Freitag, 10. Juli 2009

Whiff of Joy Anniversary Blog Hop Guest Designers

Wow, I am overwhelmed by the beauty and inspiration all the cards, which have been entered to the Whiff of Joy Anniversary Blog Hop Guest Designer Call, provided. Thanks so much! It's been a joy visiting your blogs :)
Here is the final list of the 15 lucky Ladies who will be able to Guest Design on July 25th. Please send me your adresses as soon as possible so that I can ship your Guest Designer stamp as soon as possible :) Please use the subject Blog Hop GD if possible.

Wow, ich bin absolut begeistert von den wunderbaren Karten, die zu dem Whiff of Joy Anniversary Blog Hop Guest Designer Call eingereicht wurden. Ich danke euch allen sehr fürs Mitmachen! Es war ein schönes Erlebnis all eure Blogs zu besuchen :)
Anschließend findet ihr die finale Liste der glücklichen 15 Bastlerinnen, die am 25. Juli als Gast Designer tätig sein werden. Bitte schickt mir schnellstmöglich eure Adressen, damit ich euren Gast Designer Stempel abschicken kann :) Bitte verwendet den Betreff Blog Hop GD wenn möglich.

(The list is in no particular order / die Liste ist in keiner speziellen Reihenfolge)
Congratulations!

Kommentare:

  1. Oh Wow!!!!!!!!!! I can't believe it! I am so shocked and thrilled! Thank you so much Katharina, wow I am so excited, can't wait!!! Thank you! Jane x x x x

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations ladies, well done! I knew I wasn't going to be picked anyway, so I'm not sad (though I love my card). Can't wait to see what you all make for the blog hop! :)

    Vanja

    AntwortenLöschen
  3. Oh thank you so much Katharina, I'm so happy and excited to have been one of those picked and well done everyone. That must have been so hard to pick people! Thank you. Kimx

    AntwortenLöschen
  4. Wow! I'm very, very happy! I can't believe it! Thank you so much!!!
    Muscade xx

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations girls :) I sooo missed this :( hahahaaha
    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  6. Congrats ladies!
    Looking forward to the 'hop'!
    Helen x

    AntwortenLöschen
  7. Oh wow, thank you so much Katharina, I am so pleased I can't tell you! I am so excited its untrue, thank you!
    Hugs Tab xxx

    AntwortenLöschen
  8. a great choice of designers Katharina, each with their own individual style.. well done girls. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations Everyone,all very beautiful cards!!!
    xx

    AntwortenLöschen
  10. Oh wow, ich freu mich so,dass ich dabei sein darf. Vielen Dank!

    Ich habe gerade die Email an dich versandt, ich hoffe, sie kommt an.

    Ich freue mich schon riesig auf den Blog Hop.

    LG,
    Nicole

    AntwortenLöschen
  11. Wow! Thank you so much for picking me!! Must have been very hard to make choices, all of the entries were really beautiful!
    Big congrats for the other winners as well :)
    Hugs, Marga

    AntwortenLöschen
  12. I was so excited that I forgot to congratulate the other girls. Congratulations to you all!

    AntwortenLöschen
  13. wohooooo, can´t believe it! I´m so happy about it! Thanks soooo much katharina! *hugs* send you a mail...

    Jessi

    AntwortenLöschen
  14. Herzlichen Glückwunsch!!!!!!!!!
    Es waren wirklich traumhafte Karten dabei!
    Bin schon auf den Blog Hop gespannt!

    AntwortenLöschen
  15. oh my goodness I dont believe it...dream come true or what....Thank you so much Katharin you will never know how much this means to me...Im so excited lol
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  16. congratulations ladies, can't wait to see your blog hop work
    Debbi
    xx

    AntwortenLöschen
  17. Wow, thank you so much Katharina!!!!! I am so pleased I can't tell you just how much!!!!!!
    Will send email now with address... yipeeeeeeeeeee!!!
    janny

    AntwortenLöschen
  18. Oh wow!!!!! Thank you so much Katharina!! I'm dancing around in my livingroom!!!!!!!!

    I can't wait.

    Lots of hugs
    Tonje

    AntwortenLöschen
  19. Congratulations ladies, and thank you again Katharina for another fabulous chance at showcasing your stamps!

    Kimmi

    AntwortenLöschen
  20. yeah I am so happy, thank you so much Katharina, and congrats to the others girls:)

    AntwortenLöschen
  21. Oh what a suprise! I could not believe my eyes. Thank You! Hugs :) Gongrats to the other ladies!

    AntwortenLöschen
  22. Congrats to everyone chosen. I would have tried, Katharina (because I LOVE your stamps), but it would have been too much with our move that week.
    I can't wait to see the new designs!!! I am so jealous!!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  23. Der Stempel ist gut und heil gelandet, ich freu mich aufs ausprobieren und die weiteren Infos/Anweisungen zum Blog Hop!!!

    Grüssle
    Jessi

    AntwortenLöschen
  24. номера грузии
    virtual-number
    любой did к своему мобильному?
    витруальный номер телефона
    dbhnefkmysq yjvth

    http://australia-virtual-number.com/

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...