Sonntag, 4. Oktober 2009

Winner of my WoJ Challenge Blog Hop Candy

Good evening to all of you. I hope you had fun at yesterday's Blog Hop. Thanks so much for all your lovely comments!
Random.org chose the following winning number:

Ich wünsche euch einen guten Abend :) Ich hoffe ihr hattet Spaß auf dem gestrigen Blog Hop. Ich danke euch für all eure lieben Kommentare.
Random.org hat die folgende Gewinn-Nummer generiert:
Céline et Nathalie said...
Whaouh!Fantastic new stamps, i can't wait to see they. Thaks for a cance to win this fab card and candyhugscéline


Congratulations, please send me your adress.
Don't forget to also join my Winter Stamp Kit blog candy.
Good night :)

Herzlichen Glückwunsch! Bitte schick mir deine Adresse.
Vergeßt nicht an meinem Winter Stamp Kit blog candy teilzunehmen.
Habt eine gute Nacht :)

Kommentare:

  1. Congratulations Celine happy stamping
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  2. Hi
    oh my god, oh my god!
    my sister and me can't believed it... it's the first time we win something, and it's a real privilege to win on your blog! We have open our blog 2 weeks ago, it's a fab emotion!
    hugs
    céline et Nathalie
    ps: many thanks Anne

    AntwortenLöschen
  3. OH, I am so close to ordering! I would love these!

    AntwortenLöschen
  4. congrats to you, happy stamping xxx

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations Celine ~~ your blog is wonderful!!!! Keep going and enjoy your prizes!!
    Love
    Mary Lou

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...