Sonntag, 10. Mai 2009

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Tara Godfrey

Today I want to present you Tara Godfrey (Inking on the Edge), Whiff of Joy Guest Designer for May/June. She is situated in Canada and I am thrilled to have her on the team.
Heute will ich euch die Dritte der Whiff of Joy Gast Designer vorstellen: Tara Godfrey (Inking on the Edge), lebt in Kanada und ist eine sehr talentierte Stemplerin.

"I discovered scrapbooking 7 years ago after the birth of my second child and became a total paper and QuicKutz addict! Then, about 2 years ago I stumbled onto these blogs where ladies shared the most beautiful cards, with darling stamped images, that were coloured so beautifully. Well, that sealed the deal, my addiction grew to include cute stamps, colouring (something I have loved to do since I was a child) and cardmaking. I am absolutely thrilled and so honoured to be a guest DT for Whiff of Joy stamps! One of my all time favourite stamp Companies!!!! Thanks Katharina, so much for this wonderful opportunity!!!! I am so looking forward to my time as a guest DT member and to working along side such a fabulous and talented group of ladies!"

"Ich habe Scrapbooking vor 7 Jahren für mich entdeckt, nach der Geburt meines 2. Kindes. Ich wurde zu einem absoluten Papier und Quick Utz Süchtigen. Vor 2 Jahren bin ich dann über all die tollen Kartenbastelblogs gestolpert und seitdemhat mit der Virus infiziert. Vorallem die Coloration der Motive hat es mir angetan. Ich bin total begeistert, dass ich die Chance bekomme als Gast Designerin für Whiff of Joy Stamps tätig zu sein, eine meiner bevorzugten Stempelfirmen. Danke für die Chance, ich freue mich auf die Herausforderung."

Tara already created a lot of stunning Whiff of Joy cards, here are two examples. Thanks Tara!!

Tara hat schon ein paar tolle Whiff of Joy Werke gebastelt. Hier sind 2 Beispiele. Vielen Dank Tara!


I received the following two awards from the lovely and talented Jane.
Thanks for thinking about me :)
Enjoy your day and thanks for taking the time to visit my blog!
Ich habe die zwei folgenden Awards von der lieben Jane erhalten. Lieben Dank, dass du an mich gedacht hast.
Habt einen wunderbaren Tag und danke, dass ihr euch die Zeit genommen habt um bei mir Reinzuschaun.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...