Freitag, 2. Oktober 2009

Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp Kit Candy

Between changing diapers, doing the laundry and running a business (hahaha), I finally found the time to post my traditional Whiff of Joy / Elisabeth Bell Stamp Kit blog candy. As you might know - the pre-order for the Kit is open until October 23rd. It includes 6 brand new, never before seen, main character stamps, 1 large accessory stamps, 3 small accessory stamps designed by Elisabeth Bell and 4 text stamps, designed by myself (in english).

Zwischen dem Wechseln von Windeln, der Wäsche und Büroarbeiten (haha) habe ich es endlich geschafft meinen traditionellen Whiff of Joy / Elisabeth Bell Stempel Kit blog candy zu veröffentlichen. Wie ihr vielleicht wisst läuft die Vorbestellungs Möglichkeit für das Kit bis zum 23. Oktober. Es enthält 6 brandneue, noch nie veröffentlichte, Hauptcharaktere, 1 großen Zubehörstempel, 3 kleine Zubehörstempel designed by Elisabeth Bell und 4 Textstempel, von mir selbst designed (in Englisch).


I want to celebrate the release of this great stamp kit with a blog candy. I am offering 2 Winter stamp kits plus some metal embellishments (which you can now also purchase via Whiff of Joy).What do you have to do to qualify for the draw?

  • Grab the above logo and put it on your sidebar with a link to the Whiff of Joy webstore (I know a lot of you already did this, thanks a lot and even better :)
  • Write a post on your blog letting people know about my candy.
  • Come back here and leave me a link to your post in the below Mr. Linky Widget. (Only entries to the widget count).

My candy is open until October 22nd
Thanks so much and good luck!!

Ich möchte die Neuerscheinung des neuen wunderschönen Kits mit einem Blog Candy feiern. Deswegen verlose ich 2 Winter Stempel Kits plus ein paar metallene Charms (die ihr jetzt NEU auch via Whiff of Joy beziehen könnt).Was müßt ihr machen um teilnehmen zu können?

  • Schnappt euch das obige Logo und setzt es auf eurem Blog in die Sidebar mit einem link zum Whiff of Joy webstore (Viele von euch haben das sogar schon gemacht, vielen Dank dafür, und umso besser :)
  • Schreibt einen Beitrag auf eurem Blog in dem Ihr von meinem Blog Candy erzählt.
  • Kommt zurück und hinterlaßt in dem folgenden Mr. Linky's Widget den Link zu eurem Beitrag (Nur Einträge in dem Widget zählen)

Mein Blog Candy ist bis zum 22 Oktober geöffnet.
Lieben Dank und viel Glück!!



Kommentare:

  1. Ooo first person! is that lucky or not LOL?! Thank you so much for the chance to win Katharina, they look like they will be as gorgeous as ever! Can't wait to see them all. I've added badge to my sidebar! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  2. thanks for giving the chance to win,i love all your stamps xxx

    AntwortenLöschen
  3. Danke für so ein tolles Candy. Ich habe auf meinem Blog darüber erzählt und auf die side bar gesetzt. Leider habe ich nur bei widget die falsche Adresse angegeben, sorry. Kann man das noch ändern? Danke Tala

    AntwortenLöschen
  4. Thanks sweetie for the chance to win, I have linked you up on my sidebar.
    Enjoy your weekend!
    Hugs Tab xxx

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous set! Thanks for the chance to win. I have linked you up on my sidebar.
    Hugs

    AntwortenLöschen
  6. Vielen Dank für ein so tolles Candy!
    Ich liebe deine Motive und bin schon sehr gespannt auf die neuen.

    lg bianca

    AntwortenLöschen
  7. Wow fabulous candy Katharina Thanks for the Chance to win
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  8. Thank you so much for the chance to win. I can't wait to see the new cuties:O)
    I have linked the badge on my sidebar, and made a post in my blog.
    Have a great weekend.
    Hugs, Nancy;O)

    AntwortenLöschen
  9. Hi, Katharina!

