Donnerstag, 16. Juli 2009

Winter is...

Hello everybody, sorry for my absence during the past days, but my laptop crashed. What a disaster!! I had to get a new one and install all programs again, all my mails got lost and I am in state of total mess at the moment...LOL, well what else is new??

Hallo ihr Lieben. Es tut mir leid, dass ich in den letzten Tagen nichts von mir hab hören lassen. Mein Laptop hat am Montag seinen Geist aufgegeben. Ich mußte mir einen Neuen kaufen und zuerst wieder alle Programme installieren. All meine Emails gingen verloren und ich befinde mich momentan im Zustand des totalen Chaos...LOL aber das ist bei mir sowieso nichts Neues ;)
At least, I had the time to do a card for this weeks Cute Card Thursday challenge with the theme "Christmas in August". I hope you won't start sweating only by looking at cute Lizzie with her muff, designed by Elisabeth Bell for Whiff of Joy Stamps. We have over 30 °C today, and I wished it was time for winter again...haha The sentiment is a transparent sticker from TLC.

Zumindest hatte ich so die Zeit eine Karte für die dieswöchige Cute Card Thursday challenge zu machen. Das Thema ist "Weihnachten in August". Ich hoffe ihr fangt nicht an zu schwitzen, wenn ihr die süße Lizzie mit ihrem Muff, designed von Elisabeth Bell für Whiff of Joy Stamps, anseht ;) Wir haben heute über 30 °C und ich wünschte mir ein bisschen mehr "Winter"...haha
Der Text ist ein transparenter Sticker von TLC.

Don't forget that the pre-order for the Whiff of Joy / Elisabeth Bell fall stamp kit will start tonight *wohoo* I hope to be able to post a nice stamp kit blog candy tonight, if not, I will do it tomorrow. Please bear with me while I try to get back to normal :)
Hugs

Bitte vergeßt nicht, das die Vorbestellung unseres Whiff of Joy / Elisabeth Bell Herbst Stempel Kit ab heute Nacht möglich sein wird..*wohoo* Ich werde versuchen heute Abend einen Stempel Kit blog candy auszuschreiben, wenn ich es nicht schaffe, dann verspreche ich es morgen zu machen :) Bitte habt Geduld mit mir, während ich versuche wieder auf Gleich zu kommen.
Liebe Grüße

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps Lizzie mit ihrem Muff
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: Su black cardstock, Basic Grey, gdc Design
  • Accessories: Prima Flower, paper rose, ribbon and halfpearl from stash, stickles, sentiment sticker from TLC
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor water soluble pens, Twinkling H2Os, white gel pen

Kommentare:

  1. Oh Katharina, hab ich Deine Werke vermisst - aber es hat sich nichts geändert: ich sehe sie und bin hin und weg... *schmacht* Mehr davon, bitte... ;o) Und viel Glück mit dem Ordnen von dem Laptop-Chaos...

    Lieben Gruß
    von
    Heike xox

    AntwortenLöschen
  2. gorgeous Katharina, love the sentiment that you have added. hope that all your computer problems will be solved soon. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  3. Really beautiful Katharina! So nice to see the gorgeous winter image again!:)
    So sorry to hear about your PC-problems... I would have gotten panicky!!
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  4. Such a gorgeous card Katharina. Love the image you've used and the beautiful colouring also. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card Katharina!

    Just wondering if you got my email that I sent to you through the contact us on the WOJ website about the stamp for the blog hop. I have not heard anything just yet. janny

    AntwortenLöschen
  6. oh Katharina, what a gorgeous card, we will put up with it even if it does make us sweat. I love the colouring and the way youve designed the card, the details are stunning. with love and hugs Shirleyxxx

    AntwortenLöschen
  7. Gosh Katharina..."quel horreur"!! lol Must've felt like you'd lost your right arm!!

    This is just gorgeous...love how you've coloured the image and sentiment works so well! bx

    AntwortenLöschen
  8. Lovely card. Can ypu tell me where you bought the sticker with the text? So fine words. I liked it:)

    AntwortenLöschen
  9. She looks wonderful dear, such great colouring and lovely sentiment, so sorry to hear about your computer problems, they always go wrong at the worse time, is there anything I can do for you dear
    Big Hugs to you all
    Jacqui x

    AntwortenLöschen
  10. Oh.... ein Traum von karte.... darf ich mir die Farbenzusammenstellung der coloration mopsen?

    das passt so schön zusammen...das gefällt mir so gut *schwärm*

    LG.-Danie

    AntwortenLöschen
  11. the card loos great! love the sentiment!

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  12. What a gorgeous Christmas card! Love the sentiment too. Sorry to hear you've been having computer problems again. Can't wait to order the kit the preview was soooo gorgeous! Jane x

    AntwortenLöschen
  13. Wonderful card and great text!
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  14. such a beautiful card Katharina, it is making me look forward to making my christmas cards!Love that sentiment!
    hugs Debx

    AntwortenLöschen
  15. die ist ja so schoen!! die schrift ist so klasse.
    ganz liebe gruesse
    xoxo BA

    AntwortenLöschen
  16. Stunning card Katharina, I love the sentiment. Beautiful colours.

    AntwortenLöschen
  17. Love the card. Thanks for sharing!
    Computers--you can't live with them and you canilt live without them--what a shame. I know what its like.

    AntwortenLöschen
  18. Gorgeous card Katharina, just love that sentiment! Papers are so lush!
    Erin x

    AntwortenLöschen
  19. Sorry about your computer troubles !

    But this card is adorable !! Love the sentiment too !

    AntwortenLöschen
  20. oh this is just beatuiful such a beatuiful image and your layout,papers and colouring are just perfect love cheryl xxxxx

    AntwortenLöschen
  21. Beautiful card, Katharina! It really gives an impression of snowing. Fabulous colouring as always.
    Have a great day
    Vanja

    AntwortenLöschen
  22. What a lovely card. That Lizzie with muff stamp is one of my favorites too :)
    I already ordered the new kit last night, a few minutes past midnight, hehe, didn't want to take any risk to miss out :) :)
    Sorry to hear about your computer problems, hopefully it's already been fixed by now.
    xx Marga

    AntwortenLöschen
  23. Eine ganz tolle Karte, Katharina.
    Süßes Motiv und diese Farbkombi mag ich sehr.
    Und ich fange nicht an zu schwitzen. Im Gegenteil, es bringt ein wenig Abkühlung, weil man sich so schön in den Winter reinversetzen kann.

    Liebe Grüße,
    Marina

    AntwortenLöschen
  24. Beautiful card Katharina!! I just adore this image and will have to get it sometime soon.

    AntwortenLöschen
  25. Totally gorgeous Katharina and so beautifully coloured and embellished!
    Clairexx

    AntwortenLöschen
  26. Gorgeous card I love the sentiment and the colours are just divine. I still love that image, so cute!

    I've already ordered the stamp kit last night after Marcel posted about it on PCP, can't wait 'till I receive it I'm sure it's gorgeous as always.

    Don't you just hate computer problems? I hope that your problems are or will soon be solved.

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  27. It's a beautiful card!
    Louise x

    AntwortenLöschen
  28. Your card is gorgeous Katharina! I love everything about it and your coloring is tops!
    hugs
    Risa:)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...