Sonntag, 15. November 2009

Easy Christmas Tags

XMasTag8

I had the idea for this christmas tags after rummaging around in my “never before used stamps” drawer. I found this great tag stamp from Stampers Anonymous, which I bought at the Stamp Mekka 2008.

Ich hatte die Idee zu diesen Weihnachtsanhängern als ich in meiner Schublade für “noch nie benutzte Stempel” herumwühlte. Dort fand ich den Tag Stempel von Stampers Anonymous, den ich 2008 auf dem Stempel Mekka gekauft habe.

XMasTag7 All you need to create this tags are some punches (my Martha Steward leaves punch almost gave out during this..LOL), eyelets, ribbon and charms (all the charms I used can be purchased via Whiff of Joy).

Alles was ihr braucht um diese Geschenkanhänger zu basteln sind ein paar Stanzer (mein Martha Steward Blätter Stanzer hat während diesem Projekt fast den Geist aufgegeben…haha), Eyelets, Bänder und Charms (alle Charms, die ich verwendet haben sind via Whiff of Joy erhältlich).





I left the ribbon quite long, so that it will be easy to attach the tags to the gifts.

Ich habe die Bänder recht lang gelassen, damit es leichter ist die Anhänger an den Geschenken zu befestigen.

XMasTag6

Thanks for stopping by!
Danke fürs Reinschaun!


  • Stamps: Stampers Anonymous gift tag by Teresa Collins
  • Ink: StazOn jet black, ColorBox brown inkpad for distressing the edges
  • Paper: Stampin’ Up cardstock riding hood red and wild wasabi (both retired)
  • Accessories: charms from Whiff of Joy, Stampin’ Up Round Tab punch, Ek success corner rounder punch, Martha Steward leaves punch, eyelets from SU, Crop A Dile, ribbon from Rayher, halfpearls from stash

Kommentare:

  1. I love these Katharina very stylish looking! Great little slide show tutorial too, thanks for sharing! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  2. Hi Katharina these are fabulous loving the cream and green ones best...... :)


    Emma xxx

    AntwortenLöschen
  3. Deine Tags sind toll geworden!!!

    Liebe Grüße
    shortyrose

    AntwortenLöschen
  4. Das ist ja eine super Idee und toll gewerkelt.

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Katharina

    Die Christmas-Tags sind so eine geniale Idee und schauen super aus. Danke für's zeigen und für die Inspiration!

    Ganz liebe Grüsse
    Pati

    AntwortenLöschen
  6. Danke für die tolle Anleitung! Die Tags sind total klasse!
    Es kann ja wohl nicht sein, dass Du diese wunderschönen Stempel noch nicht benutzt hast! :-)

    LG
    AndreaM

    AntwortenLöschen
  7. Loved this idea, thanks for the inspiration. Off to have a go.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  8. fabulous idea Katharina, and it would be great adapted for other occassions too
    Debz
    xx

    AntwortenLöschen
  9. Great tags! And I love the photo album! What a great way to show steps without taking up a space on a long post!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  10. Cool......
    so einen Stempel brauche ich auch, eine geniale Idee die wirklich klasse aussieht.

    LG Sonja xx

    AntwortenLöschen
  11. these are awesome Katharina, a brilliant idea. thank you for the instruction on how you made them. hugs rachxx

    AntwortenLöschen
  12. Wow! Great Christmas Tags... And so many details on them all! :)

    AntwortenLöschen
  13. Love these tags and so simple well done you for making them yr own too

    Love Dawn xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...