    I,m still in love with your stamps:)
    Thank you so much for the chance to win.

    Hugs,
    Hanne

    AntwortenLöschen
  10. Huhu Katharina!
    Will doch auch mal mein Glüück versuchen und habe das Candy auf meinem Blog gepostet!
    Danke für die Chance das Winterkit gewinnen zu können!
    LG
    Bärbel

    AntwortenLöschen
  11. Put the logo on my sidebar.
    http://craft-princess.blogspot.com

    Thanks for a chance to win some amazing candy!!

    AntwortenLöschen
  12. would love to enter, but now that everyone is using widget, we that don't have a blog, are not able to enter, It is great that you offer this candy anyway.

    AntwortenLöschen
  13. HI KATHARINA WOW FANTASIK BLOG CANDY...SORRY FOR MY ENGLISH I'M ITALIAN THANKS FOR BLOG CANDY..BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!
    I LOVE YOUR RUBBER STAMPS ;)
    SARA PIERI

    AntwortenLöschen
  14. Thank you so much for the wonderful chance of winning this beautiful candy x
    I have linked on my sidebar and posted ..

    AntwortenLöschen
  15. oh - wie schön! Das Winterkit als Candy. Bin schon ganz gespannt was für Motive es geben wird.

    Grüße, Gela

    AntwortenLöschen
  16. Hi Katharina, thanks for the chance to win, I've added a link to the sidebar and posted on my blog. My fingers are now firmly crossed. Hugs, Denise x

    AntwortenLöschen
  17. Hi!I have added the badge to my sidebar!Thanks for the chance to win this amazing candy:)
    Have a great weekend:)

    Hugs,Kari:)

    AntwortenLöschen
  18. oh was eine tolle chance! ich liebe woj und hoffe ich hab glück.

    http://www.narrenstempelei.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  19. Thanks for the chance to win some wonderful candy. I posted a link to your store on my sidebar.

    AntwortenLöschen
  20. Huuhuuu,

    was für ein tolles candy. Ich hatte zwar bisher nie Glück bei sowas, aber ich probiere es *smile*.
    Ich bin echt begeistert von deinen Motiven.Und werde mich nun bald mal an die Hochzeitskarten machen ;o)Ich schau weiterhin hier rein. Weiter so ;o).
    Liebe Grüße
    Christin

    AntwortenLöschen
  21. I would love to win the winter collction, I posted this on my blog and put it in the sidebar too! =)

    Hugs, Elenor

    AntwortenLöschen
  22. Wow, tolles candy! Ich habe gerade die neuen embellishments im Shop angesehen, die sind super! Kann mich noch gar nicht entscheiden... Das Winter-Kit möchte ich ja auch bestellen... Hach, ist das wieder eine schwere Entscheidung!!

    AntwortenLöschen
  23. Don´t want to miss this!!!! :o)

    AntwortenLöschen
  24. Hallo Katharina, vielen Dank für die tolle Chance das neue Kit zu gewinnen. Habe es auch schon bei mir geposted.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  25. Tolle Kits. Neidisch guck. Hab soviel Geld auf dem Stempelmekka bei Whiff of joy gelassen.

    Conny

    AntwortenLöschen
  26. Great-great candy!!!
    I wrote about it in my blog
    Regards
    Katerina

    AntwortenLöschen
  27. Hi Katharina thanks for this chance to win the yummy stamps, can't wait to see them all.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  28. Hi! Thank you for the chance to win that gorgeous stamps! LOVE them all!

    Hugs Susanne

    AntwortenLöschen
  29. Wow what a fantastic Candy. I like the stamps a lot. Thanks for the chance to win.I linked your blog to my sidebar.

    xxx Anneke

    AntwortenLöschen
  30. Wow...ein tolles Candy.
    Ich hoffe, ich hab Glück.

    Ich hab Euch gleich auf meinem Blog verlinkt und vom Candy erzählt....

    GLG Blue

    AntwortenLöschen
  31. Icvh habe das Candy auch auf meinem Blog verlinkt,und versuche dann auch mal mein Glück.

