Freitag, 20. November 2009

Guess who is back…

inge

OMG!! Maybe you have heard me scream with excitement a few days ago, when I received an email from the fabulously talented Inge from Patterened Paper in which she answered my prayers to join the Whiff of Joy DT again :)
Inge had to step back from most commitments because of personal reasons and i am more than happy to see her getting back into business again :)
Thanks Inge for sticking with us and I am soooo excited to see your heavenly artwork with the Whiff of Joy stamps again!!


Inge

Wohooo! Vielleicht habt ihr mich ja vor ein paar Tagen vor Aufregung schreien hören ;) Ich bekam nämlich ein Email von der himmlisch begabten Inge von Patterened Paper in dem sie mein Flehen erhört und wieder dem Whiff of Joy DT beitritt. Inge mußte vor einiger Zeit fast alle Verpflichtung aus gesundheitlichen Gründen aufgeben und ich bin absolut glücklich, dass sie langsam wieder zurück zu uns findet :) Vielen Dank, dass du an uns fest hältst Inge! Ich freue mich riesig wieder deine Kunstwerke mit den Stempeln von Whiff of Joy zu sehen :)Inge1

Inge2

Kommentare:

  1. What gorgeous cards. Love Inge's work!!

    AntwortenLöschen
  2. Thanks so much for the warm welcome back post Katharina *Ü*

    Hugs and have a great weekend!

    Inge xOx

    AntwortenLöschen
  3. what a great cards, Inge!
    I can imagine that you are very glad with her return, Katharina!

    AntwortenLöschen
  4. I am so excited to see Inge back! I just love her work! Welcome back, Inge!!

    AntwortenLöschen
  5. welcome back, it is always fabulous to see your amazing cards :)

    AntwortenLöschen
  6. FAbulous - so gorgeous, off to find out more!! Juliex

    AntwortenLöschen
  7. Congratulations on getting Inge back!
    She is one talented lady, and I can not wait to see more WOJ cards from her!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  8. hip hip hooray..
    i love Inges cards!! you go girl
    and omg.. she made the cutest cards with the new WOJ stamps.
    which are btw oberhammer stark!!

    AntwortenLöschen
  9. Katharina ich musste lachen ueber deine messages on facebook mit deinem iphone lol
    ich hab keines aber dafuer die grauen haare lol

    lg
    claudi

    AntwortenLöschen
  10. Yeah!! I love Inge's work! Glad she is on the team!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...