Montag, 22. Juni 2009

Heart shaped wedding frame

Thanks to all of you for the heads up comments about my latest card. I am so relieved that I am not the only one with creative failures from time to time ;)

After looking at my calendar the other day, I realised that it is only 2 weeks until the wedding of my sister on July 4th. So I started panicing, because I still need to get her wedding box filled. The final item which will go into her box was a blank, white, wooden frame, which I bought at my local crafting store.

Ich danke euch allen für die aufmunternden Kommentare zu meiner letzten Karte. Ich bin froh, dass ich nicht die Einzige bin, bei der mal etwas schief geht ;)

Als ich vor ein paar Tagen auf meinen Kalender geschaut habe ist mir aufgefallen, dass es nur mehr 2 Wochen bis zu der Hochzeit meiner Schwester sind. Sofort bin ich in Panik verfallen, da ich noch nicht alle Geschenke für ihre Hochzeitskiste fertig habe. Das letzte kleine Geschenk, das ich hineingeben werde war ein einfacher, weisser Holzbilderrahmen, den ich in meinem hiesigen Bastelgeschäft erstanden habe.
I hope the happy couple will use it to put their first wedding photo in it, that's why the frame is still empty. I decorated it with papers from the "Ever After collection" from Cosmo Cricket. (After all the projects I did with this collection, I still have plenty of paper left - what a deal!!)
I wish you a wonderful start of the week!

Ich hoffe das glückliche Paar wird den Rahmen verwenden, um das erste Hochzeitsfoto auszustellen, deswegen ist das Herz noch leer. Ich habe ihn mit Papieren der "Ever After KolleKtion" from Cosmo Cricket dekoriert (Nach all den Projekten, die ich schon mit diesem Papierpack gemacht habe, habe ich immer noch einiges übrig - was für ein toller Deal!)
Ich wünsche euch einen tollen Start in die Woche!

  • Paper: Cosmo Cricket "Ever After"
  • Accessories: ribbon SU, halfpearls, paperflower, EK Success corner punch, Spellbinders die for flowery shape on the top

Kommentare:

  1. Wowwww der ist wunderschön geworden. Einfach traumhaft und ein wirklich würdiger Rahmen für das erste Hochzeitsbild! Das papier ist aber auch klasse!!!!!!!!!!

    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is so very stylish Katharina! It's gorgeous and I'm sure you're sister and her new husband will treasure it and all the other gorgeous things you've made for them! x

    AntwortenLöschen
  3. Wow this is amazing! Love the wonderful and delicate colors, and the nice details! A perfect frame for a wedding picture.

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  4. This is stunning Katharina, as are all the gifts you have made for your sister and her husband, I'm sure they will love them.

    Liza x

    AntwortenLöschen
  5. wow!! this is beautiful.
    the papers are so pretty and elegant i am sure that your sister and her new husband will love it, along with the rest of the gorgeous items that you have made. hugs Rachxx

    AntwortenLöschen
  6. This is GORGEOUS!! I really love your ribbon treatment. Beautiful.

    AntwortenLöschen
  7. it looks amazing katharina!

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  8. oh, it's beautiful. I know they will love it!!

    AntwortenLöschen
  9. Such a beautiful frame. I am sure they will love it!!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  10. It,s gorgeous i,m sure your sister is going to love it along with all the other creations you have already made her for her special day.
    Trish (-:

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful Katrina. Such a lovely addition to your Wedding Box. I am sure your sister will love it.
    Hugs
    Heather

    AntwortenLöschen
  12. Oh Katharina is goint to be blown away with that frame its absolutely gorgeous. Well done love and hugs Shirleyxxxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...