Sonntag, 18. Oktober 2009

New Whiff of Joy Creative Designer – Niki Estes

I am very happy to be able to introduce a new member to the Whiff of Joy Design team (as if she would need any introduction…haha) – Niki Estes from My Paper Creations.
I know Niki for over a year and I am a regular visitor to her blog. I could hardly believe my luck when she accepted my DT offer. Thanks Niki!

Hi! My name is Niki Estes and I'm from Oregon (USA). I'm married to my high school sweetheart and we have two wonderful (and busy) children. I fell in love with stamping a couple years ago. I love coloring cute images with copic markers! My style is very eclectic; I create things based upon my mood and how I'm inspired when I sit down to create. Sometimes my cards are clean and simple and sometimes they have lots of layers. Thanks so much to Katharina for the chance to work with her and her adorable stamps! I am so excited and can't wait to get started!”

Heute habe ich tolle Nachrichten. Niki Estes von My Paper Creations tritt dem Whiff of Joy Design Team bei. Ich kenne Niki schon seit über 1 Jahr und besuche ihren Blog regelmäßig. Ich war sehr aufgeregt, dass sie meine Bitte dem WoJ DT beizutreten angenommen hat. Danke Niki!
“Mein Name ist Niki Estes. Ich lebe in Oregon (USA). Ich habe meine Schulliebe geheiratet und zusammen haben wir 2 tolle (und anstrengende) Kinder. Ich habe mich vor ein paar Jahren mit dem Stempelvirus infiziert. Ich coloriere niedliche Motive gerne mit Copic Markern. Mein Stil ist sehr elektrisch; Meine Werke spiegeln meine momentane Stimmung und Inspiration wieder. Manchmal sind meine Karten einfach und geradlinig und manchmal haben sie viele Schichten. Danke an Katharina, dass sie mich mit ins Team geholt hat. Ich kann es kaum erwarten anzufangen mit den süßen Whiff of Joy Motiven zu arbeiten.”
Niki2 Enjoy the day!
Habt einen schönen Tag!

Kommentare:

  1. Love Niki's work and these 2 cards are no exception. Gorgeous cards! Congratulations Niki!!

    AntwortenLöschen
  2. Congrats Niki!
    Can't wait to see your creations!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  3. Yeah! Niki is awesome! So glad she's on the team!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...