Mittwoch, 30. September 2009

Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp Kit - Pre-Order NOW!

The pre-order for the Whiff of Joy /Elisabeth Bell Winter Stamp Kit opens today and closes on October 23rd. Elisabeth designed some extraordinary and charming christmas and winter stamps for our 4th stamp kit. I know you will love it :)
As a special surprise, Whiff of Joy is now also offering an exculsiv collection of metal charms, spacers, beadcaps and head pins. More to come soon!



Die Vorbestellung für das Whiff of Joy /Elisabeth Bell Winter Stamp Kit ist ab sofort möglich und endet am 23. Oktober. Elisabeth hat wunderschöne, charmante Stempel für unser 4. Stempelkit illustriert. Ich bin mir sicher, dass ihr es lieben werdet :)
Als Überraschung bietet Whiff of Joy ab jetzt auch metallene Charms (kleine Verzierungen), Spacer, Beadcaps und Head Pins (Stecknadeln) an. Wir werden unser Sortiment in diesem Bereich laufend erweitern.

Kommentare:

  1. woo hoo off to get it now
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  2. Oh can't wait to see the rest after the little taster! Just had a look at the embellishments....they're gorgeous!!!! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  3. ohhhh it is Promising ... thats a great preview.. ;))

    hugs,

    AntwortenLöschen
  4. Woohoo, I've already ordered mine!!

    Can't wait to see the entire kit,

    xx Naoual

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...