Sonntag, 2. August 2009

WoJ / E. Bell Fall Stamp Kit preview II

Happy sunday! I hope you are having a lovely weekend. The 1st of August was a national holiday here in Switzerland and we were celebrating until late at night with barbecue and fireworks. After going to bed my older son Niklas got some nasty fever and he still feels very ill today. It's the second time he has such a bad fever for the past 2 weeks and I start getting worried that there is more behind it :(

Einen schönen Sonntag wünsche ich euch! Ich hoffe ihr habt ein sonniges Wochenende :) Der 1. August Staatsfeiertag hier in der Schweiz. Wir haben mit Freunden gefeiert, gegrillt und das Feuerwerk bewundert. Leider hat mein Sohn Niklas in der Nacht hohes Fieber bekommen und fühlt sich auch heute noch schlapp. Es ist das 2. Mal innerhalb von 2 Woche, dass er so schlimmes Fieber bekommt und langsam mache ich mir Sorgen, dass mehr dahinterstecken könnte :(

I wanted to give you a short reminder that the pre-order for the Whiff of Joy / Elisabeth Bell Fall Stamp Kit will end this friday. So you need to hurry if you want to benefit from this special offer. Above I posted another preview of one of the beautiful stamps included in the kit.
Hugs
Ich wollte euch erinnern, dass die Vorbestellungsphase für das Whiff of Joy / Elisabeth Bell Herbst Stempel Kit diesen Freitag endet. Wenn ihr also von diesem speziellen Angebot profitieren möchtet, dann bleibt euch noch ein wenig Zeit :) Oben habe ich euch eine weitere Vorschau eines der wunderschönen Stempel, die in dem Kit enthalten sind, eingefügt.
Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Love the sneaky peek Katharina, Hope that Niklas feel's better soon. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  2. Oh I am so sorry to hear that Niklas is feeling poorly again dear, I hope he gets well soon.

    Oh the sneak peek is so cute!!! Love it dear. Hugs

    AntwortenLöschen
  3. oh my that sneek peek looks gorgeuse! coloring her in in my head!

    sorry to here about you'r sun, hopefully hes gettin better!

    hugs
    daisy

    AntwortenLöschen
  4. Really hope your son will be better soon! And the sneak peek looks stunning!!:)
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  5. Sorry to hear about Niklas. I hope he gets well soon.
    Thanks for another sneek peek. I can't wait to get my order!!!!!

    AntwortenLöschen
  6. Ohhhhhhhh ist das spannend,ich freue mich ja schon sooo auf das Kit!

    Ich hoffe deinem Niklas geht es wieder besser.Mein Kleiner hatte es innerhalb von 4 Monaten 6x. Immer nur Fieber.Die Ärztin sagte es wären leichte Sommerinfekte. Ich wünsche euch alles Gute!

    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  7. Ohhh... so glad I already have placed an order for this kit!!!
    So sorry to hear about your son running a fever, hope he is feeling better soon.

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  8. Oh Katharina,das hört sich ja nicht so gut.Ich drücke Dir und Deinem Sohnemann die Daumen,daß es nix Ernstes ist und vielleicht wirklich nur leichte Erkältungen durch das Wetter.
    Danke für die Vorschau auf das neue Stempelkit.*hibbel* Ich freue mich schon so drauf und kann es kaum erwarten.Hast Du eigentlich so etwas auch schon für's nächste Jahr geplant?
    Wünsche Dir noch einen schönen Sonntag und schicke Dir gamnz liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  9. shes beautiful Katharina
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  10. Another gorgeous peek Katharina! getting so excited to receive it now! Sorry to hear Niklas is unwell, hope he gets better soon, hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  11. I hope Niklas is feeling better really soon. I love the sneaky peek!! Looks beautiful!! Hugs, Cathy

    AntwortenLöschen
  12. Hope your son feels better soon Katharina thanks for the sneak preview she's adorable

    AntwortenLöschen
  13. Dear Katharina,
    Hope your little guy is better soon and that the rest of you stay healthy as well.
    The sneak peek is GORGEOUS! Oh my goodness, I can't wait to get my kit! Big Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  14. How exciting! I can't wait!! Sorry your little one is not feeling well. Ansley threw up the other day...out of the blue. Didn't eat dinner that night, but was totally fine otherwise...weird. I hope it's nothing serious!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  15. Sure hope your son gets better soon, Katharina! And thanks for showing that sneak peek, looks like fun, xox ~Jeni

    AntwortenLöschen
  16. Thanks for the sneak peek dear she looks as gorgeous as ever willpost a reminder on my blog. I am so sorry to hear Niklas is feeling unwell again I do hope he feels better soon, it is such a worry for you.
    big hugs to you all Jacqui xx

    AntwortenLöschen
  17. Ohje,das klingt ja nicht so schön mit deinem Sohnemann.Wünsche mal schnell Gute Besserung und hoffe das es nur eine leichte Sommergrippe ist und nicht was ernstes.

    Ich freue mich schon wahnsinnig auf das Kit und kann es kaum erwarten bis ich es in den Händen habe :o)
    lieben Gruß Michaela

    AntwortenLöschen
  18. Hi Katharina, I do so hope that your son is begining to feel better, its always worrying when they keep having fever attacks. Love the peak at the new stamps. with love and hugs Shirleyxxxx

    AntwortenLöschen
  19. Oh ny word ~ she is gorgeous!! I am in love with the 2 sneak peeks you have given!! Hopefully I will be able to order this ~ have to do bills first! (LOL)
    Anyways I sure hope that your son feels better soon and that no one else gets it!!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  20. Hi Katharins hope your Niklas is feeling better soon and thanks for the sneek peek.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  21. hallo,
    ich finde deinen blog ganz toll und habe dir deshalb einen Award verliehen. hole ihn einfach auf meinem blog ab.
    liebe grüße
    sanny

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...