    AntwortenLöschen
  32. Waw fab candy, love to win it, I add your shop on my sidebar and linked your candy! Hugs moni

    AntwortenLöschen
  33. Hi
    Thanks for a chance to win, i try again perhaps the chance is with me again...
    regards
    céline

    AntwortenLöschen
  34. Hi! I've now linked to your candy in my blog. It doesn't work when I try yesterday to put in my sidebar so you can see it in my inlay instead, sorry for that.

    Hope that it counts anyway!

    Hugs Susanne

    AntwortenLöschen
  35. I've posted your candy on my blog but I accidentally put the challenge #50 web address on mr linky :( Thanks for the chance to win the set!

    AntwortenLöschen
  36. Thanks for giving the chance to win, Katharina....I've put the link to the store on my sidebar.....and I've written on my blog a post with a link to this fabulous candy.
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  37. Hallo Katharina,
    vielen Dank für dieses super Candy. Ich kann mich immer garnicht satt sehen an den vielen, tollen Motiven die es bei Whiff of Joy gibt.

    Weiter so.

    lg Ela :o))

    AntwortenLöschen
  38. Thanks for the chance to win this candy Katharina. I love WOJ stamps.
    Debz

    AntwortenLöschen
  39. I love all your stamps! Thanks for this big chance to win!
    Hugs from Italy,
    Alice

    AntwortenLöschen
  40. Danke für Dein tolles Blog-Candy,
    da möchte ich auch mein Glück versuchen.

    LG Irmi

    AntwortenLöschen
  41. Ich bin ein Blog-Neuling ;o) und wusste bis vor Kurzem nicht, was ein Candy ist. Nun hat mich Heute eine Freundin auf dieses Candy aufmerksam gemacht. Wow, ..
    Ich mag eure Motive sehr, habe aber leider noch keinen Stempelgummi von euch. Vielleicht habe ich ja Glück, schmunzel.

    Liebe Grüße und einen schönen Tag wünscht allen Stempelfans ... Zaubi

    AntwortenLöschen
  42. What a great candy!
    I've put you're candy to the sidebar of my blog and became you're follower.
    Thanks for the chance to win!

    XXX Kim

    AntwortenLöschen
  43. HI,

    I am a follower and I have actually listed your candy under my candy listings on my posts iwth a link to your candy blog. I have also added your store with a link to the Whiff of Joy Stamp store on my side bar with my favorite stores. n Please come and visit me as I am just building my blog and follow me as well.

    AntwortenLöschen
  44. Hallo Katharina,
    Deine Motive sind soooo schön, würde mich über das Candy so freuen. Danke für die tolle Chance.
    Liebe Grüße Andrea

    AntwortenLöschen
  45. Hi!
    Great candy! Whiff of Joy stamps are very beautiful :)

    AntwortenLöschen
  46. Hi Katharina,

    thankyou so much for thechance to win these stamps, and once again for being so generous

    Joey.x

    AntwortenLöschen
  47. Hi Katharina,

    Thank for the chance to win these gorgeous stamps.

    Hugs
    Xxx

    AntwortenLöschen
  48. Thanks for a chance to win. I love all of your stamps!

    AntwortenLöschen
  49. Thanks for the chance to win!

    Always love your stamps.

    I'm #202 that's gotta be a winner, right?? ;)

    AntwortenLöschen
  50. Wow what a great candy! I´ll hope I win it! =)

    I´ve linked to your blog and wrote some about the candy in my blog on the left side-bar:

    http://lindagyllklint.blogspot.com

    ... and of course I´m spreading the word about this! =)
    Best
    Linda
    (Stockholm, Sweden)

    AntwortenLöschen
  51. Thanks very much for giving the chance to win. I've added badge to my sidebar!

    AntwortenLöschen
  52. I have left this nearly too late, but there are three more days!
    Have blogged, linked and Mr Linkied too!

    I hope I win!

    Cazzy x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...