Montag, 19. Oktober 2009

Fall Birthday

BirthdayMaid3
I am suffering from a bad migraine today, so this post will be quite short. I hate it when headaches hit me so unexpected :(

Heute Mittag hat mich plötzlich eine böse Migräne befallen. Deswegen wir mein heutiger Beitrag eher kurz ausfallen. Ich hasse es, wenn mich So starke Kopfschmerzen so überraschend treffen :(
BirthdayMaid
Maid Charlotte from the Whiff of Joy Medieval Collection is the perfect stamp for Birthday Cards and I am always short on those :) Cosmo Cricket’s fall paper was my first choice for this card.
I saw the idea with the button on Niki's blog the other day, I was instantly inspired!

Magd Charlotte von der Whiff of Joy Mittelalter Kollection ist der perfekte Stempel für Geburtstagskarten (und von denen habe ich immer zu wenig :) Das Herbst Papier von Cosmo Cricket war meine erste Wahl für die Karte. Die Idee mit dem Knopf habe ich letzthin auf Niki's blog gesehen und war sofort inspiriert :)

BirthdayMaid1
I coloured Charlotte with Twinkling H2Os and added some highlights with a white gel pen.

Ich habe Charlotte mit Twinkling H2Os bemalt und ein paar Akzente mit einem weissen Gelstift gesetzt.
The flower was a gift from my lovely and so talented friend Camilla.
Thanks for your visit!


Die Blume war ein Geschenk meiner lieben und sehr talentierten Freundin Camilla.
Danke für euren Besuch!


  • Stamps: Whiff of Joy Maid Charlotte and german party sentiments
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: Cosmo Cricket fall paper collection, SU cardstock close to cocoa & Old Olive
  • Accessories: ribbon, linen thread and button SU, Martha Steward leaves punch, SU / Sizzlit leaves die, round Nestabilities, brads Making memories, 1/8’’ circle punch, paper flower sprayed with Glimmer Mist (Old Lace from Tattered Angels), stickles
  • coloured with Twinklilng H2O, white gel pen, Spica Glitter pens

Kommentare:

  1. What an adorable card, Katharina! I love the colors, texture, and your beautiful coloring! Hope the migraine goes away soon! I used to get them so I know how painful they are.

    AntwortenLöschen
  2. You too? I woke up with one, I hate that even more :( Had to take more than a couple of pills to get rid of it and now I'm a tad groggy.

    AntwortenLöschen
  3. Oh, I hope yours goes away soon too!

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card!! I just love this layout and your button placement!! I think I will have to borrow that idea!! So cute!! Love this happy image and your details are fabulous!! I really hope you feel better soon ~ that is one thing I really hate are headaches!! Take care!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  5. Lovely card.. great colouring!! xMarley

    AntwortenLöschen
  6. Stunning card! Love the colors and your coloring is amazing!!!

    Hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  7. fabulous card, this image always makes me smile...I feel for you with a migrain, I hate the being sick with one...yuck
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  8. Katharina, your card is absolutely gorgeous!!!
    Lovely design and colours.
    The details are great.
    Hugs, Mumur

    AntwortenLöschen
  9. eine wunderschöne geburtstagskarte und eine klasse coloration.
    lg
    sanny

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful card Katharina, really super! Get well soon!
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Katharina,
    erstmal gute Besserung für Deinen Kopf,ich kenne das auch zu genüge.

    Deine Karte sieht spitzenmäßig aus.

    LG Irmi

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...