Freitag, 31. Juli 2009

Decorated chocolatebox

I bought a small hexagonal chipboard box at my local craft store ages ago...LOL and finally managed to decorate it as a little give away.

Ich habe vor Ewigkeiten eine kleine, sechseckige Kartonschachtel in meinem Bastelladen gekauft. Und endlich habe ich es geschafft sie zu dekorieren. Jetzt wartet sie in meinem Schrank darauf, dass ich sie verschenke ;)

I used one of my favourite Guardian Angel stamps designed by Elisabeth Bell for Whiff of Joy. Melinda with flower bouquet (she is on sale at the moment :) and coloured her with Copic Markers. The paper is from Basic Grey and Making Memories, I put a lot of stickles on her wings.
Ich habe einen meiner liebsten Schutzengel designed von Elisabeth Bell für Whiff of Joy verwendet. Melinda mit Blumenbouquet (sie ist momentan zu einem speziellen Preis erhältlich :)
Das Papier ist von Basic Grey und Making Memories, ich habe ihre Flügel mit viel Stickles Glitzerkleber bestrichen.

Thanks for stopping by, enjoy your weekend!
Danke fürs Reinschaun, habt ein schönes Wochenende!

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps Melinda with flower bouquet
  • Ink: Memento tuxedo black
  • Paper: Basic Grey, Making Memories
  • Accessories: lace and halfpearls from stash, Prima flowers, Martha Steward leave punch, round Nestabilities, stickles
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. Hallo Katharina

    Woooow, die Box ist ja wunderschön geworden. Schon fast schade sie zu verschenken. ;-) Ich coloriere ja auch mit Copics und dennoch staune ich immer wieder, wie Du und andere talentierte Damen, die Farbverläufe so super hinkriegt. Verwendest Du spezielles Papier, Stempelkissen um mit Copics zu arbeiten?
    Auf jeden Fall ist Deine Box traumhaft geworden!!

    Liebe Grüsse
    Pati

    AntwortenLöschen
  2. A beautiful chocolate box Katharina,
    Melinda is beautifully coloured. so sweet. this is a gorgeous gift. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  3. Katharina, this is exquisite. I love the color palette you have used and your copic coloring! What a wonderful gift. Have a wonderful day!
    Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  4. An amazing project, Katharina! Fabulous colouring and papers. I love the lace.
    Have a great day
    Vanja

    AntwortenLöschen
  5. A beautiful box, such lovely colours what a great way to present a gift!!
    Hugs Angela x

    AntwortenLöschen
  6. Wonderful box, so gorgeous!
    Lovely colouring.
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  7. This is gorgeous hun, the colours you have used are perfect, hugs pops x

    AntwortenLöschen
  8. What a wonderful project this is. Fabulous work.
    Sue xx

    AntwortenLöschen
  9. wow stunning chocolate box Katharina what a fabulous gift for someone...this stamp is one of my all time favourites too, I love the look on her face so peaceful
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous, this is really pretty!!
    Hugs, Tash xxxx

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful box Katharina and I am so pleased you put what colour Copic you use, as a newbe with Copic this helps me a lot, thank you.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  12. wow this is stunning fantastic work love it lots love cheryl xxxxxxxxx

    AntwortenLöschen
  13. GORGEOUS coloring Katharina. I love looking at your little pieces of art.
    ~Pam
    Alabama USA
    http://stampsinc.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  14. Hello Katharina, I love your beautiful colouring with the copics and I love the purple lace.
    love
    Zoe
    xxx

    AntwortenLöschen
  15. Wooow! Deine Schachtel sieht einfach traumhaft schööön! aus!!

    LG Katrin

    AntwortenLöschen
  16. hallo katharina.
    die box ist ganz toll geworden. über so ein tolles geschenk würde ich mich auch sehr freuen.
    LG
    sanny

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...