Mittwoch, 19. August 2009

It is here!! Whiff of Joy / Elisabeth Bell Fall Stamp Kit

A lot of you already received their Fall Stamp Kits or saw a card made with one of the stamps included.. I am sorry that I can't show you one myself. I simply don't have the time to craft, because of our move and preparations for the Stamp Mekka (a huge stamp related fair in Germany which we will attend in September). Can you imagine how hard it is for me to NOT use one of the fab new stamps?! LOL
The following picture shows the Whiff of Joy / Elisabeth Bell Fall Stamp Kit. All stamps plus 4 extra stamps will be available as individual stamps on monday, August 24th.
Enjoy your day!
Viele von euch haben schon ihre Herbst Stempel Kits erhalten oder eine Karte mit einem der enthaltenen Stempel gesehen. Es tut mir so leid, dass ich euch selbst keine Karte zeigen kann. Aber mit dem Umzug und den Vorbereitungen für das Stempel Mekka bin ich völlig ausgelastet und habe keine Zeit zum Basteln. Könnt ihr euch vorstellen wie ich leide?! LOL
Trotzdem wollte ich euch gerne ein vollständiges Bild des Whiff of Joy / Elisabeth Bell Herbst Stempel Kits zeigen. Alle darauf enthaltenen Stempel plus 4 Extra Stempel werden ab Montag 24. August als Einzelstempel erhältlich sein.
Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Hi !
    I got my stamps in the mail yesterday. "I'm in love" *lol* They are so cute I have my personal favorite .... all of them ;O)
    Waiting for the 24. - Will order some snowmen for my christmas cards and might get one of the other new once arriving the 24.
    Take Care !
    x Elisabeth

    AntwortenLöschen
  2. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Katharina
    Juppii...endlich sehe ich alle Motive der Herbstkollektion. Sie sind echt wunderschön und freue mich schon auf den 24. August :-)
    Ich habe übrigens eine kleine Überraschung auf meinem Blog für dich...hoffe du freust dich obwohl es für dich wahrscheinlich nichts neues ist ;-)
    Ganz liebe Grüss
    Ranita

    AntwortenLöschen
  4. Hi Katharina

    I received my blog candy this morning and the Fall set is beautiful thank you so nuch it is a beautiful gift...

    Emma xxx

    AntwortenLöschen
  5. I looked before I got mine in the mail, I promised I would be good and wait. Sigh :( Maybe I will show better restraint next time. I am so excited to get mine in the mail though.

    Good luck with the move.

    AntwortenLöschen
  6. I could kick myself,I did not order a set,they are gorgeous...
    I have added them to my wish list
    X
    Vicky

    AntwortenLöschen
  7. A huge thanks to you and your team Got mine this morning love them all
    there gorgeous
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  8. oooohh! Now I just can't wait to get my kit in the mail. These stamps just get better and better!

    Barb
    USA

    AntwortenLöschen
  9. Hi Katharina, my kit arrived today and I think it is the nicest kit yet! The characters are so sweet and I'm looking forward to using them!

    Good luck with the house move and for the show preps! bx

    AntwortenLöschen
  10. beautiful! I love the one with her throwing leaves into the wind!!!

    AntwortenLöschen
  11. Das sind ja wieder zauberhafte Motive!!!!

    AntwortenLöschen
  12. Very cute and versatile!!

    Love them all... :D

    luv, karin

    AntwortenLöschen
  13. I have received my fall kit stamps yesterday!!! They are absolutely faboulos!!! hugs giò

    AntwortenLöschen
  14. this new kit is really adorable, love it :)

    AntwortenLöschen
  15. I got my stamps today and they are gorgeous!!!Can't wait to pay with them......

    Hugs Trudy

    AntwortenLöschen
  16. This is sooo cute!!!!!Stamps are gorgeous....the Fall set is beautiful thank you so much....
    --
    Reenee
    You cannot go wrong on the best security systems

    AntwortenLöschen
  17. Hello
    I have discovered the Whiff of joy stamps six days ago ...and I'm allready fan! I have made an order in a french shop, and today directly in the whiff of joy store. I like so much these design. I think I will be very often in line with the Whiff of joy challenge. Have a good week end
    Shabanou from France

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...