Montag, 12. Oktober 2009

"A Baby card for Alison" challenge - Update II

Guess what I found on Alison's website today...
Alison writes: "Here’s one of my favorite pictures from the afternoon of my baby shower. I was 38 weeks and my understanding husband Jim has been kind enough to gain weight along with me, just not as much of course. But he still weighs more than me!!"

Alison's and Jim's son Sam is due this friday - it would be great if you could join in my "A Baby Card for Alison" challenge - read all about it HERE and HERE.
Das obige Foto habe ich heute auf Alison's website gefunden :)
Alison schreibt: "Das ist mein liebstes Foto von meiner Babyparty. Ich war in der 38. Woche und mein verständnisvoller Ehemann Jim war so lieb mit mir gemeinsam zuzunehmen (nur nicht genausoviel wie ich). Immerhin wiegt er noch mehr als ich :) "

Alison's und Jim's Sohn Sam soll diesen Freitag geboren werden. Es wäre toll, wenn noch viele an meiner "Eine Baby Karte für Alison" Challenge teilnehmen würden. Lest alle Einzelheiten darüber HIER und HIER.

Kommentare:

  1. *grin* That's one of the cutest pics and stories I've ever seen!!

    AntwortenLöschen
  2. Hi Katharina--I have sent Alison's baby card. I didn't have a Whiff of Joy stamp that was for a baby, so I used another one that I really like.

    Here is my card.

    AntwortenLöschen
  3. Oh that is just precious!!!!!!!!!
    I hope they get my card in time, if not it will be there when they get home. What a wonderful idea dear

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...