Mittwoch, 28. Oktober 2009

All is Merry & Bright – WoJ Challenge #53

Merry Bright1

This week the lovely Donalda challenges us to use red, cream and one other colour of our choice on the Whiff of Joy challenge blog. Ok, I confess…. I used some dark brown instead of the cream *blushes* – I am still awaiting Donalda’s reproof ;)

Diese Woche setzt uns Donalda die Challenge “rot, beige und 1 weitere Farbe unserer Wahl” für die Whiff of Joy Challenge zu verwenden. Ok, ich gestehe errötend… ich habe eher ein dunkles Braun als ein Beige verwendet… Ich erwarte immer noch Donalda’s Rüge ;)

Merry Bright2

I used Henry with lantern for my christmas card and coloured him with Twinkling H2O. (If you want to know more about how I colour with Twinklings – stop by our new Tutorials blog on Nov. 1st :) I added some crystal effect on the lantern. The sentiment is a die cut from My Mind’s Eye which came with the christmas paper collection pack.

Merry Bright

Ich habe Henry mit Laterne für meine Weihnachtskarte verwendet und ihn mit Twinking H2O coloriert. (Wenn ihr mehr darüber wissen möchtet wie ich mit den Twinklings coloriere, dann schaut doch am 1. November auf unserem neuen Tutorials blog vorbei). Ich habe crystal effect über die Laterne gestrichen. Der Text ist ein Die Cut, das mit dem My Mind’s Eye Weihnachtspapier geliefert wurde.

Enjoy the evening!
Habt einen schönen Abend!

  • Stamps: Whiff of Joy Henry with lantern
  • ink: StazOn jet black
  • paper: SU cardstock close to cocoa, My Mind’s Eye
  • Accessories: buttons from Autumn leaves, white Scrappers floss,crystal effects from Stampin’ Up, sentiment is a die cut from My Mind’s Eye which came with the christmas paper collection, ribbon from SU, christmas tree charm from Whiff of Joy, Spellbinders Nestabilities Labels 9
  • coloured with Twinkling H2O, Spica Glitter pens

Kommentare:

  1. This is stunning Katharina I love the colours you've chosen and the die cut sentiment is fabulous! I love how it overhangs the edges, great touch! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  2. Your coloring is perfect and this card is faboulos!!!!

    Hugs
    Giò

    AntwortenLöschen
  3. I love this card Katherine! Henry is just too adorable!!

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card! I love the color combo. And, by the way, your the "boss"!! LOL you're allowed to break the rules!! I can't wait to see the new challenge blog!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  5. A wonderful card Katharina, the Henry mouse image is adorable and I love the fabulous sentiment. Debbie x

    AntwortenLöschen
  6. This is so cute, Katharina! I love the colors and that large diecut sentiment!

    AntwortenLöschen
  7. Stunning card Katharina. Those colours are fabulous. Marion

    AntwortenLöschen
  8. ist ja schon wieder so ein Traum *schwärm*.
    Sooooooo schön coloriert....

    ich freue mich schon darauf wen die Stempel aus dem Kit einzeln bei Euch gibt, dann werde ich mir das Mädels was den langen Mantel an hat sowie die Schneeflocken kaufen.

    Gibt es da schon einen Termin?

    leider schaffen es die Stempelmessen es nicht bis Sachsen... dabei hat Dresden so ein großes Messegelände ...Bin darüber immer sehr traurig das wir nur die eine messe in Leipzig haben und die ist immer übervoll...den das ist auch die einzige messe bei uns hier.

    Vielleicht könnte sich ja eine Stempelmesse sich ja mal bei uns hier nach Dresden verirren.

    Wäre sehr sehr klasse.

    LG.-Danie die sich eine Stempelmesse in Dresden wünscht.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...