Mittwoch, 22. Juli 2009

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Hanne Amundsen

Another very talented Norwegian crafter joins the Whiff of Joy Design Team for the next 2 months. Hanne Amundsen from Papirdilla. Thnak you Hanne!

Eine weitere sehr talentierte norwegische Bastlerin wird das Whiff of Joy Design Team die nächsten 2 Monate unterstützen. Hanne Amundsen from Papirdilla. Danke Hanne!

"My name is Hanne. Age: 41. I live in Raufoss, Norway, together with my husband and my two lovely daughters :) I work as a teacher. Stamping and cardmaking has been my hobby for about ten years. I don't know what to call my style, but I think colouring with distress ink maybe characterize most of my cards. Now and then I also do shabby and vintage cards and projects. In fact, I really do love all styles :)"

"Mein Name ist Hanne, 41 Jahre alt. Ich lebe in Raufoss, Norwegen, zusammen mit meinem Mann und 2 lieben Töchtern. Ich arbeite als Lehrerin. Stempeln und Kartenbasteln ist seit 10 Jahren mein Hobby. Ich weiss nicht genau wie ich meinen Stil beschreiben soll, aber ich coloriere sehr gerne mit Distress Ink, was meinen Stil vielleicht am Besten charakterisiert. Ab und zu bastle ich auch vintage Karten und Projekte. Ich liebe das vielseitige Basteln :)"

Please enjoy some of Hanne's wonderful creations below.
Nachfolgend ein paar von Hannes wunderbaren Werken.



Kommentare:

  1. Hanne you know I am a big fan. YOUR cards are WONDERFUL !!
    Endnu et stort tillyke med Gæste designer titlen
    knus Annita

    AntwortenLöschen
  2. Wooooww!! I sooo love Hanne's cards, they are all amazing!
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  3. OH Hanne...beautiful is how I'd describe your style!! Your creations are gorgeous and you bring these stunning images to life! bx

    AntwortenLöschen
  4. Ohhhh wowwww,what a beautiful cards,l love the images and colours.
    So gorgeous papers and details.

    Hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  5. These cards are beautiful, so gorgeous! really great!
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  6. Me to, love all of Hannes creations!!

    You give me alot of inspirations!!

    hugs from me to you!

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous cards Hanne and love the designs and details, the colours are beautiful.

    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  8. Stunning cards the detail is amazing, Hugs, Tash

    AntwortenLöschen
  9. Hanne.. that are some wonderful cards you make and like everyone else is saying they are amazing.

    Katharina... danke für dein Talent und dein interessanter blog mit schönen challenges:)

    grüße aus DK

    AntwortenLöschen
  10. I just adore Hanne´s creations. Her colouring is so beautiful.

    Hugs,
    Karita

    AntwortenLöschen
  11. Oh my goodness Hanne, these are all amazing cards! i love each and every one of them, hugs Linda

    AntwortenLöschen
  12. Wow these are just stunning.luv gina xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...