Montag, 1. Juni 2009

Sweet Hello

I am always short of "all occassion" cards, so I did 2 simple ones.
Ich habe immer zu wenige Karten vorrätig, die man für alle möglichen Anlässe verwenden kann, deswegen habe ich 2 Schnelle gebastelt.
The lovely bowl of apples and the text were part of the Whiff of Joy Summer Stamp kit. I coloured the image with water soluble pens and Twinkling H2Os, then cut it with Spellbinders round Nestabilities. The papers are from the Basic Grey Porcelain paperpad, which was a gift from my friend Jeanette :)
Die Apfelschale und der Text waren Teil des Whiff of Joy Summer Stamp kits. Ich habe das Motiv mit Aquarellstiften und Twinkling H2Os ausgemalt und dann mit Spellbinders runden Nestabilities ausgestanzt. Die Papiere sind Teil des Basic Grey Porcelain paperpads, das ich von meiner Freundin Jeanette bekommen habe :)
Have a good start in the new week!
Ich wünsche euch einen guten Start in die neue Woche!

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps (only available in the Summer Stamp Kit 2009)
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: SU cardstock chocolate chip and wild wasabi, Basic Grey porcelain paperpad
  • Accessories: button, ribbon and linen thread SU, crystal Artoz, Spellbinders round petite Nestabilities
  • coloured with water soluble pens from Caran D'Ache, Twinkling H2Os, white gel pen

Kommentare:

  1. Hallo Katharina,

    das ist eine wunderschöne Karte - tolles Hintergrundpapier, süßes Motiv und wieder super coloriert.

    Liebe Grüße
    Jutta

    AntwortenLöschen
  2. Huhu Katharina,
    die Karten sehen toll aus.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  3. Oooh these are very classy looking Katharina, just perfect! x

    AntwortenLöschen
  4. Very cute! I love that the paper looks like an awesome stamping technique! It's always great to have extras on hand!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  5. beatiful and love the stamp as it can go with any saying. great card i must say.

    AntwortenLöschen
  6. you may think their simple cards but I think their elegant:-) I love the shading on the image!!
    and the soft colors of the DP behind it!!
    Wonderful
    XMichele S

    AntwortenLöschen
  7. I love those apples they look good enough to eat...gorgeous card Katharina, simple but stunning layour xxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...