Dienstag, 24. November 2009

Christmas Sale

So here is your chance to stock up stamps. Maybe there is still the one or another you would love to have for your christmas cards or you are already planning ahead for next year :)
We at
Whiff of Joy appreciate our customers and want to give back during this holiday season. That's why we decided to have a sale on all our Winter and Christmas stamps.
Thank you for a successful year 2009!

Happy shopping :)


Hier ist eure Chance noch den ein oder anderen Weihnachtsstempel zu einem Spezialpreis zu ergattern. Vielleicht gibt es ja noch den Ein oder Anderen, den ihr euch gerne gegönnt hättet, entweder für dieses oder schon für nächstes Jahr :) Wir von Whiff of Joy schätzen unsere Kunden und haben uns deswegen entschlossen dieses Jahr eine spezielle Weihnachtsaktion zu starten - als Dankeschön für ein erfolgreiches Jahr 2009!
Viel Spaß beim Shoppen :)

Kommentare:

  1. Thanks, Katharina. This is so nice of you. Of course I'll order some more of your beautiful stamps!!!
    Have a great evening.
    Kristin :)

    AntwortenLöschen
  2. that's a pity for me...........just ordered last week...but I'm going to look again....
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  3. Thank you so much Katharina! I've just treat myself to some I thought I wouldn't be able to have! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Katharina,

    eigentlich wollte ich doch in diesem Jahr keine Stempel mehr kaufen, aber bei dem Angebot muß ich einfach nochmal bei Dir stöbern kommen.

    Gruß BAstelfeti

    AntwortenLöschen
  5. Danke Katharina

    Habe schon bestellt.Ist echt verführerisch.

    Tolle Weihnachtsaktion von Whiff of Joy.

    LG
    Melanie

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katharina,

    danke für das tolle Angebot, da konnte ich auch nicht wiederstehen und freue mich schon auf meine neuen Stempelchen.*g*
    LG Dana

    AntwortenLöschen
  7. Thanks Katharina, that's so kind of you, I was going to order anyway, but now I've been able to order more than I originally planed. :)

    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  8. thank you so much Katharina!
    I just ordered some of those so cute winter stamps.... feel impatient to use them!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...