Sonntag, 25. Oktober 2009

Snowflakes are Winter’s Butterflies

WintersButterflies

For today’s card, I followed the sketch on the Friday Sketchers Blog, which has been provided by the talented Claudia. After seeing the sketch, I wanted to create my own background and used the three snowflake stamps which come with the Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp Kit.

WintersButterflies3

Für meine heutige Karte bin ich dem Sketch auf dem Friday Sketchers Blog gefolgt, der von der super kreativen Claudia gestaltet wurde. Sobald ich den Sketch gesehen habe, wußte ich, dass ich den Hintergrund selbst stempeln wollte. Dafür verwendete ich 3 Schneeflocken, die auf dem Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp Kit zu finden sind.

WintersButterflies1

Lizzie with Muff illustrated by Elisabeth Bell for Whiff of Joy was part of last year’s winter stamp collection. I still love to use her for my winter and christmas cards, because she simply fits every occassion :) I coloured Lizzie wit Twinkling H2Os and added Stickles to her muff and boots.

Lizzie mit Muff illustriert von Elisabeth Bell für Whiff of Joy ist von der Vorjahres- Winterkollektion. Auch dieses Jahr werde ich sie wieder für meine Winter und Weihnachtskarten verwenden, da sie einfach so vielseitig ist. Coloriert habe ich sie mit Twinkling H2Os. Auf ihrem Muff und den Stiefeln sind Stickles.

WintersButterflies2

Hope you are having a lovely sunday!
Ich hoffe ihr habt einen schönen Sonntag!



  • Stamps: Whiff of Joy Lizzie with Muff, snowflakes and text included in the Winter Stamp Kit
  • Ink: StazOn jet black, SU chocolate chip
  • Paper: SU kraft cardstock, Cosmo Cricket
  • Accessories:stickles, Whiff of Joy snowflake charm & chain, ribbon & halfpearls from stash, pearl brad from Making Memories, Prima Flower, Fiskars snowflake border punch
  • coloured with Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. What a gorgeous card with a cute stamp. I like your blog so I follow you from now on.
    Greetings Anneke.

    AntwortenLöschen
  2. Wow, what a beautiful card. I love the papers, snowflakes and the cute Lizzy.

    AntwortenLöschen
  3. Love this stamp too you have made a great card with her, I am so glad you have continued to do the Eng translation I love reading all you write about yr projects.

    Love Dawn xx

    AntwortenLöschen
  4. Traumhaft schöne Karte hast Du gezaubert.Tolle Farbkombi!!!

    LG Irmi

    AntwortenLöschen
  5. A lovely card!!! I have this stamp and just love the way you featured it!

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card - love the backing paper you created and the sentiment is so lovely.

    Beccy x

    AntwortenLöschen
  7. Oh Wow the colours of this card are so beautiful Katharina! I love your handmade paper and the flower is gorgeous! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  8. what a gorgeous card...love your backing paper and the flower!
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  9. Wunderschön... und das Motiv ist auch eines meiner liebsten...

    LG
    GABI

    AntwortenLöschen
  10. hallo liebe Katharina,... wow.. was fuer eine zauberhafte karte hast du gemacht!
    Das ist eines der Motive die ich besonders reizend finde und du hast sie super coloriert!
    ich hab ganz vergessen dir zu sagen,dass alle deinen kurs auf dem Mekka so toll fanden wie du mit den twinkeling malst!!!

    liebe Gruesse
    und :-) danke dir fuers linken xoxoxo
    :-)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...