Montag, 26. Oktober 2009

Winner of my "Babycard for Alison" challenge

I hope you are having a good start of the new week :) I still owe you the name of my "A Baby Card for Alison" challenge. Thanks again so very much for all the fabulous cards which arrived and will arrive at Alison's house. I know that this was such a huge sign of love and care and that she is very impressed and grateful. I will post new pictures of Baby Sam and the cards as soon as I get them :)

The lucky winner of a complete set of Alison's new Whiff of Joy release called Happy Mail (which will be out in January) is:

Susie Sugar said...
What a beautiful card you made I'm sure Alison and Jim will love it
heres my card for baby Sam I have the address from Rach and it will be in the post tomorrowHugs Susie xx

Congratulations Susie! Please send your adress to frei.katharina@gmail.com

Ich hoffe ihr habt einen guten Start in die neue Woche. Ich schulde euch ja immer noch den Gewinner meiner "Eine Baby Karte für Alison" Challenge :) Ich möchte mich nocheinmal sehr herzlich für all die fantastischen Karten bedanken, die Alison in den letzten tagen erhalten hat und noch erhalten wird. Ich weiss, dass es für sie und ihren Mann Jim ein großartiges Zeichen war. Ich werde weitere Fotos von Baby Sam und den Karten zeigen sobald ich sie bekomme.

Und nun zu der Gewinnerin eines kompletten Stempel Sets von Alison's neuem Release "Happy Mail" (wird im Jänner erscheinen):

Susie Sugar said... What a beautiful card you made I'm sure Alison and Jim will love it heres my card for baby Sam I have the address from Rach and it will be in the post tomorrowHugs Susie xx

Herzlichen Glückwunsch Susie! Bitte schick deine Adresse an frei.katharina@gmail.com

Kommentare:

  1. huge congratulations Susie
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  2. Wow !!!!! Oh my goodness !!! I can't believe I have been so lucky !! I am jumping for joy !!
    Thank you so much
    Love Susie xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...