Samstag, 9. Mai 2009

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Malin T. Petterson

Please sen out a warm welcome to Malin T. Petterson (Cards by Malin aka Boop) from Norway, who also designs for Whiff of Joy Stamps during may and june.
Heute möchte ich euch gerne Malin T. Petterson (Cards by Malin aka Boop)aus Norwegen vorstellen. Sie ist ebenfalls als Gast Designerin für Whiff of Joy Stamps in den Monaten Mai und Juni tätig.

"My name is Malin, also known as Boop (age 35). I live in Norway with my 6 year old daughter and my husband, and I work at Steffens, a scrapbook-/stamping store in Oslo, the capital of Norway. I've been a scrapper since 2003, and a stamper for almost as long. Crafting with paper is a big part of my life - I love it! And I adore the Whiff of Joy-stamps. I am so thrilled to have been chosen as a guest designer."

"Mein Name is Malin, im Internet auch bekannt als Boop (35 Jahre alt). Ich lebe in Norwegen mit meiner 6 jährigen Tochter und meinem Mann und arbeite bei Steffens, einem Scrapbooking- und Stempelladen in Oslo, der Hauptstadt von Norwegen. Ich scrappe seit 2003 und stemple fast schon genauso lange. Das Basteln mit Papier ist ein großer Teil meines Lebens - Ich liebe es! Und ich liebe Whiff of Joy Stempel. Deswegen bin ich überglücklich als Gast Designer tätig seinzu dürfen."

Malin already created a lot of stunning works featuring Whiff of Joy stamps. Here are two examples of her amazing creations. Thanks Malin for joining the WoJ team!

Malin hat schon einige tolle Karten mit den Motiven von Whiff of Joy stamps gebastelt. Hier zeige ich euch 2 ihrer Werke. Danke Malin, dass du das Team von WoJ für 2 Monate verstärkst :)

Kommentare:

  1. Fabulous cards!! WOJ is lucky to have Malin! Looking forward to seeing more wonderful creations (noooo pressure, lol!!)

    AntwortenLöschen
  2. I just love Malin's cards! And am so happy to have her in as a GD. Also excited to see more WoJ creations from her:)
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  3. Hello, love the work by the two GD's can't wait to see the next. Katharina I check your blog daily as I love your work and the WOJ stamps soooo much. Because of this I am giving you two blog awards, they are on my side bar if you would like to collect them. Jane x x

    AntwortenLöschen
  4. Nydelig! Gorgeous cards Boop :) Oh - you should really design some stamps for WOJ, I just LOVE your Papilio stamps :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...