Sonntag, 12. Juli 2009

WoJ Fall Stamp Kit news!

Wohooo, we were finally able to set a date for pre-orders of the Whiff of Joy / Elisabeth Bell Fall Stamp Kit. Elisabeth designed some wonderful and charming stamps and I added some coordinating sentiments, which combined to another fabulous stamp kit.

Wohooo, das Datum für die Vorbestellungsphase für das Whiff of Joy / Elisabeth Bell Herbst Stempel Kit steht fest. Elisabeth hat wieder wunderschöne Motive gezeichnet, die ich mit ein paar Texten ergänzt habe. Somit ergab sich ein weiteres, einmaliges Stempelkit, zu einem sensationellen Preis :)
Pre- orders start on Friday, July 17th and end on August 7th. For all the details and further information about Whiff of Joy's seasonal stamp kits designed by Elisabeth Bell, please visit the Whiff of Joy store.
I couldn't resist to show you a small preview of one of the wonderful stamps included in the kit. I hope you like her as much as I do :)
Die Vorbestellung wird vom 17. Juli bis zum 7. August möglich sein. Für alle Details und weitere Informationen zu Whiff of Joy's saisonalem Stempel Kit designed von Elisabeth Bell schaut bitte im Whiff of Joy Shop vorbei.
Natürlich konnte ich es nicht abwarten euch endlich eine kleine Vorschau auf einen der tollen Stempel zu zeigen, die in dem Kit enthalten sein werden. Ich hoffe sie gefällt euch genauso gut wie mir :)
I am sorry that I haven't been able to show some cards the whole week. I miss crafting desperately. But there is so much going on at Whiff of Joys, that I simply didn't find the time, although I have plenty of ideas :)
Thanks for stopping by!
Es tut mir schrecklich leid, dass ich euch die ganze Woche nicht Gebasteltes von mir zeigen konnte. Ich vermisse meine kreativen "Pausen" fürchterlich. Aber es ist hier bei Whiff of Joy so viel Neues los, dass ich einfach keine Zeit gehabt habe.
Danke für euren Besuch!

Kommentare:

  1. Oh, what an exciting news, Katharina! Autumn is my favourite season of the year, so i simply can't miss this. I love the sneak peak! :)
    Have a great day
    Vanja

    AntwortenLöschen
  2. Exciting!!! I am marking my calendar :D

    AntwortenLöschen
  3. Oh Wow! I just love the face and the gorgeous garland in her hair on the stamp! Thank you so much for the peek, looks like they will be stunning as usual!!! Jane x

    AntwortenLöschen
  4. I can't wait to see the WOJ fall stamp kit:)

    AntwortenLöschen
  5. Oh Katharina I have been waiting for this news for ages and getting so excited now lol She's so sweet and I must have her!
    I only started stamping this year and thank you for introducing me to WOF through your blog.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  6. ohhh no....! LOL!!!!! She is wonderful, can't wait!

    AntwortenLöschen
  7. She looks wonderful- can't wait to order her and her friends :-)

    AntwortenLöschen
  8. I love fall!! This sneak peek is adorable!!! Oh my!! Really I so cannot wait to see the rest of them!! You two come up with the cutest stamps!!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  9. Oh Katharina, she is just darling! I will definitely be ordering the stamp kit again. You always offer such a wonderful deal on these gorgeous stamps!
    Hugs
    Lynda =)

    AntwortenLöschen
  10. How very exciting!!! I can't wait to see the full kit!! I am sure I will be placing my order as soon as we move...don't want to have any issues with shipping to different addresses. Big hugs:-)
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  11. o wow thats great katharina! cain't whait to sign up!

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  12. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  13. Hello Katharina, I was just wondering if you received my email for the WFJ hop? I sent it to through the WFJ webite. Please let me know..........
    thank you so much..........janny

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...