Donnerstag, 2. Juli 2009

My sweet Friend

Happy Thursday! The weekend is getting close, and with it the wedding of my sister. Ohhh, I am so excited!! My husband (Marcel) and I will be flying to Vienna to take part. I am looking forward to seeing all my relatives and friends again :)

Einen schönen Donnerstag wünsche ich euch! Das Wochenende rückt näher und damit auch die Hochzeit meiner Schwester. Ohhh, ich bin schon so aufgeregt. Mein Mann (Marcel) und ich werden nach Wien fliegen, um dabei sein zu können. Ich freue mich schon darauf all meine Verwandten und Freunde wiedersehen zu können :)

"Stitch in Time" is this weeks challenge at Cute Card Thursday. My sewing machine is still broken, so I did some faux stitching around the borders. The image is cute Oakley with a wooden sign and the coordinating sentiment, designed by Elisabeth Bell for Whiff of Joy Stamps.
I used a Fiskars border punch and some crystals to do the black and vanilla border at the bottom. The large tag is a Spellbinders die, I used Whiff of Joy's Spring Swirl collection to stamp on it. Thanks to Rach for the lovely ribbon!
Enjoy your day!

Auf dem Cute Card Thursday blog sollt ihr diese Woche auf euren Karten nähen. Da meine Nähmaschine immer noch kaputt ist, mußte ich mich mit "falschem Nähen" begnügen ;) Das Motiv ist der süße Oakley mit hölzernem Schild und passendem Text, designed von Elisabeth Bell für Whiff of Joy. Ich habe einen Border Stanzer von Fiskars und Kristalle für die untere Kante verwendet. Der große Tag ist eine Spellbinders Stanzschablone. Ich habe die Whiff of Joy's Frühlingsschnörkelkollektion verwendet um ihn zu bestempeln. Vielen Dank liebe Rach für das schöne Band!
Habt einen schönen Tag!

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps Oakley with a wooden sign and the coordinating sentiment, Spring Swirl collection
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: SU cardstock very vanilla and black, CratePaper, SU white vellum
  • Accessories: Fiskars border punch, crystals Artoz, SU library clips, linen thread and eyelet, Spellbinders large tags die, ribbon received from my dear friend Rach
  • coloured with water soluble pens from Caran D'Ache, Twinkling H2Os, Spica glitter pens

Kommentare:

  1. Deine Karte ist ganz zauberhaft geworden. Ein supersüßes Motiv
    und die Farbkombi gefällt mir ebenfalls super.

    Liebe Grüße,
    Marina

    AntwortenLöschen
  2. This is gorgeous Katharina! Such a cute card. I love this Oakley stamp it is so versatile. That ribbon is gorgeous and I love the beautiful borders x

    AntwortenLöschen
  3. So gorgeous card, love the image! have fab weekend in Vienna! Hugs, moni

    AntwortenLöschen
  4. Die Karte is sehr schön geworden!
    Ich wünsch dir viel Spaß in Wien. Das Wetter hier is schön aber kochend heiß! So soll es auch am Samstag sein. Ich drück euch die Daumen das es nicht regnet!
    lg
    Alex

    AntwortenLöschen
  5. This card is fabulous Katharina! Safe travels to your sister's wedding this weekend. Have fun!

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful card, as always! Enjoy the wedding and Best Wishes to the bride and groom!

    AntwortenLöschen
  7. delicious card sweetie, wonderful layout and colouring.. glad that you found some use for the ribbon.. Enjoy your weekend with your family and friends at your sisters wedding, safe journey.. hugs Rachxxx

    AntwortenLöschen
  8. gorgeous card Katharina, I love this little boy, I hope you have a fantastic weekend at your Sisters wedding xxx

    AntwortenLöschen
  9. I love this card, its just too cute! Love the colours you have used. fab!

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous card Katharina,Have a great time at the wedding and i look forward to seeing a pic of you all.
    Trish (-:

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful card, love the cute image and the detail on the base of the card. Anesha

    AntwortenLöschen
  12. This is just so sweet dear, lovely colours and Oakley is just so cute you want to pinch his little cheeks. Hope everything goes well with the wedding have a fabby weekend dear
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  13. Your card is beautiful, Katharina! I love the colours and the backing paper you have used. The image is perfectly coloured and the ribbon is gorgeous.

    Have a great time at your sister's wedding! :)

    Vanja

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...