Samstag, 28. November 2009

For Sale – Zu Verkaufen

SOLD! - Verkauft!

Happy saturday everybody :)
Today I would like to offer a private sale of some of my colouration stuff.
My dear husband bought me lots of Tombow ABT Dual Brush Pens for various occassions, but I never figured out how to use them properly. So I thought maybe somebody else would like to have them.

I have 40 pens in various colours (see picture below), most of them unused, some of them have been used 2-4 times. All of them are in perfect condition. They have 2 tips and are watercolour pens. I offer them for 80 Euros plus shipping (inside Europe: 15 Euro, USA + Canada: 18,5 Euro, ). They normally cost over 130 Euros if you buy them in a store.

Please contact me at frei.katharina@gmail.com if you are interested.

This is a private sale and has nothing to do with Whiff of Joy Stamps. Most of the pens are unused, some have been used 2-4 times. I ship with austrian priority postal service, insured. Worldwide Shipping is possible.

Tombows Einen schönen Samstag wünsche ich euch allen!

Heute habe ich einen Privatverkauf für euch. Und zwar verkaufe ich 40 meiner Tombow ABT dual Brush Stifte. Die meisten sind unbenutzt, ein paar wurden 2-4 Mal von mir verwendet. Alle sind in tadellosem Zustand. Ich verkaufe sie für 80 Euro plus Versand (nach Deutschland für 13 Euro, Österreich: 3 Euro, Schweiz: 7 SFR)

Bitte kontaktiert mich über frei.katharina@gmail.com wenn ihr Interesse habt.

Dies ist ein privater Verkauf und hat nichts mit Whiff of Joy Stamps zu tun. Der Großteil der Stifte ist unbenutzt, ein paar wurden 2-4x verwendet. Ich verschicke weltweit mit der österreichischen Post, versichert.

1 Kommentar:

  1. Ein toller Preis, aber zu spät...nun habe ich meine Copics ....
    LG Sonja xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...