Samstag, 26. September 2009

Cosy Love

Ahhh, the weekend!! My husband Marcel is back from military service until tomorrow evening and I really enjoy having him back. Also if it is only for 2 days. And yes, he really is that tall (some of you asked me after seeing the pictures from the Stamp Mekka :)

Ahhh, endlich Wochenende! Mein Mann Marcel ist für 2 Tage zurück vom Militärdienst bis morgen Abend und ich genieße es ihn wieder bei uns zu haben. Auch wenn es nur für 2 Tage ist.
Und ja, er ist wirklich sehr groß ( es haben mich einige darauf angesprochen, nachdem ich die Fotos vom Stempel Mekka gezeigt habe ).

I used a lot of new stash for this card (what is more fun?? LOL). First of all the new winter stamps from Whiff of Joy "Winter Love Birds" illustrated by Alison Acton. The, the fabulous Cosmo Cricket christmas paper, which I bought at the Stamp Mekka, together with flowers from Prima Marketing, a new Fiskars border punch and those adorable pearl brads from Making Memories.
Ich habe einiges meiner neuen Bastelsachen für diese Karte verwendet (was gibt es Schöneres?? haha). Allen voran natürlich einen neuen Winter Stempel von Whiff of Joy "Verliebte Winter Vögel", illustriert von Alison Acton. Dann das neue Weihnachtspapier von Cosmo Cricket, einen neuen Fiskars border Stanzer, Blumen von Prima und diese wunderschönen Perlenbrads von Making Memories.

I coloured the Love Birds with Twinkling H2O at the Stamp Mekka and added some stickles to the branch.
Thanks for stopping by and don't forget that the pre-order for the Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp kit starts on October 1st!!
Hugs
Ich habe die Verliebten Vögel mit Twinkling H2Os am Stempel Mekka coloriert.
Danke fürs Vorbeischaun und vergeßt nicht, dass die Vorbestellung für das Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp kit am 1. Oktober startet!!
Liebe Grüße
  • Stamps: Whiff of Joy Stamps Winter Love Birds and sentiment from the Winter Love text set
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: SU black cardstock, Cosmo Cricket
  • Accessories: eyelets and linen thread from SU, charm Karen Foster designs, pearl brads and red bird brad from Making Memories, stickles, flowers from Prima, Fiskars snowflakes border punch
  • coloured with Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. Hiya Katharina:O) This card is so sweet. Love the adorable image, brilliant colouring. The DP's are wonderful, lovely colours. The sentiment is perfect with the image, and the flowers are gorgeous. Love the snowflake charm. Lovely work!
    Have a great weekend.
    Hugs, Nancy;O)

    AntwortenLöschen
  2. Deine Karte ist wieder wunderschön geworden und die Vögelchen sind traumhaft coloriert!*schwärm*

    Ich freue mich schon total auf das neue Kit.Allerdings könnt ich noch einen Goldesel gebrauchen.Den verkaufst du nicht zufällig auch???????????

    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  3. [Und ja, er ist wirklich sehr groß ( es haben mich einige darauf angesprochen, nachdem ich die Fotos vom Stempel Mekka gezeigt habe ).]
    *hihi* wildmitKopfnick* kann es nur bestätigen, ich musste ganz schön nach oben schauen *lach*

    Genießt die zwei Tage die ihr zusammen habt, ich freue mich für euch *ganzneidischbin*

    Deine Karte ist wunderschön geworden und der Spruch gehört dieses Jahr übrigens mir ( all I want for Christmas is................. my love!!!!!!) *seufz*

    Gaaaaanz lieben Gruß
    Sonja xxx

    AntwortenLöschen
  4. How lovely Katharina! Enjoy having your husband home. I am eagerly waiting for the Christmas pre-order, I am also going to order one for my Mother. She has become a huge fan of the WOJ stamps.

    AntwortenLöschen
  5. Ein Traum von Karte.

    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  6. Ah it must be lovely having Marcel home, enjoy your weekend together! I love your card, all your new things are gorgeous together and loving the colours! Love the soft colouring on those little birds too! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  7. die ist ja bezaubernd! einfach nur schön!

    AntwortenLöschen
  8. Wonderful card Katharina!! Take those two glorious days and enjoy each other and your family together.
    Can't wait to see the Christmas Kit!
    "Hugs" Granny

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card Katharina. Love the adorable image and the fabulous colouring. I see you're married to a tall man also, do you get a lot of neck pains like me, lol. Hope you are having a lovely weekend. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  10. Awe.. such a beautiful card!
    Love those adorable birds, I got mine in the mail the other day, and can't wait to play with them.

    Wonderful details and colors too!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  11. wow this is so beautiufl so much detail wonderful colurs too love cheryl xxx

    AntwortenLöschen
  12. Truly stunning card! I love it!! The papers are such a perfect match for your image.
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous card Katharina fab papers & image am now counting down the days til the winter kit preorder date can't wait
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  14. Deine Karte ist wieder einmal Wunderschöööööön geworden!

    So eine tolle coloration *schwärm*

    Liebe grüsse Melli

    AntwortenLöschen
  15. this card is so pretty and sweet, love it have been trying over the last week which Henry ones to buy and now theres this one...oh no what to do
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  16. This is so so cute! Your coloring is amazing, as usual.

    AntwortenLöschen
  17. Wieder ein kleines Kunstwerk, tolle Farben!
    LG Jeanette

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...