Mittwoch, 23. September 2009

Whiff of Joy Guest Designer for October/November

Thanks so much for your patience and all the fantastic entries for the Whiff of Joy Guest Designer Call. It was a pleasure for me to browse so all your blogs. Once again, I discovered so many talented crafting Ladies that it is impossible for me to just pick 1 or 2.
That's why I decided to announce 4!! Guest designers for the months October and November.
But that is not all... Don't panic if you are not mentioned below. I will announce the Guest Deigners for December and January tomorrow, so the excitement is becoming unbearable..haha

Danke für eure unendliche Geduld und all die traumhaften Beiträge zu dem Whiff of Joy Gast Designer Call. Es war toll eure Blogs zu besuchen und all die wunderbaren Werke zu bewundern (gut Ding braucht ja bekanntlich Weile :) Ich war überwältigt von all dem Talent, das mir begegnete und wieder einmal war es mir unmöglich nur 1 oder 2 Gast Designer auszuwählen. Deswegen gibt es für Oktober und November 4!! Gast Designer.
Aber das ist noch nicht alles... Wenn ihr euren Namen weiter unten nicht findet, dann verzweifelt bitte noch nicht ;) Morgen werde ich die Gast Designer für Dezember und Jänner bekannt geben... die Spannung hält also an :)

And now to the wonderful Guest Designers for October and November:
Marga van den Berge from Scrap Some
Melyssa Connolly from FantastInk


(Sorry, I could not find your name, my Polish is awful :) from UHK Gallery


Congratulations Ladies! Please send me your adress and a picture for the Whiff of Joy website as soon as possible. I would like to send your first GDT package your way on friday :)
See you tomorrow for the next GDT announcement :)
Herzlichen Glückwunsch meine Damen! Bitte schickt mir eure Adressen und ein Foto für die Whiff of Joy Webseite so bald wie möglich. Ich würde euer erstes DT package nämlich gerne am Freitag losschicken :)
Bis morgen, mit der nächsten GDT Ankündigung :)

Kommentare:

  1. Congratulations ladies! Well done! Beautiful creations from all four of you! :)

    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  2. Herzlichen Glückwunsch an die 4 Mädels! Eure Karten sind wirklich toll geworden. Ich freu mich schon auf Eure Inspirationen in den nächsten Wochen und Monaten.
    Grüße, Gela

    AntwortenLöschen
  3. Auch von mir Herzlichen Glückwunsch!!!!
    Es waren unglaublich tolle Beiträge dabei!!!!
    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  4. Congratulations ladies. I'm keeping my fingers crossed for tomorrow !!!

    Hugs
    Penni
    X

    AntwortenLöschen
  5. Auch von mir Herzlichen Glückwunsch an die 4 Ladies!
    Eure Karten sind wirklich toll geworden...

    Liebe Grüsse Melli

    AntwortenLöschen
  6. Congratulations Ladies,they are all stunning creations!!!
    xx

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful GDT cards, and GD artist!
    Congratulations to all!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  8. Huge congrats! So very well deserved by all.

    AntwortenLöschen
  9. HUGE congratulations to all of you, and so well deserved too! The cards are gorgeous and the work on your blogs is AMAZING!!

    Have fun with the gorgeous stamps girls,

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  10. absoulutly stunning every one well done to all of you

    Love Dawn xx

    AntwortenLöschen
  11. Congratulations ladies!! Your creations are absolutely beautiful.

    AntwortenLöschen
  12. Congratulations Ladies, all gorgeous creations. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  13. Congratulations Ladies, have fun with your new position.

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous cards.. congrats lady's!! I still keep my fingers crossed for December and Januari!! xxxx Marley

    AntwortenLöschen
  15. Congratulations ladies! well done! Your cards are beautiful! Jane x

    AntwortenLöschen
  16. Oh my Goodness that's me! Thank you so much I just can't wait to get started! Well done you other fab ladies and good luck everyone else for Dec and Jan. Kim

    AntwortenLöschen
  17. Congrats Ladies, Beautiful work. Hope my lucky day is tomorrow!

    AntwortenLöschen
  18. Congratulations ladies! WOW your cards are all stunning!! you all did a great job!

    hugs, xx

    AntwortenLöschen
  19. CONGRATULATIONS ladies! I can't wait to see your creations!!! And Katharina I can't wait to see the others announced tomorrow! Keeping my fingers, toes, arms, eyes, and legs crossed! hee hee!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  20. congratulations Ladies...so well deserved xxx

    AntwortenLöschen
  21. OH my goodness one of the cards belong to me!! I'm overwhelmed with excitment! Congrats ladies I can't wait to get started.

    Katharina I do not know how to contact you to give you my information.

    Melyssa (www.fantastink.blogspot.com)

    AntwortenLöschen
  22. Congratulations ladies! Gorgeous cards!
    Helen x

    AntwortenLöschen
  23. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Thank you so so SO MUCH!!!!!!!

    xxx

    AntwortenLöschen
  24. Hallo Katharina,
    du hast wieder eine tolle Wahl getroffen.... Ich möchte nicht in deiner Haut stecken und jemanden aussuchen müssen.Denn bei soviel tollen Werken, könnte ich mich auch nicht entscheiden.
    Ich bin schon auf die zweite Auswahl gespannt.
    Ganz lieben Gruß Sonja xx

    AntwortenLöschen
  25. Great cards, really beautiful all of them!
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  26. Oh WOW!!! Thank you so much!! Can't wait to start! :)

    AntwortenLöschen
  27. Congratulations ladies, stunning cards and so inspiring blogs you all have!!

    Hugs,
    Miia

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...