Dienstag, 16. Juni 2009

Women's Delight Blog Candy Winner

Sorry for being late with the announcement of the winners of my Women's Delight blog candy. My internet connection didn't work yesterday at night and I had no chance to put this post up.

Es tut mir leid, dass ich spät dran bin mit der Bekanngabe der Gewinner meines Women's Delight blog candy. Aber gestern Abend hat meine Internetverbindung plötzlich nicht mehr funktioniert und ichhatte keine Chance mehr diesen Beitrag freizuschalten.

The 2 winners of a secret Whiff of Joy Women's Delight stamps, designed by the wonderful Elisabeth Bell, goody package are:
Die 2 Gewinner des geheimen Whiff of Joy Women's Delight stamps, designed von Elisabeth Bell, Pakets sind:

Congratulations!! Please let me know your adress and I will ship your stamps as soon as possible.

Herzlichen Glückwunsch!! Bitte schickt mir eure Adresse, dann werde ich die Stempel so schnell wie möglich wegschicken.

Kommentare:

  1. Congratulations to you both!!! Enjoy the stamps!! x

    AntwortenLöschen
  2. Herzlichen Glückwunsch euch beiden :o)
    lg.Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Congrats to the winners! Hugs,Moni

    AntwortenLöschen
  4. Juhuuuu, ich freue mich so :-)). Vielen lieben Dank schonmal. Habe dir eine Email geschickt. Glückwunsch Viki....

    Lg.Heike

    AntwortenLöschen
  5. Herzlichen Glückwunsch euch beiden!

    AntwortenLöschen
  6. congratulations to the lucky winners xxx

    AntwortenLöschen
  7. Congratulation ladies !!!!!
    I hope you both have a terrific time creating with your prizes :):):)
    I am waiting on postie to deliver mine :):):):)

    Jean

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations to you both, have fun making cards with your lovely stamps

    Hugs
    Sylvia xx

    AntwortenLöschen
  9. Well donr the winners enjoy.
    Thank you Katharina for the draw.

    Christine xx

    AntwortenLöschen
  10. Congratulations to the lucky winners!

    AntwortenLöschen
  11. Congratulations ladies, enjoy your stamps!

    AntwortenLöschen
  12. Congratulations to both of you Enjoy
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  13. WOW I cannot believe I have won a lovely surprise as I have been on holiday x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...