Dienstag, 20. Oktober 2009

Winter Stamp Kit card

Sorry for posting so late today, but I had some problems with paypal and the customer service almost made me cry...hahaha

Es tut mir leid, dass ich heute erst so spät schreibe, aber ich hatte Probleme mit Paypal und der Kundenservice hat mich fast zur Verzweiflung getrieben...haha

I received my personal edition of the Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp kit the other day and couldn’t help to create my first card with one of the fabulous images included. If you already pre-ordered your set, you will receive this lovely Willow with a christmas candle plus the sentiment in 2 weeks. If you haven’t ordered your set yet, there is still some time left – pre-order the kit right here for a sensational price :)

Peace
Ich habe vor ein paar Tagen mein persönliches Set des Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stempel Kit erhalten und konnte einfach nicht widerstehen eine Karte mit einem der tollen Motive zu gestalten.
Wenn ihr eure Ausgabe des Stempel Kits schon bestellt habt, dann werdet ihr diese süße Willow mit ihrer Weihnachtskerze und den Text in ca. 2 Wochen erhalten. Wenn ihr das Kit noch nicht vorbestellt habt, dann habt ihr noch 2 Tage lang die Chance dazu – hier geht es zur Vorbestellung des Winter Stempel Kits.

Kommentare:

  1. She is adorable Katharina! I love the how you made the candle holder look like glass.

    Hugs,
    Tanya

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card Katharina. Love your watercolouring. Hugs, Maria

    AntwortenLöschen
  3. Wunderschön, die Karte ist ein Kunstwerk!

    LG
    GABI

    AntwortenLöschen
  4. Thats a lovely card the stamp is very cute
    hugs Cora

    AntwortenLöschen
  5. Das Motiv ist wunderschön!!! Besonders auch die Karte, die Du gezaubert hast!

    Liebe Grüße
    shortyrose

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful. I can't wait for my stamps to arrive.

    Hugs
    Penni
    X

    AntwortenLöschen
  7. this card is fabulous!!
    I'm even more impatient to receive the winter kit!!

    AntwortenLöschen
  8. I hope you have recovered from the Paypal experience, they can be so obstructive!

    Cazzy x

    AntwortenLöschen
  9. Oh wow!!!!! Katharina your card is stunning and how gorgeous is this stamp!?!? Can't wait for the kit now! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  10. Hi Katharina! I'm just catching up with the amazing projects on your blog. Your colouring of the images is just so pretty, and the little accents make the card.
    hugs, annie x

    AntwortenLöschen
  11. Fab card Katharina loving Willow woohoo only 2 weeks will be here in no time
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  12. She's gorgeous, a beautiful card Katharina!
    Clairex

    AntwortenLöschen
  13. I ordered mine and now I CAN'T WAIT TO GET IT!!!! Such a pretty image!

    AntwortenLöschen
  14. Oh how beautiful! You did a great job coloring her. And she is just gorgeous! Thanks for the sneak peek.
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  15. Die Karte ist ein Traum... Wow!!

    GLG Doris

    AntwortenLöschen
  16. Adorable! Really cute!
    Can't wait to put my hands on that kit!

    AntwortenLöschen
  17. I am so glad I ordered the kit also.
    love this one.
    Hugs Simone

    AntwortenLöschen
  18. Hi !
    fab card! fab stamp, i'm so exciting to receive my own stamp kit in few days...
    regards
    céline

    AntwortenLöschen
  19. She is beautiful, and coloured beautiful.

    AntwortenLöschen
  20. Hallo Katharina,
    deine Karte ist sehr schön. Auch das Motiv gefällt mir sehr gut, ich freue mich schon auf das neue Kit.

    LG
    patzi

    AntwortenLöschen
  21. Ohhh she is so beautiful,i can scarcely wait for my kit :o)
    Fantastic colouring Katharina :o)

    Jean

    AntwortenLöschen
  22. Wow Katharina. She is lovely! I can't wait to get my stamp kit! :) weeee!

    AntwortenLöschen
  23. ohhh traumhaft! So ein wunderschönes Motiv! Freu mich schon total au mein Kit! Deine Karte ist wieder wunderschön! So viele schöne Details!

    lg Jane

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...