Mittwoch, 21. Oktober 2009

Whiff of Joy Tutorials- & Inspirationsblog

I have some great news to share with you today! Whiff of Joy Stamps now has it's own educational blog. It will be a place to learn and get inspired by the fabulous Whiff of Joy Design Team. We will start posting on November the 1st and will continue on a regular basis. Hope to see you there!!
Ich habe tolle Neuigkeiten für euch! Whiff of Joy Stamps hat nun einen eigenen "Schul"-Blog. Ab dem 1. November wird das Whiff of Joy Design Team auf regelmäßiger Basis Tutorials und Schritt für Schritt Anleitungen und Videos aud unserem neuen Blog veröffentlichen. Ich hoffe viele von euch dort zu sehen!

Kommentare:

  1. Wow genial, ich freue mich darauf Katharina!
    Hugs,
    Monika

    AntwortenLöschen
  2. This is great news, can't wait to see what you have to show us! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  3. This is so exciting! Can't wait to see it.

    Hugs,
    Mary Frances

    AntwortenLöschen
  4. O !! This is great news- I can't wait.

    AntwortenLöschen
  5. Das sind ja klasse Neuigkeiten, Katharina.

    Ich freue mich sehr darauf!

    LG

    Heide

    AntwortenLöschen
  6. what a fab idea Katharina, am looking forward to it
    Debbi
    xx

    AntwortenLöschen
  7. Wow! This is awesome. I already subscribed with both email and google. Hm...did I see something new under the illustrator section?!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  8. das ist ja super!! Man lernt ja schließlich nie aus :o) Bin schon sehr gespannt

    LG; Nicole

    AntwortenLöschen
  9. Sorry to bother you this way but all of my emails to you bounce back to me? Who knows!!! Can you please send me an emai and let me know what stamps are in the winter kit, I have it on order but I really want Herb and baby stamp also and I'm not sure that one is in there? Thanks so much, Karen Wallace jkwallace@mchsi.com

    AntwortenLöschen
  10. Wow.. what a great news!!! congratulations!

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Katharina....
    daaaaaas hört sich gut an!!!!
    Da bin ich mal gespannt....wie ein Flitzebogen......was Ihr Euch Tolles einfallen laßt!!!!
    Eine schöne Woche.....die im Hinblick auf die Neuigkeit...hoffentlich schnell vergeht....*winnnnnnnke*
    Deine Sabine...(Rollifahrerin aus Hagen!!!)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...