what you will receive next week :)
Let me know what you think!!

Einige voneuch haben ihr Whiff of Joy / Elisabeth Bell summer stamp kit sogar schon erhalten. *wow* da war die Post aber einmal flott ;)
Aus diesem Grund gibt es eine Änderung des Plans und das Whiff of Joy Design Team wird schon ab heute Karten mit den neuen Stempeln zeigen. Also schaut doch bei Aija, Bev, Camilla, Fran, Jacqui, Jeanette, Murielle, Rach, Sonja, Suzanne, Dawn, Lacey, Malin und Tara vorbei um einen Blick darauf zu erhaschen.
Laßt mich wissen wie es euch gefällt!!

Kommentare:

  1. oooooh I hope mine come today ..... so excited - off to have some sneak peeks!
    -x-

    AntwortenLöschen
  2. Mine popped on the mat at 8.20 am this morning that is the earliest we have ever had post!!!!!
    Mr postie must have known bless him lol!

    Emma xxx

    AntwortenLöschen
  3. My postie has already been so I'm not one of the lucky ones! Can't wait to see the creations of the DT x

    AntwortenLöschen
  4. Hi Katharina...mine have arrived this morning :0)...gorgeous once again,they definately live up to my expectations and beyound!thank you so much for such beautiful stamps,first class service and such good value for money,looking forward to the next set already...lol,
    Have a lovely weekend
    Take care
    San x

    AntwortenLöschen
  5. Oh no... I just realised that I was on the wrong month! I was so sure there was still time to pre-order. And now I can't. Ouchie. :(

    Looks like it's gonna be one FAB kit! Have FUN with it, people!! :D

    AntwortenLöschen
  6. Yesss i recieved it just this morning i live in the Netherlands so i'm very happy with these beautiful stamps that they arrived so quickly

    Thanksssss

    Hugs Trudy

    AntwortenLöschen
  7. My postie is really lazy so i doubt i will get mine this next week, hope i do though, just been and had a look at a few stunning, hugs pops x x x

    AntwortenLöschen
  8. Wow the two I've seen are really beautiful...and there's a little boy...yay!!! Now I'm even more excited I hope mine arrive on Monday! x

    AntwortenLöschen
  9. wow - they must have been on a jet plane to Scotland - got mine this morning, fabulous service Katharina - can't wait to get the kids to bed tonight so I can get peace to play with them :)

    AntwortenLöschen
  10. I've already recived mine *yey*, and I so LOVE the whole kit! Amazing work - thank you so much!

    Hugs, Lena

    AntwortenLöschen
  11. Love the peeks!! Hope I don't have to wait very long since I,m in the US. Now I have something to look forward to. I shall not be disappointed!!!

    AntwortenLöschen
  12. Mein Set ist heute morgen angekommen. Es ist soooooooooo schön. Die kleinen Erdbeeren sind der Hammer! *freu,freu,freu*
    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  13. Katharina, my kit arrived this morning and they are all beautiful, thank you so much.
    Jackie

    AntwortenLöschen
  14. Ich habe heute auch mein Kit bekommen und bin völlig hin und weg von dem tollen Kit.War mein erstes Kit was ich gekauft habe und ganz sicherlich nicht das letzte :o)
    Die Erdbeeren und auch die Texte dazu sind einfach klasse,die Motive sind herzallerliebst :o)
    Bin sage und schreibe,voll begeistert :o)
    lieben gruß Michaela

    AntwortenLöschen
  15. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  16. Liebe Katharina

    Das Sommer Kit haut mich von den Socken. Da hat sich Elisabeth wieder mal voll ins Zeugs gelegt! Genial!
    Habe bis jetzt noch nicht alle Stempel gesehen und trotzdem bin ich schon hin und weg. Freue mich, wenn man die einzelnen Stempelchen bestellen kann. :-)

    Liebe Grüsse und einen schönen Sonntag!
    Pati

    AntwortenLöschen
  17. The stamps are gorgeous! I love them even before I have used any of them. Wow I'm going to do some stamping tonight! :-D

    Thanks for the lovely kit, they are all so very nice. The postman delivered those to me today! :)

    AntwortenLöschen
  18. i thought i didn't recieve it, but i did my mr post was so late today! i love theme dearly! cant whait to put my siccors in to them and put them om ez mount! love the centiments you've disigned!

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  19. Huhu,

    ich habe mein Set heute auch schon bekommen. Die Motive sind wieder der Hammer! Es wird bestimmt nicht das letzte Kit gewesen sein, daß ich bestellt habe!

    Knuddels
    Drea S.

    AntwortenLöschen
  20. Sind angekommen. Ich danke dir vielmals. Sind einfach traumhaft.


    Gruss
    BlackBird

    AntwortenLöschen
  21. Hi Katharina
    I received my kit today and it is this time really super nice so sweet stamps.
    Thank you.

    Hug Suze

    AntwortenLöschen
  22. Meins kam dann heute doch auch noch an. Ich glaub, ich bin ungefähr 100mal am Briefkasten gewesen, in der Hoffnung, daß der Postbote einfach nur spät durch unser Viertel kommt, und ich würde belohnt.
    Die Stempel sind ja so wunderschön!

    AntwortenLöschen
  23. Stamps on their way??!! Yipee! Can't wait! hugs Nilla

    AntwortenLöschen
  24. Katharina, my stamp kit arrived today!! Wow, that was fast travel to Missouri, USA! I am so thrilled!! I've already mounted them and stamped several images of each. So adorable --- best ever!!

    I love WOJ! Thanks for the chance to preorder!

    AntwortenLöschen
  25. YES they are so cute and sweet. Mine arrived yesterday
    thanks a lot

    hugs Annemarie

    AntwortenLöschen
  26. Meins ist gestern auch gekommen und ich bin total begeistert. Die Stempel sind wunderschön!!!!!!

    LG

    Heide

    AntwortenLöschen
  27. Guess what I got in the mail today???!!!! My summer stamp set! I can't believe it came already - I'm in the US! I'm so happy... unfortunately I'm going to have to wait to use them since I have such an incredibly busy week coming up... but I am still SO HAPPY!

    I look forward to seeing what everyone makes with their stamps. I already looked at 1/2 the design teams blogs and WOW! Such talent!

    AntwortenLöschen
  28. Mine have arrived this morning thank you Katharina!!! They are ALL so gorgeous I can't decide which one I want to use first! I'm so glad I preordered them, they're beautiful! Jane x x

    AntwortenLöschen
  29. The kit just arrived here............. There amazing, wonderful, really super!

    AntwortenLöschen
  30. Hi Katharina! Just wanted to say that mine also arrived this morning! All the stamps in the kit are amazing, really beautiufl! And they arrived so fast, too. Thank you
    Have a great day
    Vanja

    AntwortenLöschen
  31. Just got mine - postie asked why i was grinning from ear to ear!! - fantastic stamps - now off to play!!!

    AntwortenLöschen
  32. Meine Sendung war heute im Briefkasten - und ich habe drei Worte für Dich: EINFACH NUR SCHÖN!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...