Montag, 27. Juli 2009

Whiff of Joy Blog Hop Candy Winner

Wow, what a night!! Have you been there? We had a blast! And all the fantastic projects with the new Party Animals designed by Alison Acton were breath taking!! Thanks to everybody who participated.
Now it is my pleasure to announce the winner of the Whiff of Joy Anniversary Blog Hop candy. One lucky stamper will receive the whole new Party Animal set (9 stamps!!)
The lovely and talented Kim Dellow (who guest designed for our Blog Hop) from Crafty Makes picked the winner from all the comments you left on her blog hop post on saturday with random.org


Kat said...
Fantastic card.These kangaroos are so cute. I love them.Kat x
http://lilackat.blogspot.com

Congratulations Kat! Please send me your adress :)
I will be back in the evening announcing the winners of my Fall stamp kit candy, so stay tuned :)
Wow, was für ein Abend!! Seid ihr dabei gewesen? Wir hatten so viel Spaß und die Werke des Blog Hops waren atemberaubend. Also was man mit den neuen Party Tieren, die Alison Acton für Whiff of Joy designed hat, alles machen kann!! Ich möchte mich herzlich bei allen bedanken, die mitgemacht haben!
Jetzt habe ich die Freude, den Gewinner des Blog Hop Candys bekannt zu geben. 1 glückliche Bastlerin hat das gesamte Set der neuen Party Tieren (9 Stempel!) gewonnen.
Die talentierte Kim Dellow (die für unseren Blog Hop als Gast Designerin tätig war) von Crafty Makes hat unter all den Kommentaren zu ihrem Blog Hop Beitrag eine Gewinnerin ermittelt.
Kat said... Fantastic card.These kangaroos are so cute. I love them.
Kat x
Herzlichen Glückwunsch Kat! Schick mir bitte deine Adresse.
Heute Abend werde ich dann die Gewinner meines Herbst Stempel kit candys bekannt geben, also schaut nochmal rein ob ihr Glück hattet :)



Kommentare:

  1. Congrats Kat!!!!!!!!!
    Have fun with the stamps!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  2. Well done Kat, have fum with your prize.
    Sue xx

    AntwortenLöschen
  3. Congratulations Kat ohh I can see you are going to have loads of fun with these stamps.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  4. Congratulations, Kat! the blog hop was fabulous! Especially enjoyed the party on the papercraft planet, it was so great to be able to chat with both Elisabeth and Alison! Thanks for the great party, Katharina! :)
    Vanja

    AntwortenLöschen
  5. Big Congratulations Kat! Can't wait to see what you do with your new stamps! Kimx

    AntwortenLöschen
  6. Congratulations Kat... Lucky girl I'm waiting for mine to arrive in the post. Cant wait to have a play!

    Thanks again Katharina for the chance to win fabulous Candy!

    Hugs

    Kimmi x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...