Montag, 23. November 2009

Annual Stock-Taking at Whiff of Joy

Today was the start of the annual stock-taking at Whiff of Joy’s. My two helping angels (Bettina and Yvonne) and I counted stamps all afternoon long. What could be better?? Using them, of course…hahaha

Inventur1

Heute war der Start der jährlichen Inventur im Whiff of Joy Lager. Meine 2 hilfreichen Engel (Bettina & Yvonne) und ich zählten den ganzen Nachmittag Stempel. Jetzt fragt ihr euch sicher, was es schöneres geben könnte?? Mit ihnen auch zu stempeln natürlich…haha

inventur2

The below photo shows Bettina after 3 hours of counting stamps. Don’t you think that this girl just loves her work?? :)

Das untere Foto zeigt Bettina nach 3 Stunden des Stempel Zählens. Immer noch ein Lächeln auf den Lippen – also wenn dieses Mädel ihre Arbeit nicht liebt!! :)

inventur3

Kommentare:

  1. wow thats what you call dedication, mind you i wouldnt complain either being surrounded by all those lovely stamps xx

    AntwortenLöschen
  2. If you ever need some one to test all your stamps for you just let me know, it would be a dream to get on the DT.

    Love Dawn xx

    AntwortenLöschen
  3. Wow! 3 hours counting stamps!?!?! they obviously love their work! (who wouldn't!) hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  4. Counting with friends, now that is fun. Be sure to go out for dinner when inventory is all done.
    Hugs
    Tanya

    AntwortenLöschen
  5. Huiii! Das war sicher nicht nur Arbeit, sondern auch Spaß.

    Bestimmt habt ihr auch bissl aufgeräumt und Platz für die schon angekündigten Twinkling H2O´s gemacht...(natürlich hoff ich das ganz uneigennützig). Mir gefallen deine Colorationen immer so gut und freu mich schon total darauf, die Farben bei dir kaufen zu dürfen.

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  6. hahaha but that is no bad job ;)
    I think we would love it all!!

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  7. Thanks for the little peak:-D

    Wow that sounds like a lot of work but they look if they had fun! No suprise, who wouldn't have surrounded with all those awesome stamps;-)))

    Hugs, Inge xOx

    AntwortenLöschen
  8. Hi you,have a nice day ^^! . Your card are very nice .I really like them !



    ----------------------------------
    Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com/ . This
    is a website where have a lot of beautiful wallpapers .Especially ,
    all free !!!!

    AntwortenLöschen
  9. Good luck with the stock take! Glad to see you are still smiling after hours of counting :) Kim

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...