Sonntag, 5. Juli 2009

Sprinkled with Love!

I am still in Vienna and hopefully already recovered from saturday's wedding celebrations ;) I sceduled this post to go live on sunday, so you won't stay without any inspiration during the weekend.

Ich bin immer noch in Wien. Hoffentlich fühle ich mich heute nicht allzu schlecht nach der großen Party zur Hochzeit meiner Schwester ;) Ich habe diesen Beitrag vorprogrammiert, damit ihr nicht das ganze Wochenende ohne Inspiration von mir auskommen müßt ;)

"Lots of Polka Dots" is the challenge at the High Hopes blog for this week. Bedelia Butterfly and the lovely sentiment are also part of High Hopes Project of the month, which means you'll get 25% off these fabulous stamps.
Enjoy sunday and I will be back with pictured of the wedding soon!


"Viele kleine Punkte" ist das Thema auf dem High Hopes blog diese Woche. Bedelia der Schmetterling und der süße Text ("Besprenkelt mit Liebe"), sind ausserdem Teil des High Hopes Project of the month. Das heißt man bekommt 25% auf diese Stempel.
Ich wünsche euch einen schönen Sonntag und zeige euch nach meiner Rückkehr ein paar Fotos von der Hochzeit :)
  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps Bedelia Butterfly , sentiment
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: Su kraft cardstock, Crate Paper
  • Accessories: button Autumn leaves, ribbon from stash, SU linen thread, Fiskars border punch, Cuttelbug embossing folder Swiss Dots, zig zag scissors, crystal effect from SU
  • coloured with water soluble pens from Caran D'Ache, Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. Aww, this is beautiful Katharina, love the colours and your image is just perfect!
    Clairex

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card, Katharina! Amazing colouring as always, the image is adorable and I love the dark green ribbon, it really stands out. :)
    I hope you had a great time at the wedding! :)
    Vanja

    AntwortenLöschen
  3. Eine wunderschöne karte ist das, auch finde ich das Hauptmotiv richtig niedlich.

    eine wunderschöne Arbeit die Du uns hier zeigen tust.

    LG.-Danie

    AntwortenLöschen
  4. Die Karte ist wunderschön geworden!!
    Viele Grüße von der
    Stempelschnecke

    AntwortenLöschen
  5. I love what you did with the polka dot DP for the challenge, and the image is perfect! Love the shading too!! really nice card
    XMicheleX

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card, so so cute, love your colour combo!
    Fab!
    Erin xxx

    AntwortenLöschen
  7. a gorgeous card Katharina, fabulous layers and details.. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  8. oh how cute is this stamp love it...hope your sisters wedding was fabulous
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  9. This is a gorgeous card Katharina! Love it!

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous Katharina! I hope you had a fabulous time at your sister's wedding!

    Hugs, Kelly

    AntwortenLöschen
  11. What a fabulous card, I love the cute image!
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  12. This is gorgeous Katharina! Love the spotty paper and your perfect colouring! Hope you're enjoying the wedding, hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  13. Your card is so pretty Katharina, gorgeous colouring and I love all the punched edges, love the big bow too, Big Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  14. this is so beatuiful love everything about it great detail and wonderful layout too love cheryl xxxxxxx

    AntwortenLöschen
  15. This is adorable, what a great image x

    AntwortenLöschen
  16. Beautiful card Katharina, love the colours and the image you have used.
    Hope you had a good time at the wedding.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  17. This is just adorable! Your design around the precious image is amazingly beautiful Katharina! Of course your embellishments really stand out as well!!

    AntwortenLöschen
  18. Katharina die Karte ist wunderschön geworden! Ich bin ja absoluter FAN (u Stammkunde) von/bei Whiff of Joy und Eure Motive sind mein Favorit!
    MACHT WEITER SO! LG GINA

    AntwortenLöschen
  19. such a beautiful card this image is just so sweet xxx

    AntwortenLöschen
  20. This is really gorgeous hun, love the colours and layout and your colouring is just beautiful, sorry havent been by in a bit been busy packing, hope that you are ok hugs Pops x x xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...