Sonntag, 19. Juli 2009

Flowery Thank You Card

I needed a Thank you card for a lovely elderly Lady who helped me out a lot lately. So I came up with this simple layout.
Ich brauchte eine Dankeskarte für eine nette ältere Dame, die mir in letzter Zeit viel geholfen hat. Also habe ich mir das folgende Layout überlegt.
I found this huge satin ribbon flower at my local Tchibo store. It was actually a clip on it, so you could pin it on things for decoration. I removed that clip and adhered it to my card. The sentiment is computer generated and means "A flowery thank you note".

Ich habe diese riesige Satinband-Blume bei Tchibo gekauft. Ursprünglich hatte sie einen Clip montiert, mit dem man sie als Deko benutzen konnte. Ich habe den Clip entfernt und sie auf meine Karte geklebt. Den Text habe ich am Computer erstellt.


  • Paper: Basic Grey, SU cardstock
  • Accessories: ribbon flower from Tchibo, buttons Stampin' Up, crystals from Artoz, Fiskars border punch, lace from stash

Kommentare:

  1. This is beautiful! Gorgeous colours and layout Katharina and that flower is stunning! Jane x

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card Katharina, very elegant, lovely colours also. Hugs Avril xx

    AntwortenLöschen
  3. Wow! Eine tolle Karte! Schöne Farben und eine super Idee, diese Blume auf die Karte zu setzen.
    Sehr edel!

    Liebe Grüße,
    Marina

    AntwortenLöschen
  4. Wow... love it! So elegant and clean! Love that look! The flower is awesome too!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  5. So lovely Katherina. Dawn Marie.xx

    AntwortenLöschen
  6. so gorgeous, I'm sure she's going to love the card! Great idea.

    AntwortenLöschen
  7. oh wow Katharina stunning flower, I might have to have a go at making one of these as theres nowhere I could buy one here...I love your beautifully simple but stunning layout
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful!

    I also love the scallop edge and the distress colour. Lovely! I am sure she will love it!

    AntwortenLöschen
  9. Wow Love the card, lovely colours.
    Stunning flower. love it. Kathleen x

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous card and i just love the flower. luv gina xx

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful card Katarina its so elegant and great use of ribbon.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  12. this is so beautiful love it the flower is amazing love cheryl xxxxx

    AntwortenLöschen
  13. This is a lovely card Katharina!!

    AntwortenLöschen
  14. Tolle Karte,Schlicht aber schick,da wird sich die Dame bestimmt freuen:o)
    lieben Gruß Michaela

    AntwortenLöschen
  15. That is stunning Katharina!! LOVE that flower!!

    AntwortenLöschen
  16. Die Blume ist wunderschön udn macht sich hervorragend auf der Karte!
    Da wird sich die Beschenkte sicher freuen!
    lg
    Alex

    AntwortenLöschen
  17. Deine Karte sieht ja sensationell aus!!! Einfach traumhaft schön!!

    Liebe Grüße
    Katrin

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...