Donnerstag, 18. Juni 2009

Women's Delight Update & a lifetime of hapiness

Update on the new Whiff of Joy release: All orders have been processed and should start landing on your doormats tomorrow. There are already some stamps sold out, all of them will be back in stock by the middle of next week (hopefully). I can't wait to see all your wonderful Wedding and Baby creations!

Ein Update zu dem neuen Whiff of Joy release: Alle Bestellungen wurden bearbeitet und sollten schon ab morgen in eurem Briefkasten landen. Es sind schon ein paar Stempel ausverkauft, diese werden jedoch mit Mitte nächster Woche wieder erhältlich sein. Ich freue mich schon auf den Regen von Hochzeits- und Babykarten in Blogland ;)
I manged to do a card with one of the sentiments from the WeddingWishes collection, which I designed. I just love this My Mind's Eye paper. The flowers are from Making Memories, the punched Swirl from EK Success. Thanks for looking!

Ich habe es geschafft eine Karte mit einem der Texte von der englischen WeddingWishes collection zu machen, den ich selbst designed habe. Das traumhafte Papier ist von My Mind's Eye, die Blumen von Making Memories und die ausgestanzten Schnörkel habe ich mit einem EK Success Stanzer gemacht. Danke für euren Besuch!


  • Stamps: Whiff of Joy Stamps WeddingWishes collection
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: SU cardstock chocolate chip, My Mind's Eye (Bella Bella)
  • Accessories: flowers and button Making Memories, EK Success punch, halfpearls

Kommentare:

  1. Deine Karte ist wiedermal ganz traumhaft.Das Papier ist wirklich sehr passend.

    Schön das es die Stempel nächste Woche wieder gibt! Die Schaukel war ja ratz fatz weg. Da war selbst ich nicht schnell genug! *lol*

    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  2. This card is so elegant. It is beautiful !!! Great colors.

    My paper Hugs

    AntwortenLöschen
  3. Katharina, this card is so elegant! Love it!
    The new sentiments are so great, I love the font on them!

    Hugs,
    jorunn

    AntwortenLöschen
  4. Such an elegant card, lovely papers and flower.

    Beccy x

    AntwortenLöschen
  5. Elegant card, great paper. Anesha

    AntwortenLöschen
  6. Oh, einmal ganz ohne Motiv, aber trotzdem wunderschön.

    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  7. This is so sophisticated and elegant Katharina and I adore the paper you've used! So pleased stamps will be back in stock soon, didn't manage to get mine! x

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card, Katharina! I can't wait to receive the new stamps, so excited!

    AntwortenLöschen
  9. I love these papers, too! I have this pack, but this particular paper has not been used YET! I love the pearl embellishments...so elegant!!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  10. wunderschoene Karte Katharina.
    mir gefaellt wie du die Perlen gesetzt hast. Ich bein ein perlenverlschleisser erster klasse lol
    Danke fuer deinen lieben kommentar heut' :-)
    hoff dir und deinen jungs geht es gut

    liebe gruesse
    claudi

    AntwortenLöschen
  11. Superbe carte !!!

    et la chance d'être en Suisse, j'ai reçu mes tampons !!!!!

    c'est la fête !!!!

    AntwortenLöschen
  12. Your card is so wonderful, I love everything about it.
    I received my ordered stamps today, including some of the new Wedding & Baby collection. Thank you so much for the speedy service! Can't wait to play with them :)
    Hugs, Marga

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...